تعیین روز اول قاعدگیم
سلام
من امشب ساعت ۸شب پریود شدم. سوالم اینه که روز اول قادگی من امروزه یا از فردا محاسبه میشه؟؟
تفسیر ازمایش تیروئید cbcو ادرار
سلام دکتر جان.دخترم از بدو تولد کم کاری تیروئید داشت و تحت درمانه.الان ازمایش داده نتیجشو دکتر دید میگه تنظیمه همینجوری قرصاشو ادامه بده.مگه بالای ۵ کم کاری حساب نمیشه؟؟؟؟؟الان بالای۵هست-مگه نباید قرصشو بیشتر میکرد؟
پسرمم ازمایش بدو تولدش ۵ شد نتیجش،گفت مشکوکه دوباره تکرار کن
ازمایش نداد تا الان
ازمایشای خودمم ببینی ممنون میشم
الان عکس ازمایشا رو میفرستم ببینین ممنون میشم
گرفتگی کمر هفته ۳۱
سلام وقت بخیر
من الان ۲ روز هست کمرم گرفته سمت چپم.نمیتونم حتی نفس عمیق بکشم از شدت درد.دارویی هست بتونم استفاده کنم؟کیسه آب گرم ضرر داده واسم؟
احتمال میدمبخاطر خوابدن زیادی روی مبل و به پهلو چپ اینطور شدم
کرونا گرفتن نوزاد یک ماهه
سلام دکتر عزیز.کمکم کنین بچم کرونا گرفته نمیدونم چ کارش کنم دکترم رفتم نگاش نکرد گفت من قبولش نمیکنم ببر دکتر اطفال.پسر کوچیکم یک سال و یازده ماهشه اونم گرفته بهش دارو داد ولی ب این یکی بچم هیچی نداد
وضعیت مادران در هفته شانزدهم بارداری،،، لطفا بیاین تو
مادران گل هفته شانزدهم بارداری آیا حرکات جنین اتون رو حس میکنید؟ از هفته چندم حرکات رو میشه حس کرد؟ و کیا ورزش میکنند؟ لطفا از تجربیات هم استفاده کنیم
جفت گرید دو در هفته 26 بارداری
ظهر بخیر دکتر عزیز اوما، من دیروز یه سونو گرافی انجام دادم که دکتر گفت همه چی نرماله، بعد اش خودم جوابش رو خوندم نوشته جفت گرید دو هستش ، سوالم اینه گرید دو برای هفته من خطرناک نیست ؟
من انوکساپارین هم میزنم روزانه با وجود این وجود اینطوری شده 🤦🏼♀️
سفت شدن و تورم جای آمپول هپارین
پزشک محترم اوما
من یک ماهی میشه حدودا که روزی دو نوبت امپول هپارین 5000 میزنم به بازوم
پریروز جای یکیشون خیلی کبود شده و سفت و متورمه دردم دارم چیکار میتونم کنم برای بهبودش و چرا اینطوری شده؟
علت داغ بودن صورت نوزاد
سلام وقتتون بخیر
صورت دخترم خیلی گرمه
پیشونیش و گردنش و گونه هاش گرمه کاملا
ولی با دستگاه دیجیتال و مقعدی دمای بدنش ۳۷ درجه س
علت این گرمای صورت بدون داشتن تب از چی میتونه باشه ؟
گاهی هم کف پاهاش گرمه ولی دمای بدنش همون ۳۷ درجه س
ابریزش بینی بچه
سلام برا ابریزش بینی و خر خر کردن دماغ بچه هفت ماه ونیم چی خوبه
نداشتن هیچ علامت و احساس جنین
سلام خانم دکتر اومای عزیزم
من هفته ۱۸بارداری هستم و اولین نینی
ولی هیچی حس نمیکنم اصن از دیشب استرس گرفتم خیلی بهم ریختم انقد هم گریه کردم اصن حال روحیم خوب نیست م
خانمایی که تو هفته 20 هستین
شما تکونای نی نی قشنگ حس میکنید؟ من جز چندتا نبض هیچی این هفته حس سبکی دارم انگار نه انگار حامله ام راحت بلند میشم کارامو میکنم اصلا حس سنگینی حتی کمم ندارم. قبلا حس سر خوردن چیزی داشتم الان اونم ندارم نگران شدم جفتمم قدامیه
شمام تو این هفته وضعیتتون چه جوریه؟
دوستان میشه تجربیات خودتون رو درمورد خوابوندن نوزاد رفلاکسی و کولیکی بگید
دوستان پسر من رفلاکس و کولیک داره من نمیدونم چجوری باید بخوابونم اصلا کی بخوابونم فقط نق میزنه
تشخیص جنسیت از روی سونو ان تی
درود بر دوستان گرامی
عکس سونو رو میزارم ممنون میشم نظرتون رو در مورد جنسیت بگین
تخمک کشی کنم فقط تخمکارو فریز کنن هزینش 18 میلیون یا.....
من میخوام تخمک کشی کنم بعد جنین بشه و فریز کنم بهم گفتن 18 میلیون
میخوام بدونم اگه فقط تخمک کشی کنم فقط تخمکارو فریز کنم بازم 18 میلیون میشه
این 18 میلیون فقط هزینه تخمک کشیه یا شامل به جنین تبدیل کردنش هم هست.
تخمک کشی تنها بدون تبدیل کردنش به جنین چقد میشه هزینش
تحلیل سونوی آنومالی بارداری
سلام وقت بخیر، امروز سونوی آنومالی انجام دادم، وزمانی که دکتر سونو انجام میداد آه میکشیدوپرسید در آزمایشات غربالگری نگفتن ریسک وجود داره؟ ومن گفتم نه. و بعد ازتموم شدنش هم وقتی پرسیدم مشکلی نیست با یه لحن خاصی جوابم رو میداد ومن خیلی مشکوک شدم، شاید چیزی هست که به من نمیگه، جواب رو به دکترهم نشون دادم گفت مشکلی نیست، میشه سونو رو ببیند ونظرتون وبگید؟
❌❌❌واکسن نوزادان و درد داشتن یا نداشتن !!!❌❌❌
📣📣خانومای محترم و پزشک عزیز لطفا تشریف فرما بشید اینجا😁📣📣
سلام وقت همگی بخیر و شادی انشاءا...🤲💐💐
من از یک نفر که بسیار مطلع در زمینه مسائل پزشکی هست شنیدم که گفت اگر واکسن حالا هر نوبتی ،زده بشه و بچه تب نکنه یعنی واکسن ایراد داره.
یعنی چی؟! یعنی اینکه مثلا اگر واکسن از تهران رفته به فرض اصفهان و تو باکس یخ یا جای سرد نبوده ،اون خاصیت و اثر بخشی خودش رو از دست داده و اون کارایی رو متاسفانه نداره ، یعنی شما واکسن رو زدی برای بچه ولی انگار نزدی 😢😢
حالا من موندم چه کنم ،واکسن دوماهگی بچم دو شب تب داشت ولی واکسن چهار ماهگی آن چنان تبی نکرد فقط یکم گرم شد بدنش
میخوام بدونم شما هم شنیدید و این موضوع صحت داره یا خیر ؟!🤔🤔🤔
سطح هوشیاری ۳.خانومدکتر توروخدا زودتر جواب بدید
سلام خانومدکتر دختر بچه ۱۰ ساله ای که از صبح هوشیاریش رو یهویی از دست داده همون تو خواب دیگه بیدار نشده آزمایش گرفتن قندش ۵۵۰ بوده الان قندش پایین اومده ولی همچنان بیهوش و سطح هوشیاریش رو ۳ و دستگاه بهش وصله.الان امکان ب هوش اومدنش هست 😭😭😭😭😭😭 و اینکه قند بالا علتش بوده؟چون اصلا سابقه قند خون نداشته.
بزرگ و سفت نشدن شکم
سلام خانم دکتر من الان تو ۱۸ هفته ام ولی شکمم نه بزرگ شده نه سفت فقط یه کوچولو بزرگ شده اصلا هیچکس نمیفهمه که باردارم میترسم بچم مشکلی داشته باشه
استرس شدید و اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر
و دوستان عزیز
من پارسال هم تخمدانم رو هم جنین ۵ ماهمو از دست دادم .به خاطر شوکی که بهم وارد شده الان پانیک دارم . روانپزشک هم رفتن تاثیری نداشت .
خانم دکتر اگه باردار بشم این حمله عصبی برای جنین مشکل پیش نمیاره ؟اصلا با این استرسی که من دارم، باردار میشم؟
پرواز با نوزاد ۲ ماهه
سلام بچه ها
کیا با نوزاد پرواز داشتن؟
میگن نوزادا گریه میکنن توی پرواز و اذیت میشن ، درسته؟
ممنون میشم تجربتون رو بگید ، میخوام یه سفر برم ، سخته راه طولانی با ماشین برم ، اگه کسی با نوزاد با هواپیما سفر دلشته ، ممنون میشم تجربش رو بگه




