سلام من مکمل ویتامین میخورم هروز . آیا برای وزن گیری بچه ( دوقلو) لازمه لیدی میل هم باز مصرف کنم ؟ بعد دلستر بخورم با مالشعیر ساده قدیمیا؟
بستنی چا وزن میده؟
پرسش (1401/09/16):
ویتامین یا لیدی میل
442
18
1401/09/16
سوال کننده
0
1401/09/16
الهه♡
بستنی و دلستر هر دو وزن میدن اگر دیابت نداری بخور
0
1401/09/16
الهه♡
سونو وزن که رفتی اگر دکتر گفته کمه وزنشون لیدی میل بخور
0
1401/09/16
سوال کننده
میخوام ببینم فرق قرص مکمل ویتامین با لیدی میل چیه
0
1401/09/16
shadi F
مال من یک قل اما خیلی کنه دکتر گفت تروما اما اصلا پیدا نمیشه مجبور شدم همون لیدی میل بگیرم
0
1401/09/16
خانوم میم
لیدی میل علاوه بر ویتامین ها کلی چیزای مفید دیگه هم داره بنظرم بجای دلستر لیدی میل بخوری هم سالم تره و هم بهتره
0
1401/09/16
خانوم میم
بستنی هم خیلی خوبه
0
1401/09/16
خانوم میم
تروما و لیدی میل هردوتاش یکی هستن فقط اسماشون فرق داره وگرنه مواد سازنده اشون یکیه.از شرکتای مختلفن
0
1401/09/16
شیدا sh
لیدی میل کدوم طعمش بهتره
0
1401/09/16
خانوم میم
شکلاتی و موزی نسبت به بقیه اش بهتره واز بین این دوتا هم شکلاتی خوشمزه تره
0
1401/09/16
شیدا sh
من هرجا رفتم وانیلی کاکائویی بود
0
1401/09/16
خانوم میم
کاکائویی خوشمزه تره
0
1401/09/16
🥰mrym🥰 .
من وانیلی دارم میخورم خوبه مزش
0
1401/09/16
پزشک اوما
سلام جان دلم
تصمیم گیری در مورد شروع لیدی میل وابسته به شرایط جنین ها بر اساس آخرین سونوگرافی است، اگر خوب باشد خیر نیازی به مصرف لیدی میل نیست، دلستر و بستنی هر دو خوب هستند اما زياده روی نکنید مستعد دیابت میشوید به جای آن مواد غذایی غنی از پروتئین را بیشتر مصرف کنید هم وزن دهی بهتری دارند هم با خطر دیابت همراه نیستند 🌹
تصمیم گیری در مورد شروع لیدی میل وابسته به شرایط جنین ها بر اساس آخرین سونوگرافی است، اگر خوب باشد خیر نیازی به مصرف لیدی میل نیست، دلستر و بستنی هر دو خوب هستند اما زياده روی نکنید مستعد دیابت میشوید به جای آن مواد غذایی غنی از پروتئین را بیشتر مصرف کنید هم وزن دهی بهتری دارند هم با خطر دیابت همراه نیستند 🌹
1
1401/09/16
سوال کننده
ممنون
0
1401/09/16
shadi F
ریحانه جان میتونم بپرسم بشما روزی چند پیمانه گفتند
0
1401/09/16
پزشک اوما
خواهش میکنم 🌹
0
1401/09/17
سوال کننده
من کسی بهم نگفت اینجا خوندم خودم سر خود شروع کردم ۲ پیمانه روزی . چون قرص میخوردم دیگه اینو زیاد نخوردم. ولی خیلی حساس نباش. اینم مکمله دیگه. کمکی. بیشتر ژن و استراحت و خوراک خوب. اینم یه کمک اون گوشست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




