ادرار نکردن نوزاد درشب
سلام خسته نباشید، پسرم الان ده
ماهشه وتقریبا یه ماهی میشه شبا ادرار نمیکنه اصلا یعنی فقط یه شلوار پاش میکنم تاصبح خشکه باوجود اینکه شبا هردوساعت یکبار شیر میخوره، شیر خشکیه وشیر خودم واصلا نمیخوره، واینکه هر دوساعت 150 میلی لیتر کامل میخوره ولی تا صبح اصلا ادرار نمیکنه تا وقتی از خواب بیداربشه همینکه بیدار میشه بلافاصله ادرار میکنه واینم بگم شبا خیلی گریه می کنه و توخواب نق میزنه همش مجبورم توگهواره تابش بدم، ایا مشکلی هست؟ چیکار کنیم؟
سلام دوستان من چند وقت پیش پیام دادم
سلام دوستان من چند وقت پیش پیام دادم ک هفته ۹ بارداری هستم نزدیکی داشتم و بعدش خونریزی داشتم بعدش شیاف مقعدی پروژسترن استفاده کردم تا یه روز بعدش لک بینی داشتم .الان ن خونریزی دارم ن لک بینی.بنظرتون نیاز خست برم سونوگرافی یا پیش دکتر ؟ خودم حساس شدم .ممنون میشم راهنماییکنید
تفسیر غربالگری دوم و آنومالی و اکو قلب جنین
سلام دکتر جان لطفا آزمایش غربالگری دوم و سونو آنومالی و اکو قلب جنینو برام بررسی کنید
غربالگری اول و سونو ان تی هم نرمال بود
شستن پتو و روکش تشک و بالش نوزاد
سلام . شستن پتو و روکش تشک و بالش و کیسه خواب نوزاد با پودر ماشین لباسشویی ، مشکلی برا نوزاد ایجاد میکنه؟!
خانوم دکتر لطفا سونو انومالی منو تفسیر کنید
سلام خسته نباشید من امروز رفتم سونو انومالی
اصلا چیزی ازش سر در نمیارم و اینکه هزینش هم خییییلی بالا شد
در ضمن فندقامم پسرن😊
ممنون میشم تفسیرش کنید و برام در موردش توضیح بدید
قرص اورژانسی و پریود نامنظم
سلام وقتتون بخیر، من ماه قبل ب دلیل اینکه رابطه محافظت نشده داشتم و نمیخواستم باردار بشم، قزص اورژانسی مصرف کردم، ک 10 روز بعدش پریود شدم، حالا سوالم اینه ک قرص اورژانسی میتونه دوره های بعدی پریود رو ب تاخیر بندازه؟ یعنی الان من 3 روز دیگه باید پریود بشم ولی هیچ علایمی ندارم، در حالیکه از 10 روز مونده دردام شروع میشد
تهوع و سوزش گلو در بارداری
سلام ۳ روزه همش بالا میارم هیچی توی معده م نمیمونه چون غذا توی معده م نمیمونه دستشوییم بد شده
خیلی افتضاحم
گلوم ب شدت میسوزه چیکار کنم گلوم خیلی اذیتم میکنه
تو رو خدا راهکار بدید
در اومدن جوش سرچرکی در نزدیکی واژن
سلام پزشک اوما و خانمای اومایی،دو روزیه یدونه جوش چرکی نزدیک واژنم، قسمت داخلی لب کوچیک دراومده چی بزنم روش خوب بشه ک برام ضرر نداشته باشه؟دکترم بعد عید بهم وقت داده تا اونموقع امکان رفتن پیشش رو ندارم،کسی تو همچین شرایطی بوده؟!من الان باید چکار کنم میترسم خطرناک باشه😢😢😢😢اینم بگم نزدیکی از اول بارداری تا الان نداشتیم،بهداشتمم رعایت میکنم نمیدونم این از کجا اومد
میوم اینترامول در بارداری
سلام من الان از سونو اومدم،هم میوم اینترامول به سایز۸mm,,و هماتوم ساب کوریونیک به ابعاد۲۰*۱۲میلی متر
و کوروپوس لوتئوم ۲۲میلی متر در تخمدان چپم دارم
خیلی استرس دارم چیکارکنم
دکترم زنگ زدن،شیاف داده،واژینال ،۵تا بزنم
چیکنم؟؟؟
عقب نشون دادن هفته ی جنین
سلام.
رفتم سونو الآن.خداروهزار مرتبه شکر قلبش تشکیل شده بود.
فقط من طبق آخرین پریودیم که۲۸دی بود باید هفت هفته می بودم ولی دکتر سونو گفت شش هفته هستی.
چرا؟
تقویت معده و ویار بارداری
سلام و احترام
برای تقویت معده و اینکه جلوگیری کنیم از ویار بارداری چه کارهاایی باید انجام داد؟ راهنمایی کنید ممنون میشم
مدفوع سبز نوزاد با شیرخشک
سلام دخترم شیرخشک ببلاک اچ میخوره مدفوعش سبزه
طبیعیه؟
درضمن فقط شیرخشک میخوره
ذخیره شیر در فریزر
سلام دکتر جان و مامانا،من شیرمو چن روز پیش دوشیدمو گذاشتم تو فریزر حالا واسه فردا عصر میخام برم بیرون میخام بدم به بچه ام ،باید کی بزارمش بیرون و چطوری اماده مصرفش کنم ؟چطوری یخش وا بره و گرمش کنم؟
نوزاد یکماهه و نگرفتن سینه
سلام بچه ها من بچه ام یکماهشه زردی داشت چند باری مجبور شدیم شیر خشک ببلاک که طعمش مثه شیر مادر هست بدیم ولی الان روزها صورتشو از سینه ام برمیگردونه با اینکه سینه ام بزرگه و شیر ازش میریزه شبها میخوره ولی روزها صورتشو برمیگردونه و شیرمو نمیخوره خیلی ام زیاد میخوره تعجب میکنم صبح تا شب در حال شیر خوردن هست چیکار کنم که سینه امو بگیره انگار براش کافی نیست
میشه بیایدبی بی چک منونگاه کنید
سلام من امروزموعدم بود پریودنشدم همین الان تست زدم این شکلیه نگاش کنیدبگیدواقعامثبته یاخط تبخیره هیچ علایمی هم ندارم فقط تندتندتشنم میشه
سنوگرافی ۳ ماه اول بارداری
سلام خانمای گل خوب هستید سنو رو ببینید همه چی خوبهههه
ان شاالله ب حق ۵تن دامن همه ی منتظرا سبز بشه
جرم گوش نوزاد یازده ماهه
سلام وقت بخیر
چند وقته دخترم گوشش رو میگیره گه گاهی دکتر بردم گفت گوشش جرم داره قطره بتامتازون داد اما احساس میکنم تاثیری نداشته
میشه راهنمایی بفرمایید چیکار کنم؟
سلام خانوما ببینین خوبه ازامایشم
خوبه یا نه تکراره لازمه
سن بارداری و تاریخ زایمان
سلام
من آخرین پریودم ۳۰ مهر بوده
طبق آخرین پریودی که داشتم برنامه اوما زایمانم رو زده ۵ مرداد
ولی ان تی ۴ روز جلوام
یعنی طبق ان تی زایمانم اوما زده یک مرداد
حالا کدوم درسته؟
تعیین جنسیت در سلفری
دکتر اوما و دوستان من جواب سلفری رو گرفتم و خداروشکر سالمه و گفتن پسر .الان شنیدم احتمال خطا در تعیین جنسیت داره و ربط به درصد فتال فروکشن داره جواب رو میفرستم ببنید جنسیت چقد قطعیه؟؟




