عفونت واژن دربارداری و راه درمان
سلام خانم دکتر عزیز. من هفته ۱۶ بارداریم الان ی مدته تقریبا دوماه ک بعد از نزدیکی دهانه واژنم خارش شدید میگیره ب حدی ک مجبور میشم با دست بخارونمش و زخم میشه. بعد از ی روز خوب میشه ولی همون ی روز بخاطر خارش شدید ک خاروندمش زخم میشه و خیییلی میسوزه. ترشحم دارم رنگ خاصی نداره ولی رو لباس زیرم ک بمونه لباس زیرم بو میگیره ک روزی دو سه بار باید عوض کنم اگه مثلا یه روز لباس زیرمو عوض نکنم ترشحاتی ک رو لباس زیرم بوده رنگ لباس زیرم یکم زرد میشه
ب دکترم گفتم فقط گف قرص مترونیدازول ۱۲ ساعت یکی بخورم
چیکار کنم خوب بشه؟؟؟ ممنون میشم جوابمو بدی
عفونت گلو ودرد گلو
سلام ماماجان خوبی ماماجان من سرما خوردم این چندروز استراحت کردم خوب شدم جز گلوم ک درد داره و حالت زخمه انگار گلوم عفونت کرده و ب سمت گوشم اومده برای رفع عفونت چ قرصی میتونم مصرف کنم یا میتونم پینی سیلین بزنم؟؟؟حساسیت ندارم ب آمپول حدودا ی هفته ده روز دیگه سزارین دارم میخوام قبلش خوب بشم چون دوقلو باردارم نمیخوام بچه هام ازم سرما بخورن
ابریزش و عطسه نوزاد۷ماهه
سلام خانم دکتر و دوستان .دختر دوستم ۷ماهشه علائم سرما خوردگی ابریزش بینی و عطسه داره.چکارکنه که وضعیتش بدتر نشه؟ممنون
از گهواره گرفتن نوزاد لطفا بیاین دوستان
سلام خانم دکتر ومامانا هی انشاءالله حال دلتون خوب خوب باشه .من پسرم از بدو تولد تو گهواره میخوابوندم تا پنج ماه دیگه ازاون موقع سرش بالا میگرفت خدای نکرده میخواست بلند شه وبیوفته منم آوردمش بیرون چن از ۶ ماهگی دیگه تو گهواره سنتی گذاشتمش الان میخوام برم جایی هیج جوره نمیخوابه با گهواره نباشه منم میخوام بچم فتدت کنه رو زمین بخوابه خوابش تنظیم باشه بخدا شبا ۶ با ۷ بار بیشتر بلند میشم بهش شیر بدم نمیدونم چرا اینطوریه اعصاب نمونده برام میگم مگه بزرگ نشده نباید کم بیدار بشه چرا باید اینهمه بیدار شه هرزگاهیی نیم ساعت نیم ساعت الانم یه ساعت یا یه ساعت ونیم بیدار میشه شدم پوست واستخوان از بس لاغر شدم پچم وزنش خوبه ولی من ن لاغرم از بس خواب ندارم بهم بگید بخدا ثواب داره بلد نیستم چطکری پسرم عادت بدم روزمین بخوابه ن رو پا فقط زمین
دلدرد و درد سمت چپ شکم
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر . عذر میخوام من دیشب بعد از شام رفتم دستشویی و یهو درد بدی پیچید تو شکمم مخصوصا قسمت چپم بزور پاشدم اومدم بیرون گرمش کردم و چای نبات خوردم کمی آروم شد ولی دوباره همش احساس ادرار میکردم و هربار میرفتم دستشویی باز سمت چپم شروع میکرد به درد شدید و خودش بعد از ده دقیقه یک ربع گرم شدن و استراحت دوباره خوب میشه. یعنی هربار بعد از دستشویی رفتن همینطور ادامه داشت این درد و اونقدری که احساس ادرار میکردم اصلا ادرارم زیاد نبود. تا صبح درد داشتم الان رفتم درمانگاه دکتر یه آمپول هیوتکس و یه انداسترون برام نوشت و برام زدن. میخواستم بدونم دلیل این درد چیه ایشون فقط سوال پرسیدن هیچی نگفتن بهم.چند روزم هست نفخ شدید دارم و گاهی دلپیچه خفیفی میگیرم. بنظرتون خطری بچم رو تهدید میکنه یا خیر
مامانایی که بیماری صرع دارن و لوبل مصرف میکنن
دکتر عزیز سلام
من بیماری صرع دارم ۱/۵ صبح لوبل مصرف میکنم
1/5 شب
با دوز ۵۰۰
خواهش میکنم راهنمایی کنین مشکلی پیش نمیاد ؟ کیا مثل من این دارو رو مصرف میکردن و بچشون سالمه؟؟ مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟ من فقط ترس و وحشت دارم
درد هنگام ادرار
سلام دکتر جان اوما وقتت بخیر، من عفونت بارداری داشتم که دکترم داروهای آزیترو مترونیدازول و کرم واژینال رو برام تجویز کرده بود که همه رو استفاده کردم الان هم سوزش ندارم ولی هنگام ادرار بعضی مواقع البته، درد دارم در قسمت مجاری چه اقدامی باید بکنم ؟ توی نت زدم چیزای خطرناکی نوشته بود ؟
خانوم دکتر اگه ممکنه آزمایش منو تفسیر کنید تشکر
سلام دکتر جان وقتتون بخیر
من به خاطر سوراخ سوراخ شدن ناخنم و ضعف سیستم ایمنی آزمایش دادم که ممنون میشم اگه برام تفسیرش کنید
بچه هااا بیاین یه سوال دارم
چطوری پلاکت خون بیاریم بالا؟؟؟
من دوماه رفتم باشگاه رژیم گرفتم تو این دوماه بخاطر تنبلی تخمدان سه با ۴ بار پریود شدم الان رفتم تو سیکل iui برام آزمایش نوشته
داخل آزمایش هموگلو بین و هماتوکیریت بالا بود اما پلاکتم اومده پایین البته آزمایش روز ۳ پریودی بوده
قبلا آزمایش دادم حدود ۱۰ ماه پیش هیچ مشکلی نداشتم
حالا کسی میدونه چیکار باید بکنم؟؟بنظرتون پایین اومدن پلاکتم بخاطر چیه؟؟
پریود نشدن بعد هشت ماه
سلام دکتر جان خسته نباشید من هشت ماه هست زایمان سزارین داشتم ولی هنوز پریود نمیشم خیلی نگرانم آخه به طور وحشتناکی دارم چاق میشم تو این هشت ماه با اینکه دخترم شیر خودمو میخوره هم قدم بالاس هم اینکه حدود ۱۲کیلو چاق تر از سر زایمانم شدم میشه راهنماییم کنید و اینکه چیکار کنم که زودتر پریود بشم؟
استرس زیاد در هفته بارداری من
سلام دکتر جان و مامانای گل
من امشب برای مدت یک ربع استرس خیلی شدیدی بهم وارد شد
ممکنه خطری تهدید م کنه؟
سلام پزشک محترم خسته نباشی
پسرم آلرژی داره، چ دکتری باید ببرم؟
کم شدن آب جنین در ۱۶هفته
سلام خانوم دکتر و دوستان عزیز دوستم ۱۶هفته بارداره بخاطر درد شدید رفته سنو گفتن آب دور جنین کم شده گفتن باید ۷باشه ولی ۳دو روزه بستریه با خوردن مایعات و سرم و اینا شده ۴/۵آیا امیدی هست بازم آب دور جنین بیشتر بشه ؟هفته قبل سرکلاژ شد امکان داره بخار سرکلاژ شدن آب دور جنین کم شده باشه؟
نشانه های سودوکرم اصل
سلام دوستان
مامانایی که سودوکرم استفاده میکنید ایا بو عطر میده؟
من قبلا میخریدم به نظرم بو نداشت الان یه بوی عطر ملایم میده؟
تجربه ای دارید؟
ازمایش هفته ۳۰ بارداری
باسلام پزشک محترم اوما میشه لطفا آزمایش منو تفسیر کنید
آب آوردن چشم نوزاد 40 روزه
سلام خانم دکتر وقت بخیر چشم پسرم از روز اول تولدش قی میکرد یکیش خوب شده یکیش هم قی میزنه هم آب میاد ازش پماد اریترومایسین و قطره باکتری ماید استفاده میکنم ولی بازم همینجوریه علتش چیه؟
ریزش اب از دهان نوزاد سه ماه و ۱۰ روزه
سلام دکتر جان و اومایی های عزیز
من بچم حدود دوهفتس یک سره اب از دهنش میریزه ، همش دستاشو مشت میکنه تو دهنش می ماله به لثه هاش خیلی بی تابه و همش غر میزنه. دلیلش چی می تونه باشه اخه برای دندون دراوردن که خیلی زوده.چیزی هست بزنم لثه هاش یکم اروم بشه؟
تورو خدا هرکی پیاممو دید جواب بده
سلام مامانا و خانم دکتر عزیز پسرم تازه رفته تو۹ماه سرمای شدید خورده آبریزش بینی اشک از چشم سرفه های چرکی بردم دکتر فقط شربت دیفن هیدرامین داد خودم پدیا لاکت خریدم بهش میدم متاسفانه هیچ داروخونه ای نتونستم شربت سفکسیم۱۰۰یا ازیترو مایسین پیدا کنم الآنم مسافرم دارم میرم مشهد بخدا از رشت تا الان ک گرگانم همه داروخانه های مسیرو وایستادن پرسیدم نداشتن پسرمم هی داره بدتر میشه.هیچ جایگزینی ندارن این دوتا دارو ک خشک کننده باشن؟؟؟لطفا اگ کسی می دونه دریغ نکنه.و آیا میتونم شربت سفکسیم۲۰۰بگیرم در حد دو سه قطره هم شده بهش بدم؟؟؟یکم حالش خوب بشه خیلی بیتابی میکنه
طول سرویکس طبیعی چنده
سلام خانما طول سرویکس طبیعی توی ان تی و آنومالی چنده
لاغری با زیره
سلام دوستای عزیز میخواستم بدونم کسی واسه لاغری از زیره زنجبیل استفاده کرده تاثییری داره؟ من چند روزه زیره زنجبیل دارچین چای سبزو دم میکنم میخورم ایا تاثییری داره میخوام یه ۵ کیلو کم کنم غذامم کم میخورم از بعد زایمان برگشتم به وزن قبلم ولی شکمم شل شده وقتی میشینم پخش میشه انگار 😬😬😬




