چیزی نمیشه، یکم از قطره میره تو حلقش
من تا میریزم سریع بلندش میکنم
اول یه سوراخ بینیشو بریز تمیز کن بعد اون یکی
قطره رو میخوای بریزی باید حالت نشسته نگهش داری
هیچی هم نمیشه نگران نباش
سرفه و عطسه هم طبیعیه
پسر منم همونجوره
من از یک ماهگیش تا الان بار ها استفاده کردم
البته من منظورم اسپری بینی هستش
قطره رو بریز تو دماغش
بعد برش گردون دوتا پشتش بکوب
بعد بینیشو با دو انگشت دستت یکم ماساژ فرم بده ک حالت فین کردن بشه
بعدم ی سوراخشو بگیر بادستت تو اون یکی سوراخ بینیش فین گیر بزنو
فینشو بگیر ....
تو هر سوراخ بینیش تا ۳قطره هم میتونی بریزی
دکتر پسرای من اینجوری گف
عزیزم اگر با قطره مشکل داره واسش پاف بخر
هم راحتتره هم میزانش همیشه یکسانه و هم توی گلو نمیره ک بچه اذیت بشه

ببین عزیزم یکی پاف یا همون اسپری و یکی قطره ولی هردو سدیم کلراید ۰/۶۵ هستند
من هر ۱۲ ساعت ۱پاف میزنم واسه بچم ۱سال و ۴ ماهشه
ممنوننم ازت عزیرم خدا پشت و پناه کوچولوت باشه💋
ممنون عزیزم
خدا همه پدر مادرا و بچه هارو حفظ کنه❤🤲
اسپری سدیم کلراید بزن دیگه مشکل تو گلو رفتن و سرفه رو نداره. تا سینوسها رو پاک میکنه