سلام روزتون بخیر خانوم دکتر امروز دیدم جای واکسن پسرم چرکی شده تازه اینجوری شده قبلا فقط قرمز بود
چیکار کنم نیازه ببرم دکتر یا کار خاصی هست که باید بکنم ؟
چه پمادی خوبه
پرسش (1401/07/09):
چرکی شدن جای واکسن بدو تولد+عکس
665
33
1401/07/09
سوال کننده
0
1401/07/09
سوال کننده

1
1401/07/09
زینب mo
سلام عزیزم طبیعیه اصلا دست بهش نزن خودش خوب میشه،من برای دوتا بچه هام همینجوری شد،دکتر و بهداشت گفتن دست نزن خودش خوب میشه ک خودش خوب شد
0
1401/07/09
سوال کننده

0
1401/07/09
سوال کننده
باشه ممنون
0
1401/07/09
سمیرا سمیر
والا از بچه من اینجور نشدک
0
1401/07/09
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
دست نزن برا دختر منم همینطوری شد بعدم خودش خالی شد و خوب شد البته یکم جاش میمونه که اونم مهم نیست
0
1401/07/09
سوال کننده
باشه
ممنون
ممنون
0
1401/07/09
janan ...
مال دختر منم روش خشک شده . چرا مال بعضیا اصلا ایجور نشده دوتسم میگفت مال بچم یه نقطه بود اصلا ایجور نشد
0
1401/07/09
سوال کننده
نمیدونم که پری روز برده بودم حموم اب که خورد پوستش خودش کنده شد بعدش دیدم اینجوری شده
1
1401/07/09
مونس نبوی
مال دخترم اینجوری شد و روش پوسته پوسته میشد بردم متخصص گفت چرکش باید خارج بشه ترسیدم اومد خونه مادرم اومد گفت ببرش حمام دستش زیر اب نگه دارید چرکش رو فشار بدید تاخالی بشه با همسرم این کارو کردیم دو روز بعد زخم بست و بعد پنج روز زخمش افتاد و خوب شد
1
1401/07/09
Zahra Nasiri
یکم وازلین بزن
0
1401/07/09
مامانِ علی و اِلسا😍 ❤
چند بار اینجوری چرک میکنه خشک میشه تا خوب شه
اصلا دست نزن
اصلا دست نزن
1
1401/07/09
غزاله ........
طبیعیه چیزی نیست خودش خوب میشه فقط اصلا دست نزن بهش
0
1401/07/09
مامان ایلیا و اهورا
پس منم اینجور شد ولی ۲_۳ماه طول کشید خوب شدبخاطرهمونه که جاش میمونه
0
1401/07/09
kok_mi
مال دختر منم اینجوری شد تازه خییییلی بدتر از این
خون میومد حتی
ولی الان خوب شده نگران نباش د بهش هم دست نزن
خون میومد حتی
ولی الان خوب شده نگران نباش د بهش هم دست نزن
0
1401/07/09
سحر بانو
مال دخترمن افتضاح بود تا شش ماه فقط چرک و خون میومد بردمم دکتر گفت اصلا نه دست بزنید نه چیزی بمالید خودش خوب میشه و واقعا خودش بعد شش ماه خوب شد
0
1401/07/09
رها سلطان
چقدر طول میکشه تا خوب شه؟ چون برای دختر من هنوز جاش مونده
0
1401/07/09
مونس نبوی
یک چیز دیگه من زخمش که اینجوری بود هی پوسته انداخت انقدر نازک شد که قسمت چرک پاره شده بود که دکترگفت باید چرکش تخلیه بشه
0
1401/07/09
🌼پینار 🌼
طبیعیه عزیزم
بدن با بدن متفاوته
مال بچه من فقط پوست روش خشک شد افتاد
مال اون یکی دخترام همینطوری عفونت کرد
بدن با بدن متفاوته
مال بچه من فقط پوست روش خشک شد افتاد
مال اون یکی دخترام همینطوری عفونت کرد
0
1401/07/09
masoome n
عادیه عشقم
0
1401/07/09
masoome n

0
1401/07/09
masoome n
این واسه پسره منه
0
1401/07/10
پزشک اوما
سلام جاندلم به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم اگر دلبندتان تب، بی حالی و بی اشتهایی ندارد ، نگران نباشید این اتفاق کاملا طبیعی است و نشانه واکنش بدن به واکسن است که علامت بسیار خوبی است. در مرحله اول تا حد امکان ناحیه را دستکاری نکنید و اگر میزان چرک و عفونت زیاد بود، فقط کافی است در حین استحمام دلبندتان جوش را به آرامی فشرده و محتویات آن را تخلیه کنید، سپس بعد از استحمام با پنبه اغشته به الکل روی ناحیه را تمیز کرده و اجازه دهید تا خشک شود. در اکثر موارد؛ چندین نوبت ممکن است در ناحیه تزریق جوشهای چرکی مجددا تشکیل گردند که نهایتا بعد از تخلیه جوش خشک شده و جای آن مانند ما بزرگسالان تا آخر عمر روی بازو خواهد ماند. اما هرگاه احساس کردید که دلبندتان تب کرده و یا بی حال و بی اشتها شده است و یا ناحیه جوش به شکل غیر طبیعی دچار تورم و چرک شبیه به یک آبسه چرکی شده، حتماً باید برای دریافت داروهای آنتی بیوتیکی مانند شربت سفالکسین به متخصص اطفال مراجعه کنید🌷
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم اگر دلبندتان تب، بی حالی و بی اشتهایی ندارد ، نگران نباشید این اتفاق کاملا طبیعی است و نشانه واکنش بدن به واکسن است که علامت بسیار خوبی است. در مرحله اول تا حد امکان ناحیه را دستکاری نکنید و اگر میزان چرک و عفونت زیاد بود، فقط کافی است در حین استحمام دلبندتان جوش را به آرامی فشرده و محتویات آن را تخلیه کنید، سپس بعد از استحمام با پنبه اغشته به الکل روی ناحیه را تمیز کرده و اجازه دهید تا خشک شود. در اکثر موارد؛ چندین نوبت ممکن است در ناحیه تزریق جوشهای چرکی مجددا تشکیل گردند که نهایتا بعد از تخلیه جوش خشک شده و جای آن مانند ما بزرگسالان تا آخر عمر روی بازو خواهد ماند. اما هرگاه احساس کردید که دلبندتان تب کرده و یا بی حال و بی اشتها شده است و یا ناحیه جوش به شکل غیر طبیعی دچار تورم و چرک شبیه به یک آبسه چرکی شده، حتماً باید برای دریافت داروهای آنتی بیوتیکی مانند شربت سفالکسین به متخصص اطفال مراجعه کنید🌷
1
1401/07/10
سوال کننده
ممنونم نه هیچ علایم غیر طبیعی نداره
1
1401/07/11
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم بنابراین جای نگرانی نیست ❤️
0
1401/07/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




