لطفا یکی این سونو رو واسه من تفسیر کنه،لطفا خیلی ضروریه خیلی نگرانم
لطفا یکی این سونو رو واسه من تفسیر کنه،لطفا خیلی ضروریه خیلی نگرانم لطفا 😥😥😥😥
تفسیر آزمایش ادرار
سلام دوستان و پزشک محترم آزمایش من چجوریه؟ ممنون
تفسیر جواب ماموگرافی لطفا
سلام
ماموگرافی مادرمه
۵۰ سالشه
لطفا بگید جوابش خوبه؟؟
تو سونوگرافی کیست دیده شد که بزرگترینش ۳ میلی متره اینم جواب ماموگرافیشه
لطفا بگید چطوره؟؟
نگرانم
سلام خانوما من میخوام این ماه از روز نهم پریودم نزدیکی داشته باشم
خانوما توروخدا راهنماییم کنین من ماه قبل روز۱۰-۱۲-۱۴-۱۶-۱۸ اقدام کردم ولی باردار نشدم این ماه میخوام ۹م-۱۱-۱۳-۱۵-۱۷ اقدام کنم میشه باردار میشم
خونریزی بعد از گذاشتن آی یودی
سلام خانم دکتر عزیز من چهارشنبه یعنی روز چهلم از زایمانم آی یودی مسی گذاشتم و تا الان خونریزی دارم مثل روز اول پریودی ایا این طبیعیه؟؟ چیکارکنم خونریزیم قطع بشه داروهایی که دکتر داده پماد کلوتریمازول رو که هرشب استفاده میکنم دارو ب ا که هرشب میخورم
و آزیترمایسین که من استفاده نکردم.
خیلی هم کمر و دستت و پاهام درد میکنه
و ایا نخ ای یودی در رابطه احساس میشود من احساس میکنم که که نخ اش خیلی بلنده
خوردن دست در دوماهگی
سلام مامانا
من پسرم چند روزه دستاشو میخوره.فک کنم تازه کشفشون کرده.قبلا سینه سمت چپمو بیشتر میخورد اما دو روزه سینه چپمو نمیخوره.نوک سینه رو میذارم رو لبش جیغ میکشه فقط سینه سمت راستو میخوره.بنظرتون چرا
سوال درباره بی بی چک
خواهرم سه روزه بی بی چکش مثبته هرروزم تیره تر شده
امروز بعد سه روز رفته آز داده اول بهش گفتن 5.5 و منفیه بعد خواهرم اعتراض کرده رفتن بعد پنج دقیقه اومدن گفتن 10.5 هست
الان رفته دکتر بهش گفته ممکنه خارج رحمی باشه و روحیه ش خرابه
ممکنه با عدد 10 بی بی رنگش از هاله پررنگتر باشه؟
لک و... هم نداره و مشکلی نداره
اب پرتقال در شیر دهی
سلام خانمها و پزشک اوما باید نبایدهای شیر دهی چیه اب پرتقال و لیموشیرین خوبه یا باعث کولیک میشه؟؟اصلا چه میوه هایی میشه خورد
تفسیر جواب آزمایش بارداری
سلام من مجددا جواب آزمایشم رو گذاشتم. این جواب آزمایش من با ۶ روز تاخیر هست میشه لطفا نگاه کنین ببینین باردار هستم یا نه؟
الان که با دقت نگاه کردم زیر ۲۰۰😔😔😔😔😔😔😔
سرما خوردگی پسرم کمک
سلام دکتر اوما ودوستان.پسرم سرما خورده ۷ماهش چکارکنم چی بدم بهش؟تب ندار ،ابریزش دار
میشه سونو ان تی مو ببینید کی مثل من بوده و مشکلش رفع شده
دکتر گفت شریان سمت چپش مقاوم شده گفت حتما آسپرینمو بخورم از یه طرفم آسپرین میخورم میفتم به لکه بینی و خونریزی، بعدم گفت آب دور جنین کمه من چه خاکی به سرم بریزم آخه ؟😭
سلام به همگی خسته نباشین امیدوارم حال تک تکتون عالی باشه😍
پزشک اوما و دوستانم💜 راهی برای جلوگیری از پوست پوست شدن صورت وجود داره؟ از اول بارداریم کنار لبهام و چونه ام پوست پوست میشه و هرچی نرم کننده میزنم فایده نداره
احساس میکنم پوستم خراب شده و مثل سابق نیس
ازچه ابرسان یا ماسکی میتونم استفاده کنم؟ و اینکه بعد زایمان پوست صورتم مثل سابق میشه یا نه🥺🥺🥺🥺
سونو ان تی 😍😍 متخصصا بیایین حدس بزنید💜😍
پزشک اوما و اومایی های گل😍 ببنید همه چی خوبه آیا؟❤
واسه خواهرمه ببینیم میتونید جنسیت بگید یا نه☺
دکترسونو گفته زوده مشخص نیس
قرص لتروزول برای تحریک تخمک گذاری
سلام دوستان،من ۳ماهه که اقدامم و ۳۵ سالمه و نمیخوام سن ام بالاتر بره و برای اینکه زودتر بارداربشم رفتممتخصص زنان و بهم قرص لتروزول داد که گفت از شب سوم پریود۲تا بخورم هرشب
سوال اولم اینه که من الان که رفتم دکتر شب ۵هستم هستم و قرص رو شروع کردم آیا مشکلی تو درمان پیش میاد و تاثیر دارو بهم میریزه که شب پنجم شروع کردم؟
سوال دوم اینکه بعد از مصرف این قرص تخمک گذاری چه روزی میشه،ایا فرقی داره؟
سوال سوم آیا کسی این قرص رو خورده و فوری جواب داده باشه؟
خشکی و سوزش واژن بعد از زایمان
خانم ها من سه ماهه سزارین شدم، موقع رابطه خیلی سوزش دارم و حتی با ژل هم برطرف نمیشه و واقعا اذیت میشم. چکار کنم؟
یکسره شدن درد واژن در حالت نشسته و درازکشیده
سلام دوستان
از دیروز غروب واژنم شروع کرد به تیرکشیدن. هر چی تغییر حالت میدم بهتر نمیشه بقدری درد میکنه که نتونستم بخوابم. دو سه شبه دردای مشابه پریودی زیر دلم و کمرم رو میگیره ولی الان هیچ درد و انقباضی حس نمیکنم. فقط واژنم بقدری شدید درد میکنه حتی موقع راه رفتن، نشستن. الانم که دراز کشیدم از درد نمیتونم بخوابم. خداروشکر صبح نوبت دکتر دارم. ولی نمیدونم این درد یکسره بخاطر چیه. کسی تجربشو داره راهنماییم کنه؟
تفسیر سونو آنومالی
تفسیر سونو آنومالی
با سلام خانم دکتر و دوستان عزیز این آزمایش روز سوم پریود دادم داروی پرولاکتین خوردم ؛ که از رنج نرمال کمتر شده؛ولی سوالم راجع به lh ;fsh هست...
بر طبق آزمایش تو رنج نرمال هست ولی سوالم راجع به نسبت lh بهfsh هست که اگه بالای ۱/۱ باشه نشونه تنبلی تخمدان هست ولی برای من نسبتش ۰/۶۰ میشه ؛ این نشونه چیه؟ ایا آزمایش خوبه یا نه
رابطه جنسی چند روز بعد سزارین ممکنه؟
من هفت روز اول خونریزی داشتم اونم کم
چند بار هم لک دیدم
چند روزیه دیگه خونریزی ندارم فعلا
آیا باید ۴۰ روز رعایت بشه یا خونریزی ندارم مشکلی نداره؟
خانمابیایدجواب سونوی منوببینیو تفسیرش کنید
ممنون میشم بگیدچجوری این جواب سونو




