Ooma

لطفا یکی این سونو رو واسه من تفسیر کنه،لطفا خیلی ضروریه خیلی نگرانم

لطفا یکی این سونو رو واسه من تفسیر کنه،لطفا خیلی ضروریه خیلی نگرانم لطفا 😥😥😥😥

19 پاسخ 1,132 بازدید


تفسیر آزمایش ادرار

سلام دوستان و پزشک محترم آزمایش من چجوریه؟ ممنون

9 پاسخ 469 بازدید


تفسیر جواب ماموگرافی لطفا

سلام
ماموگرافی مادرمه
۵۰ سالشه
لطفا بگید جوابش خوبه؟؟
تو سونوگرافی کیست دیده شد که بزرگترینش ۳ میلی متره اینم جواب ماموگرافیشه
لطفا بگید چطوره؟؟
نگرانم

4 پاسخ 5,023 بازدید


سلام خانوما من میخوام این ماه از روز نهم پریودم نزدیکی داشته باشم

خانوما توروخدا راهنماییم کنین من ماه قبل روز۱۰-۱۲-۱۴-۱۶-۱۸ اقدام کردم ولی باردار نشدم این ماه میخوام ۹م-۱۱-۱۳-۱۵-۱۷ اقدام کنم میشه باردار میشم

24 پاسخ 591 بازدید


خونریزی بعد از گذاشتن آی یودی

سلام خانم دکتر عزیز من چهارشنبه یعنی روز چهلم از زایمانم آی یودی مسی گذاشتم و تا الان خونریزی دارم مثل روز اول پریودی ایا این طبیعیه؟؟ چیکارکنم خونریزیم قطع بشه داروهایی که دکتر داده پماد کلوتریمازول رو که هرشب استفاده میکنم دارو ب ا که هرشب میخورم
و آزیترمایسین که من استفاده نکردم.
خیلی هم کمر و دستت و پاهام درد میکنه
و ایا نخ ای یودی در رابطه احساس میشود من احساس میکنم که که نخ اش خیلی بلنده

24 پاسخ 1,738 بازدید


خوردن دست در دوماهگی

سلام مامانا
من پسرم چند روزه دستاشو میخوره.فک کنم تازه کشفشون کرده.قبلا سینه سمت چپمو بیشتر میخورد اما دو روزه سینه چپمو نمیخوره.نوک سینه رو میذارم رو لبش جیغ میکشه فقط سینه سمت راستو میخوره.بنظرتون چرا

10 پاسخ 619 بازدید


سوال درباره بی بی چک

خواهرم سه روزه بی بی چکش مثبته هرروزم تیره تر شده
امروز بعد سه روز رفته آز داده اول بهش گفتن 5.5 و منفیه بعد خواهرم اعتراض کرده رفتن بعد پنج دقیقه اومدن گفتن 10.5 هست
الان رفته دکتر بهش گفته ممکنه خارج رحمی باشه و روحیه ش خرابه
ممکنه با عدد 10 بی بی رنگش از هاله پررنگتر باشه؟
لک و... هم نداره و مشکلی نداره

66 پاسخ 1,093 بازدید


اب پرتقال در شیر دهی

سلام خانم‌ها و پزشک اوما باید نبایدهای شیر دهی چیه اب پرتقال و لیموشیرین خوبه یا باعث کولیک میشه؟؟اصلا چه میوه هایی میشه خورد

9 پاسخ 1,053 بازدید


تفسیر جواب آزمایش بارداری

سلام من مجددا جواب آزمایشم رو گذاشتم. این جواب آزمایش من با ۶ روز تاخیر هست میشه لطفا نگاه کنین ببینین باردار هستم یا نه؟
الان که با دقت نگاه کردم زیر ۲۰۰😔😔😔😔😔😔😔

28 پاسخ 525 بازدید


سرما خوردگی پسرم کمک

سلام دکتر اوما ودوستان.پسرم سرما خورده ۷ماهش چکارکنم چی بدم بهش؟تب ندار ،ابریزش دار

22 پاسخ 579 بازدید


میشه سونو ان تی مو ببینید کی مثل من بوده و مشکلش رفع شده

دکتر گفت شریان سمت چپش مقاوم شده گفت حتما آسپرینمو بخورم از یه طرفم آسپرین میخورم میفتم به لکه بینی و خونریزی، بعدم گفت آب دور جنین کمه من چه خاکی به سرم بریزم آخه ؟😭

23 پاسخ 1,026 بازدید


سلام به همگی خسته نباشین امیدوارم حال تک تکتون عالی باشه😍

پزشک اوما و دوستانم💜 راهی برای جلوگیری از پوست پوست شدن صورت وجود داره؟ از اول بارداریم کنار لبهام و چونه ام پوست پوست میشه و هرچی نرم کننده میزنم فایده نداره
احساس میکنم پوستم خراب شده و مثل سابق نیس
ازچه ابرسان یا ماسکی میتونم استفاده کنم؟ و اینکه بعد زایمان پوست صورتم مثل سابق میشه یا نه🥺🥺🥺🥺

15 پاسخ 417 بازدید


سونو ان تی 😍😍 متخصصا بیایین حدس بزنید💜😍

پزشک اوما و اومایی های گل😍 ببنید همه چی خوبه آیا؟❤
واسه خواهرمه ببینیم میتونید جنسیت بگید یا نه☺
دکترسونو گفته زوده مشخص نیس

86 پاسخ 878 بازدید


قرص لتروزول برای تحریک تخمک گذاری

سلام دوستان،من ۳ماهه که اقدامم و ۳۵ سالمه و نمیخوام سن ام بالاتر بره و برای اینکه زودتر بارداربشم رفتم‌متخصص زنان و بهم قرص لتروزول داد که گفت از شب سوم پریود۲تا بخورم هرشب
سوال اولم اینه که من الان که رفتم دکتر شب ۵هستم هستم و قرص رو شروع کردم آیا مشکلی تو درمان پیش میاد و تاثیر دارو بهم میریزه که شب پنجم شروع کردم؟
سوال دوم اینکه بعد از مصرف این قرص تخمک گذاری چه روزی میشه،ایا فرقی داره؟
سوال سوم آیا کسی این قرص رو خورده و فوری جواب داده باشه؟

43 پاسخ 2,546 بازدید


خشکی و سوزش واژن بعد از زایمان

خانم ها من سه ماهه سزارین شدم، موقع رابطه خیلی سوزش دارم و حتی با ژل هم برطرف نمیشه و واقعا اذیت میشم. چکار کنم؟

10 پاسخ 716 بازدید


یکسره شدن درد واژن در حالت نشسته و درازکشیده

سلام دوستان
از دیروز غروب واژنم شروع کرد به تیرکشیدن. هر چی تغییر حالت میدم بهتر نمیشه بقدری درد میکنه که نتونستم بخوابم. دو سه شبه دردای مشابه پریودی زیر دلم و کمرم رو میگیره ولی الان هیچ درد و انقباضی حس نمیکنم. فقط واژنم بقدری شدید درد میکنه حتی موقع راه رفتن، نشستن. الانم که دراز کشیدم از درد نمیتونم بخوابم. خداروشکر صبح نوبت دکتر دارم. ولی نمیدونم این درد یکسره بخاطر چیه. کسی تجربشو داره راهنماییم کنه؟

24 پاسخ 667 بازدید


تفسیر سونو آنومالی

تفسیر سونو آنومالی

5 پاسخ 833 بازدید


با سلام خانم دکتر و دوستان عزیز این آزمایش روز سوم پریود دادم داروی پرولاکتین خوردم ؛ که از رنج نرمال کمتر شده؛ولی سوالم راجع به lh ;fsh هست...

بر طبق آزمایش تو رنج نرمال هست ولی سوالم راجع به نسبت lh بهfsh هست که اگه بالای ۱/۱ باشه نشونه تنبلی تخمدان هست ولی برای من نسبتش ۰/۶۰ میشه ؛ این نشونه چیه؟ ایا آزمایش خوبه یا نه

48 پاسخ 1,569 بازدید


رابطه جنسی چند روز بعد سزارین ممکنه؟

من هفت روز اول خونریزی داشتم اونم کم
چند بار هم لک دیدم
چند روزیه دیگه خونریزی ندارم فعلا
آیا باید ۴۰ روز رعایت بشه یا خونریزی ندارم مشکلی نداره؟

63 پاسخ 749 بازدید


خانمابیایدجواب سونوی منوببینیو تفسیرش کنید

ممنون میشم بگیدچجوری این جواب سونو

27 پاسخ 590 بازدید