تخمک گذاری و ترشحات واژن در اقدام ب بارداری
سلام خانومای گل
من پریودیم پتج روزه هستش
ترشحات تخمک گذاریم بعد روز پنجم پریودیم شروع میشه نهایت تا شش روز بعد هم قطع میشه۔۔۔این یعنی روز تخنک گذاریم ب روز چهاردهم نمیرسه؟؟؟؟قبلا دوره پریودین بیست وهشت روزه بود۔۔دو دوره هست که تو اقدانم برای بارداری دورهام شده ۲۹روزه ۔۔چرا این اتفاق افتاده بنظرتون
خانم دکتر برای گذرندان دوران بارداری بی خطر برای خانم های کارمند توصیتون چی هست؟
سلام خانم دکتر عزیز و دوستان محترم
برای این که دوران بارداری در سر کار خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد چیکار باید انجام بدیم و توصیتون چی هست؟ از ۷و نیم تا حدود ۳ سرکار هستم.
آزمایشات مربوط به قبل از اقدام به بارداری و بعداز سقط
با سلام خدمت پزشک اوما من به دکتر متخصص زنان مراجعه کرده بودم با توجه به سقطی که داشتم تو ۵هفته و یه بارداری خارج رحم چون بلافاصله بعداز بارداری خارج رحم مراجعه کردم گفتن آزمایشاتی مینویسم که بزار سه ماهی از سقطتت بگذره از دکتر نپرسیدم کی انجام بدم بعدکه منشی رو گفتم گفت آزمایشگاه بهت میگه الان که از آزمایشگاه پرسیدم این برگه رو فقط بهم داد ولی نگفت کی از سیکلم باید انجام بدم چون آزمایشات هورمونی و تخصصی هست نمیدونم دقیق چه زمانی باید انجام بدم نسخه هم بهم نداده بودن اینترنتی ثبت شده سوالم اینه که راهی هست آزمایشات رو بتونم خودم ببینم که چیا هستن از چه طریقی و اینکه از نظر شما چه وقت تو سیکلم باید انجام بشه ممنون میشم راهنماییم کنین
لاغری و ضعیف بودن اسپرم
با سلام خدمت پزشک اوما و خانمهای اومایی عزیز لطفا بگین چه غذا یا مکملی به شوهرم بدم که یکم تقویت بشه بدنش و همچنین اسپرمش خیلی لاغر و بی جون هست و تحرک اسپرمشم پایینه ممنونم اگه راهکاری دارین بگین
خانم دکتر آیا مدفوع نرم در بارداری اشکال دارد؟
سلام خانم دکتر ببخشید بابت سوالم،
خانم دکتر جان من هر روز صبح زود حدودا یک ماه هست که میخوام برم سر کار مدفوعم نرم هست و یکبار در روز، آیا اشکال ندارد و نشانه زایمان زودرس نیست؟ قبلا هر دو الی سه روز بود و یبوست هم داشتم. دو قلو باردار هستم.
آزیترومایسین رو دو برابر دادم
سلام لطفا کمک کنید
خواهرم دخترش ۲ سالشه به جای ۲.۵ سی سی آزیترومایسین ۵ سی سی بهش داده؟چیزی میشه؟
ایاااا واکسن انفولانزا در بارداری خوبه؟؟
سلام دکتر جان ایا واکسن انفولانزا زدنش دربارداری عوارضی برای مادر وجنین نداره؟ واینکه میگن باعث میشه انتی بادی بدن جنین بالا بره وبعدا کمترسرما بخوره یجورایی ینی مقاوم باشه بدنش؟ممنونم
سونوگرافی (NT) و آزمایش خون غربالگری اول
سلام خانم دکتر عزیز،خسته نباشید.
ممنون میشم آزمایش و سونوگرافی رو ملاحظه کنید.
فشارخون بارداری را چگونه کنترل کنم؟
هفته بیست و پنجم هستم فشارم ۱۳ رو ۸ چیکار کنم فشارم کنترل بشه و پایین بیاد؟
تشخیص جنسیت از سونوگرافی ۱۲ هفته
سلام دخترا من رفتم سونوی ان تی
ببینید میتونید جنسیت جنینو حدس بزنید؟
دکتر هیچی نگفت
مشهدی های عزیز لطفاً یه راهنمایی کنید منو
داروخانه جایی سراغ ندارید ک شربت سفکسیم۱۰۰یا ازیترومایسین۱۰۰یا دوز بالاتر داشته باشه؟؟؟مسافر هستم جایی رو نمیشناسم اگر میدونید لطفا راهنمایی کنید
تفسیر سونوی آنومالی هفته۱۸
باسلام واحترام خدمت دکتر عزیزم ودوستان مهربونم
تفاوت قرص فلوکونازول و کپسول
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز🌸🌸
سوالم مربوط به یکی ازدوستان بنده هستش....۸ماه قبل بخاطر عفونت دکتربراشون قرص فلوکونازول تجویز کرده که گفتن سه تایی بوده ..دوباره دچارعفونت شده و دکتربازم فلوکونازول با دوز نگهدارنده تجویزکرده اما میگه این بار داروخانه فلوکونازول به شکل کپسول داده و گفته فرقی نداره باقرصش...حالا ایشون تا سه شنبه دسترسی به پزشک خودشون ندارن اگه میشه شما بگید که حتماباید قرص تهیه کنه یاواقعا تفاوتی ندارن ...
متشکرم ❤️
تفسیر آزمایش تیروئید و کشت ادرار
سلام خانم دکتر عزیز.شبتون بخیر
ممنون میشم آزمایشمو از نظر عفونت ادراری و تیروئید بررسی کنید.
چه داروهایی باید مصرف کنم؟
پرکاری تیروئید دارم یا کم کاری؟ باید دکتر داخلی برم برای تیروئید یا متخصص غدد؟
سلام خانم دکتر و خانمهای عزیز ،میخاستم بگم من دو سه روزه عضلات ران سمت راستم
گرفته اصلا راه نمیتونم برم چیکار کنم ؟؟
لخته خون در بارداری
سلام بر تیم عزیز اوما. امیدوارم حالتون خوب باشه.
دلم برای پیجتون کلی تنگ شده😕
همیشه روی پای سمت چپم یه کم ورمش بیشتر از سمت راستم بود چون من بیشتر موقعها یه طرفه وایمیستم فک میکردم طبیعیه.
اما از امشب ساعت ۱۱ به بعد یه هویی روی پای سمت راستم ورمش بیشتر بیشتر از پای چپ شد هنوزم هست. دیگر علایم همچون درد و قرمزی و داغی رو ندارم.
یعنی ممکنه لخته خون باشه؟ نه سابقه خانوادگی دارم، نه خودم همچین تجربهای رو قبل بارداری داشتم فقط اضافه وزن دارم و گاهی ممکنه یه ساعت یا بیشتر از یه ساعت روی صندلی یا مبل بشینم و دیر بلند بشم.
اگر خدای نکرده لخته خون باشه برای جنین خطری ایجاد میکنه؟
ازمایش و سونو بعد هفته ۲۸
سلام دکتر عزیز من الان تو هفته ۲۸ هستم
ازمایش مرحله دو رو انحام دادم و یه سونو هم هفته ۲۵ انجام دادم روز چهارشنبه ویزیت شدم همشون نرمال بودن ولی دکتر یادش رفت بگه ک دیگه چه سونو و ازمایشی دارم منم یادم رفت بپرسم امروزم زنگ زدم ک بپرسم منشیشون درست جوابمو ندادن . فقط آسپرین و مکمل هارو مصرف میکنم
و این دفعه اخر قرص ایزوکسوپرین هم تجویز کردن چون درد و سفت شدن شکم رو داشتم مث انقباض
سوالم اینه ک من دیگه چه سونو و ازمایشی دارم تا انتهای بارداری
سزارین دوم هم هستم
سونو داپلر و بیو فیزیکال دارم یا نه چه هفته ای انجام بدم واسه چسبندگی و اینا چی سونو نیازه اگه هر موردی نیاز هست بگید ممنون میشم
پیشاپیش ممنون بابت پاسخگویی
شرمنده طولانی شد
تعیین جنسیت جنین در چند هفتگی؟
سلام 🤩🥰
من ۱۵هفته ویک روزمه آیا جنسیت جنین مشخصه که برم سونو تعیین جنسیت؟؟
سلام دکتر عزیز خسته نباشین طریقه مصرف امپول بتارو لطف میکنین
دکترم بدلیل افزایش بی دلیل حجم کیسه اب واحتمال زایمان زودرس برام امپول بتا نوشته اما من حواسم نبود که برام نوشته برم از داروخونه بگیرم وطریقه مصرفشو بگن بهم .اومدم خونه یادم افتاد .الان نمیدونم چطور باید بزنم .هم اینکه برام ازمایش قند دومرحله ای نوشته ب اصرار خودم که خیالم راحت شه . چون ازمایش گلوکز چهار مرحله ای که بتازگی دادم مشکلی نداشت الان اول امپول بتارو بزنم یا ازمایشو بدم .ممنون از پاسخ گوییتون
بیزحمت تفسیر ازمایش اسپرم
سلام دکتر جان و اومایی های عزیز
دکتر عزیزم ازمایش اسپرم رو نگاه بندازید و جوابشو لطف کنین ممنون
قصد بارداری دارن و نمیشه، خانوم ازمایش و سونو دادن مشکلی ندارن، سر بچه اولم نمیشدن اقا یسری داروها مصرف کردن تا باردارشدن.




