شاید سیر نمیشه. یعنی حجم کم شیر میخوره و چند بار باید شیر بخوره تا آروغ بزنه
سلام عزیزم پسرمنم آروغ نمیزد یا خیلی دیر و به ندرت میزد تا چهل روزگی همینجوری بود وزنگیریش خب بود
مشکلی نداره تو رو شونه نگهش داره پنج دقه اینا اگ آروغ نزد بزار رو دستت اروم پشتش بمال بازم نزد عیب نداره
از دیروز دارم شیرخودم میدم تو چندوعده میخوره
ولی آروغ نمیزنه
مهم نیست اروغ نیست باید ۲۰دقیق در حالت ایستاده نگهش داری
اخه دکتر میگه حتما اروغش بگیر هم واسه کولیک هم اینکه تو خواب بالا نیاره
عزیزم پسر منم تا یک ماهگی به ندرت پیش میومد آروغ بزنه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
چند دقیقه برای گرفتن آروغ تلاش میکنید؟
جان دلم تا حداقل 20 تا 30 دقیقه دلبندتان را در حالت عمودی نگه داشته و برای گرفتن آروغ با فشار متناسب به پشت ضربه بزنید در حالی که معده او روی شانه شما باشد اگر هم موفق نشدید همان میزانی که گفتم در حالت عمودی نگه دارید بسیار کمک کننده خواهد بود🌹
سکسکه کردنش جایگزین آروغ زدنش نیست؟آخه زیاد سکسکه میکنه
سکسکه گاهی میتواند علامت رفلاکس هم باشد نمیتوان گفت قطعا جایگزین آروغ زدن هست