سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
هفته قبل سرماخوردم و آبریزش بینی داشتم و قرص لوراتادین رو دوشب(شبی یک عدد)مصرف کردم و آبریزش بینیم کمتر شد.الان مجددا آبریزش بینی پیداکردم میتونم بازم قرص لوراتادین بخورم؟واسه جنین مشکلی نداره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



363
1401/09/16




