چیکارکنم دوبارنخوردساعت ۱۲ونیم بزوردادم بازصبح دوسه قطره خوردبقیه رو یخت الان مجددچندتاقطره بدم
0
1401/07/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
قطره چی؟
0
1401/07/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
اگر استامینوفن حتما پارکید بده خوشمزه باشه
معمولا بچهها دوماهگی تب نمیکنن واکسن 4و 6ماهگیه که یاداور داره و تب میکنن
معمولا بچهها دوماهگی تب نمیکنن واکسن 4و 6ماهگیه که یاداور داره و تب میکنن
0
1401/07/10
گلاب 🌎
من دخترم پاراکید میبینه بالا میاره بدش میاد دنبال استامینوفن حکیم گشتم پیدا نکردم همون شیاف زدم بعد واکسن صبر میکردم میخابید میزدم
0
1401/07/10
گلاب 🌎
من دو ماهگی تا سه روز تب کرد خیلی هم اذیت شد چارشنبه چارماهگی زدن تو دو تا پاش خدا رو شکر خیلی آسونتر بود بهتر بود
0
1401/07/10
سوال کننده
پاراکیدمیدم تب داره یکم میگیرم باتب سنج
0
1401/07/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
بعصیها هم برعکس میشن
0
1401/07/10
سوال کننده
خداروشکرحالااین خیلی گریه نمیکنه خودم شبوبخاطرتب خوب نخابیدم ۳۶.۷بودگرفتم
0
1401/07/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
تن شویه کن
با تنذیف
با اب هم دمای محیط
روی سینه و کشاله رونش بذار
با تنذیف
با اب هم دمای محیط
روی سینه و کشاله رونش بذار
0
1401/07/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
اینکه تب نیست
0
1401/07/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
واکسن 6از همه بدتره
0
1401/07/10
سوال کننده
دست میزنم پیشونیش داغ یکم بعدسردجیشه
0
1401/07/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
سردجیش چیه
0
1401/07/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
دماسنج مهمه
0
1401/07/10
سوال کننده
سردمیشه،پوشکشوبازکردم ازکی جیش نمیکنه
0
1401/07/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
شاید خودت دستت سرده فکر میکنی بچه داغه وقتی تب نداره بی حال نیست چی کارش داری
0
1401/07/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
خب جیش نداره بچه
شیر بهش بده
شیرخشک میدی؟
شیر بهش بده
شیرخشک میدی؟
0
1401/07/10
سوال کننده
اره شیرخشک خوب خورده ازصبح الانم بازی میکنه باخودش
0
1401/07/10
سوال کننده
اخه تاپوشکشوبازمیکردم جیش میکر,د،پوشکشم بازکردم زیادپرنبود
0
1401/07/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
خب خداروشکر حالش خوبه تا دوروز قطره رو بده شیرشم سروقت بده
0
1401/07/10
Maryam M
پسر منم 2 ماه یش خیلیییییی اذیت کرد ولی خداروشکر 4 ماهگی کمتر
0
1401/07/10
پزشک اوما
سلام جان دلم
الان برحسب درجه حرارت خودتان بین 4 تا 6 ساعت تنظیم کنید، درجه حرارت بدن دلبندتان چند است؟
الان برحسب درجه حرارت خودتان بین 4 تا 6 ساعت تنظیم کنید، درجه حرارت بدن دلبندتان چند است؟
0
1401/07/10
سوال کننده
سلام دکتراوما،زیربغل گرفتم الان ۳۶.۹بود،عصردرمانگاه ۳۶.۸بود
۶ساعت قطره دادم
۶ساعت قطره دادم
0
1401/07/10
پزشک اوما
مامان گل تب ندارد نیازی به دادن استامینوفن نیست
0
1401/07/10
سوال کننده
ابن دمابعدقطره ای قطره که میدم تاچندساعت دماش خوبه اخرا خیلی سرش داغ میشه بازقطره میدم خنک میشه
0
1401/07/11
پزشک اوما
عزیزم سر داغ میشود معنایی ندارد، شما باید درجه حرارت بدن را بگیرید وقتی سر داغ شد اندازه بگیرید ببینید واقعا تب دارد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



288

