سلام سونومو برام تفسیر کنید
سلام سونومو تفسیر کنید ایا بقایا مونده؟ چجوریه سونوم
علت خونریزی کم پریود
سلام. من دو ماهه اقدام به بارداری کردم دیروز پریود شدم اما خونریزیم به شدت کم شده تو نت نگاه کردم نوشته بود ممکنه تخمدان پلی کیستیک علتش باشه یا تنگی گردنه رحم علتش باشه. خواستم از شما مشاوره بگیرم که الان من باید چیکار کنم؟ سابقه نداشته انقد خونریزیم کم شده باشه واقعا نگرانم.
سونوگرافی هفته 31 دوقلوها
سلام. یکی از کلیه های پسرم متورم شده. دوستان ودکتر اوما لطفا برسی شود.
دکتر اوما و خانوما لطفا بیاین بند ناف بچمو ببینید
سلام خانوما و دکتر
بند ناف بچم چرا اینجور شده؟😥😥 اون بنده چیه وسطش ک خیسه و خشک نیست؟ واسه نی نی شماهم اینجور بود؟
از دور ورش کنده شده ولی با یه بندی ک وسط بند نافه و خیسه اینجور مونده
خیلی نگرانم اگ کسی اطلاعاتی داره بگه
چرب کردن نوک سینه
سلام میشه قبل از زایمان نوک سینه رو چرب کرد حالا با کرم شقاق سینه یا با روغن خاصی برای پیشگیری از ترک خوردگی ؟ نوک سینه هام خشکه
اگه راهکاری هست ممنون میشم راهنماییم کنید
دخترا بیایین سونوی آنومالی منو ببینین 🙂
هرکی بلده لطفا بیاد بگه وضعیتش چطوره پیشاپیش ممنونم
رابطه بعد از در آوردن رحم
سلام پزشک اوما، سوال یکی از دوستامه ممنون میشم جواب بدین
کسی که رحمش رو در آورده باشه آیا موقع رابطه رحمش خیس میشه یا خشک میشه و دیگه ترشحی نداره؟
آیا از پماد و شیاف هموروئید در بارداری میتوان استفاده کرد؟
من الان هفته ی بیست و ششم ام و چند روزه که یبوستم شدید شده و چند روزه مقعدم از یه طرف باد کرده و دردناکه طوری که نمی تونم زیاد بشینم یا راه برم میخواستم ببینم میتونم از پماد و شیاف آنتی هموروئید استفاده کنم با توجه به اینکه باردار هم هستم ؟ واینکه آیا داروخانه این ها رو بدون نسخه میده؟
🚫🚫🚫 ترشحات سفید بعد از مصرف ژل مترونیدازول واژینال
سلام و خسته نباشید دکتر اوما
من هیچ علائمی از عفونت نداشتم. نه ترشح نه سوزش نه خارش.از نظر بهداشت و تعویض لباس زیر و ... هم خیلی رعایت میکنم
فقط همسرمگفت چند روزه موقع رابطه بو حس میکنم.که ژل مترونیدازول واژینال گرفتم و چند شبه استفاده میکنم.
از وقتی این ژلو میزنم صبح میبینمترشحات سفید و سفت دارم. اینا ژل هست که این شکلی شده یا عفونته که خارج میشه؟
آخه خود ژل بی رنگه
لطفا راهنمایی کنیدچیکار کنم؟ قرصو پماد چی مصرف کنم؟
ممنون
سلام لطفا بیایین
سلام دکتر اوما و خانما خسته نباشید
من ۵۲روره زایمان سزارین شدم و هنوزم خونریزی دارم در حد لک چیکار کنم بند بیاد
مصرف همزمان قطره کارمینت وگریپ میکسچر برای کولیک اشکال داره؟
ازهرکدوم چقدر بدم بچم ۵۶روزشه
خوردن کنگر در زمان بارداری
سلام پزشک اوما و خانما،ایا خوردن کنگر در بارداری مشکلی برای جنین ایجاد نمیکند؟!
نامنظم بودن پریود
از اولین نزدیکی ک منجر ب خوردن قرص اوسیز شدم تا الان سیکل ماهانم نامنظم شده و دورش ب زیر ۲۰رسیده ینی ۱۶...۱۷....۱۹.شده ..سنم ۳۶ساله هستم وزنم۵۴. برای تخمک گذاریم از روز ۱۰ کیت تخمک گذاریو استفاده کنم ؟
ایا با تنبلی تخمدان میتوان باردار شد؟
سلام من ۲۵سالمه و۹ماهه ازدواج کردم_میخواستم اقدام به بارداری بکنم،آزمایش و سنوگرافی رفتم دکتر گفت تنبلی تخمدان شدید داری،ولی کیست ندارم ،هیچی از علایم تنبلی تخمدان هم ندارم ،پریودام هم ۷_۸روز با تاخیر ،،،برام روزی دوتا متفورمین گرفت و سیپروتروکامپاند تا ۳ماه ،،میخواستم بپرسم ببینم ایا درمان میشه ؟بعد از مصرف این قرصا میتونم اقدام کنم به بارداری ؟کسی بوده با این شرایط باردار شده باشه؟
نحوه استفاده مکمل های غذایی برای بارداری دوقولویی
سلام ببخشید
من هفته ۱۲بارداری هستم و تازه متوجه شدم دوقولوی هم سان دارم.میخاسم بدونم مراقبت های بارداری دوقولو چطوریه.و مکمل هایی که باید مصرف بشه از یک قلو بیشتر یا نه؟؟؟
بچها میشه لطفا میشه سونو Nt منو تحلیل کنید؟
خییییلی استرس دارم ما سابقه سندروم داریم تو خونواده 😭
الان ۱و نیم طبیعیه؟
میشه لطفا این وسطا یه حدسیم بزنیدکه جنسیت چیه؟🥺
سلام دخترا خوبین بیایین
دخترا من دکترم آمپول داده از شکمم ولی نمیتونم روزی چند تا میشه از روی نسخه بگین روزی چند تا باید بزنم
چرا وقتی گلوکوفاژ ۱۰۰۰میخورم کله بدنم به خارش میوفته
سلام خانم دکتر و دوستان اومایی عزیز چرا اینجوریم من گلوکوفاژ ۱۰۰۰دکتر گفته روزی یه دونه بخور میخورم اولش خوبه بعد پنج شیش روز که پشت سر هم میخورم کله بدنم میخاره بعد که قطع میکنم دوسه روزه خوب میشم بعد دوباره میخورم بعد پنج شیش روز دوباره کله بدنم میخاره 😐چرا اینجوری میشم کسه دیگه ای هم مثل من هست؟
عفونت بند ناف نوزاد ممنون میشم اگه جواب بدین🌹
سلام دوستان دخترم امروز ۸روزشه هنوز بند نافش نیوفتاده و امروز دیدم زیر بند نافش سبز رنگ هستش ینی عفونت کرده ؟
دندان درآوردن نوزاد از فک بالا
سلام خانوما دخترمن سه ماهشه همش دستشو میکنه تو دهنش علائم دندون دراوردن داره نگاه کردم دیدم فک بالاش از بغل کامل شبیه یه دندون شده البته هنوز دندون بیرون نزده .الان میگن خیلی بده بچه از بالا دندان دربیاره اونم از بغل🤕🤕🤕🤕باید نذری بدی.درسته؟




