من شربت ام جی اس میخوردم سریع اروممیشدم
من عرق نعناع میخورم😵💫😵💫😵💫
عوارض و ضرری برای جنین نداره؟
سعی کن بعد شام میوه نخوری
وقتی کباب یا گوشت میخوری اصلا دوغ نخور
اگرم شیر میخوری، سه چهارساعت بعد غذات بخوری
اصلا وقتایی ام که ناشتاام سوزش دارم
من همیشه شربت الومینیوم ام جی بارداری میخوردم ضرری هم نداره یکم ملین هم هست خیلییییی عالیه سریع اروم میشه معدت . لاکسی ژل هم بهش میگن بگو بارداری نوع بی ضررش را بگیر
عرق نعنا خودش سوزش معده میاره . چون دریچه معده را شل میکنه اسید بر میگرده بالا.
چیزای شیرینم بیشتر ترش میاره
بادام درختی بدون پوست من میخوردم خیلی خوبه
دکتر من امپرازول ۲۰ داده آب رو آتیشه
سلام منم پنتوپرازول ۲۰ ناشتا میخورم