پسر من از اول اینطوری بود توی بیداری با قطره چکان و سرنگ بهش شیر میدادم
از ۱۰ ماهگی به بعد خودش کم کم شیشه گرفت
سلام باشیشه بازی میکنه چون محیط اطراف براش تازگی داره و بخاطررشدمغزیش هواسش ب محیط پرت میشه شیشه روگازمیگیره شایدمیخواددندون دربیاره لثهاش اذیت میکنه شیرشویکم ولرم کن گرم نباشه گرم باشه لثهاش اذیت میشه نمیخوره بزاراب ب دمای محیط برسه بعدامتحان کن ببین میخوره
ن فقط خنک باشه میخوره حتی ولرمم نمیخوره
اره ب قول شمامنم ولرم درست میکردم انقدربازیگوشی میکردتابخوره سردمیشد
شیر خودتون هم میخوره؟
یا فقط شیر خشک
سلام به روی ماهتون جانم
عزیزم لثه ها را ارزیابی کرده و ببینید در حال رویش دندان نیست؟
یخورده برامده هست نمیدونم از اول اینطور بود یا تازگیا اینطور شده
عزیزم دست خود را تمیز بشویید و روی لثه را ماساژ داده و بعد شیر بدهید ببینید تغییری می کند؟
شیشه نگرفت ولی خیلی اروم شد

اینم عکس از لثه
عزیزم بنابراین علت میتواند همین مساله باشد ژل های تسکین دهنده مانند دنتی کید یا کاموژن را قبل شیردهی این بار امتحان کنید