امروز بردمش دکتر برای چک کردنش گفتم چشمشم چرک میکنه با چای و پنبه تمیزمیکنم و اینا گفت قطره میدم
حالا زنیکه کنار قطرهای دیگ ای ک میخاست بده بجا قطره چشم قطره بینی نوشته
شما مامانا چی بزنم چشم پسرم
پرسش (1400/01/14):
چی بزنم واس چشای پسرم کمکم کنید لطفا
359
26
1400/01/14
سوال کننده
0
1400/01/14
بانو آسو .
عزیزم اون قطره چشم و بینی هست
0
1400/01/14
سوال کننده

0
1400/01/14
سوال کننده
اسپری هستش انگار روش نوشته اسپری بینی
0
1400/01/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
سدیم کلراید واس چی داده نزنی ها
0
1400/01/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
😑😑😑
0
1400/01/14
بانو آسو .
اسپری بینی هس قطره ک نی
0
1400/01/14
سوال کننده
نمیدونم والا گفتم چشمش حواسش نبوذخ چی بوده ک اینو داده
0
1400/01/14
سوال کننده
همون حالا
0
1400/01/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
برو داروخونه پماد چشمی بگیر بگی بهت میده
0
1400/01/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اصن روشم نوشته هر۶ ساعت ی پاف تو بینی نگفته چشم
خوبه ک دیدی بازم افرین نزدی
خوبه ک دیدی بازم افرین نزدی
0
1400/01/14
بانو آسو .
پماد اصلا خوب نیست
0
1400/01/14
سوال کننده
ن بابا خوندم قشنگ.
0
1400/01/14
سوال کننده
چی بزنم بگیدخب
0
1400/01/14
بانو آسو .
داروخانه برو پیش دکتر دارو خانه بگو استریل چشمی نوزاد میخوام
0
1400/01/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ما ک هرکی اینجور بود پماد داد دکتر .
جنتامایسین ، میدن اکثرا ولی چون میخوای خودت بزنی از داروخونه بپرس بگو نوزاد چندروزه اس .
باچای اینا هم نشور ،فقط صبحا دستمال تمیز پارچه ای نمدارکن با اب ولرم بعد بکش تمیز کن آروم گیر نده ب توی چشمش ها .
پنبه چون پرز داره خوب نیس
جنتامایسین ، میدن اکثرا ولی چون میخوای خودت بزنی از داروخونه بپرس بگو نوزاد چندروزه اس .
باچای اینا هم نشور ،فقط صبحا دستمال تمیز پارچه ای نمدارکن با اب ولرم بعد بکش تمیز کن آروم گیر نده ب توی چشمش ها .
پنبه چون پرز داره خوب نیس
0
1400/01/14
سوال کننده
میدونی چشاش چجوری میشه
گوشه چشماش چرک میاد و لای مژههاشم میاد ک هی بایدتمیزکنم
گوشه چشماش چرک میاد و لای مژههاشم میاد ک هی بایدتمیزکنم
0
1400/01/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اره میدونم نوزادا اکثرا میشن نگران نباش
0
1400/01/14
سوال کننده
خب ی چی مطمن بگید بگیرم بزنم
0
1400/01/14
FAEZEH 👨👩👧
عزیزم حتما هر روز ماساژ چشم بده زیر چشمش رو بینیش و بالا چشمش پماد چشمی براش بگیر شبا بزن هر 24 ساعت با قطره بگیر صبحا بریز تو چشمش تا باز بشه بعذ با چایی آب ولرم هر چی دوست داری چشنش تمیز کن
0
1400/01/14
FAEZEH 👨👩👧

من اینو میریطم
0
1400/01/14
FAEZEH 👨👩👧

اینم ریختم
0
1400/01/14
parva r
همین از همشون بهتر،منم همین استفاده میکنم،ماساژ گوشه داخلی چشم به طرف بالا هم انجام بده حتما
0
1400/01/14
parva r
هر ۶ ساعت ۱ قطره
0
1400/01/14
parva r
مجرای اشکیش بسته ست
0
1400/01/14
فرزانه مامان شازده والا
اینو من یبار سرماخورده بودم بینیم کیپ بود دکتر داده بود 😐😐😐
0
1400/01/14
فرزانه مامان شازده والا
شاید داروخونه اشتباه داده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




