خانم دکتر من آخرین پریودیم 7اسفند بوده بعد الان تو7هفته هستم سونو بم گف7هفته ای دوبار سونو شکمی برای تشکیل قلب دکتر برام نوشته هر دوبار که رفتم گفتن ک ساک حاملگی شکل گرفته ولی جنینی نمیبینن
حالا دکتر بهم گفته باید بری بیمارستان بستری بشی سقط کنی دارم اصلا دیوووونه میشم من میگم شاید هنوز 8هفتم نیست بمونم شاید بچم رشد کرد ایشالله خیلی ناراحتم دارم نابود میشم توروخدا اگ میشه کمکم کنید احتمالش هست بیشتر بمونم بچم رشد کنه
پرسش (1400/02/16):
وجود ساک حاملگی و عدم مشاهده جنین در 7هفته
892
237
1400/02/16
سوال کننده
0
1400/02/16
الی 😍T_K
توام صبر کن به نظر من یه هفته دیگه برو ان شاء الله تشکیل شده جنینت. من درکت میکنم واقعا سخته.
توکلت بخدا باشه
البته من نمیدونم 7 هفته ای یا 11 هفته
ولی هر چی سونو گفته ان شاء الله دوباره برو و تشکیل شده
توکلت بخدا باشه
البته من نمیدونم 7 هفته ای یا 11 هفته
ولی هر چی سونو گفته ان شاء الله دوباره برو و تشکیل شده
0
1400/02/16
کتی م
منم 8 هفته رفتم هیچی ندیدن ولی 11 هفته رفتم همه چی تشکیل شده بود و گفتن تازه 7 هفته هستی
0
1400/02/16
❤Roya❤ ❤
سلام ما یه آشنای داشتیم ۸هفته رفت سونوقلب بچه تشکیل نشده بود صبرکرد ۱۰هفته اش که شد رفت باز تشکیل نشده بود دکتر بهش گفته بود باید سقط کنی ولی خانوادش نذاشتن گفتن ۱۲هفتگی برو اگه قلبش تشکیل نشده بود اونموقع سقط کن خداروشکر ۱۲هفتگی که رفت تشکیل شده بود شماهم عجله نکن انشالله بزار ۱۰هفته ات که شد برو انشالله قلب نازش تااونموقع تشکیل میشه.
0
1400/02/17
yasi
عزیزم بارداری پوچ خودش خودبه خودت باعث خونریزی نمیشه؟ سواله برام فقط خودمم استرس دارم
1
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
خود ب خود ب لک میفته طرف ب 8 هفته ب زور میرسه
0
1400/02/17
فاطمه مرادی
دوتا سونو دادی. هر دو پشت سر هم بوده یا بافاصله؟ بعد تو هر سونو سن بارداری چقد بوده؟
1
1400/02/17
مامان امیراردلان
ن بین ۶تا ۹ هفته به خونریزی می افته و همه هم اینجوری نیستن
0
1400/02/17
مامان امیراردلان
خیلیا خونریزی ندارن میرن بیمارستان با قرص سقط می کنن
1
1400/02/17
مامان امیراردلان
کیسه زرده تشکیل بشه ۹۰ درصد جنینم تشکیل میشه😍
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
الان چیشده کی میخواد سقط کنه چرا
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
سلاممم
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
سلام هیچکی نمیخاد سقط کنه دکتر گفته مشکوک ب سقطه
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
چطوری خوبی خودت
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
شکر خدا خوبم
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
خب خدارو شکرررر
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
همیشه خوب باشی
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
این زهرابه رفت نیومد نگرانم همش مگفت دعا کن برام
0
1400/02/17
yasi
آخه چندنفر رو دیدم پوچ ولی خونریزی نداشتن البته شیاف استفاده میکردن میتونه دلیلش این باشه؟
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
انشالله و همینطور تو عزیزم
چ خبرا
چ خبرا
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
منم بیخبر سلامتی داراز کشیدیم
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
100 درصد اون وقتی میخاستم بگم مگر اینک شیاف استفاده کنن ک گفتم نکم استرس نگیری
0
1400/02/17
yasi
کیسه زرد همون کیسه آبه؟ چرا بمن گفت ساک و کیسه آب هست؟
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
نه کیسه زرده جدای اونه
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
یا مینوسه کیسه زرده یا جسم زرد
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
کیسه زذو همونه ک جنینی باید باشه توش
0
1400/02/17
yasi
نه هانی من شیاف نمیزارم جز سه روز اول دیگه دکترم نذاشت گفت وقتی لکه بینی نداری شیاف نزار تا بعد قلب
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
تو 5 هفته کیسه. زرده همدیده نمیشه
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
اها فک کردم میذاری فقط شیاف میتونه جلوی لک رو بگیره مگر اینک دیگ هفته خیلی بره بالا ک حتی با وجود شیافم خونریزی میشه
0
1400/02/17
yasi
نکنه همون نقطهه بوده😐چه دلخوشم به اون نقطهه😂
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
نقطه چیه😂
0
1400/02/17
yasi
نه من الان تقریبا یک ماهه شیاف نمیزارم خداروشکر لکه بینیم ندارم، میدونی دلخوشم به همین یه نکته فقط😂که بدون شیاف لکه بینی ندارم
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
خودش کم چیزی نیس امیدوار باش
0
1400/02/17
yasi
بمن گفت ساک هست کیسه آبم هست یه نقطه هم توشه معلوم نیس جنین بشه یا نه😂
0
1400/02/17
yasi
چاره ایم ندارم😂😂
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
همونه دیگ🤦♀️🤦♀️خیلی زود رفتی سونو هم تو مطب بوده درست ندیده
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
دیگه الان 8عزیزم باید نشون بده مگه چ وقتی رفته
0
1400/02/17
yasi
خب خداروشکر😐درد پری هم دارم دو روزه طبیعیه دیگه؟😂ببخشید انقدر سوال میپرسم دو روزه واقعا حالم خوب نیست😂
0
1400/02/17
yasi
البته به یه دکتر دیگه گفتم، گفت تو بیست روز نشده از بتا گذشته رفتی برا سونو قلب😐کسخلی😂
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
اما هانی من حسش میکنم میفهمم هس تو شکمم سمت راستم می نبض میزنه
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
آره طبیعیه درد داشتن اتفاقا خوبه ی نوع واکنشه
خاهرشوهرم الان 10 هفتس اصلا سونو هم نرفته و نمیره درد هم گاهی داره
تا غربالگری نمیره اصلا فکرش مشغول قلب و اینا نیس
خاهرشوهرم الان 10 هفتس اصلا سونو هم نرفته و نمیره درد هم گاهی داره
تا غربالگری نمیره اصلا فکرش مشغول قلب و اینا نیس
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
راست گفته خدایی
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
منم تو نه هفته زیر دلم نبض میزد
0
1400/02/17
yasi
کاش منم میتونستم مثل اون باشم😐
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
چی خوب بیخباله
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
اره ازمنم میفهمم هس تو شکمم
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
بخدااااا
منم حسرت بیخیالیشو میخورم من دارم بهش اصرار میکنم بره سونو قلب نیگ ول کن پولم اضاف نکرده ک 😐
منم حسرت بیخیالیشو میخورم من دارم بهش اصرار میکنم بره سونو قلب نیگ ول کن پولم اضاف نکرده ک 😐
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
خب چی سقط کردی
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
قلبش ایست کرد 😒
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
سونو قلبم رفته بودم😔
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ولی خب اومد خدای نکرده قلب نداش بعد 500تومن پول باید بده برا غربال
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ای خدا هم تو همون هفته رفتی گفتن ایست کرده
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
نه دیگ اگ نداشت تا الان ب خونریزی میفتاد
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
نه هفته 7 رفتم قلب داشت لک بینی داشتم رفتم گفتم مرده
0
1400/02/17
yasi
من که ازبس فکر کردم داغونم میخوام فکر نکنم نمیشه، امروز بسجاد میگم اگه قلبش تشکیل نشه چیکار کنم آخه میگه باز دیوونه شدی؟ هانی غیر من اگه خدایی نکرده اتفاقی بیفته مامانمم داغون میشه بیشتر از ما ذوق داره بابام تا فهمیده حامله ام رفته بوده برام سیسمونی بگیره😭مامانمم که یه سر این کتاب دعا از دستش نمیفته اصلا یجوری عذاب وجدان دارم بخدا
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ها پ قلب نداشته باشه آدم ب خونریزی میوفته پس ابنای ک مبگن مال ما بی علامت بود از چیه
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ای خدا انشالله یکی دیگه نمیدونستم فک میکردم خودت نمخای بچه
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
میفهمم بخدا
منم بعد 3 سال بود مامانم فهمید ک سقط شده انقدددد زجه میزد انگار نوزادم مرده
میومد خونمون مثل کلفت برام کار میکرد رفتیم سیسمونی قیمت کنیم. اومدیم خونه بابا گفت چرا نخریدین پس
من بعد سونو قلب خیلی مطمئن بودم ک همه چی اوکیه ولی...
منم بعد 3 سال بود مامانم فهمید ک سقط شده انقدددد زجه میزد انگار نوزادم مرده
میومد خونمون مثل کلفت برام کار میکرد رفتیم سیسمونی قیمت کنیم. اومدیم خونه بابا گفت چرا نخریدین پس
من بعد سونو قلب خیلی مطمئن بودم ک همه چی اوکیه ولی...
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
مرسی شما چطوری
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
اونا هفته پایینه یا شیاف دارن کسی ک هفته ش بالا بره و شیاف نداشته باشه خود ب خود خونریزی میکنه اگ قلب نداشته باشه
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
عزیزم گفته بودم ک 5 سال اقدامم
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
فدات
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ن من تازه دیشب فهمیدم
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
چی بگم والا انشالله
الانم فقط بخاطر پدر مادرمه ک میخام بخدااا
الانم فقط بخاطر پدر مادرمه ک میخام بخدااا
0
1400/02/17
yasi
انشالله دامنت سبز بشه به زودی ادم تو اقدام باشه راحت تره تا خدا تو ناامیدی بهش بده و ازش بگیره
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
میده شک نکن
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
شوهرت نمخاد
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
آره بخدا تکلیف معلومه
من خاهرم بارداری اولش پوچ بود ب خوتریزی افتاد مامانم نگران بود برا من
وقتی رفتم سونو قلب بهش خبر دهدم انقددد خوشحال شد ک دیگ رفت دنبال سیسمونی بیچاره
من خاهرم بارداری اولش پوچ بود ب خوتریزی افتاد مامانم نگران بود برا من
وقتی رفتم سونو قلب بهش خبر دهدم انقددد خوشحال شد ک دیگ رفت دنبال سیسمونی بیچاره
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ای خدا
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
🤦♀️🤦♀️عزیزم جفتمون میخایم ولی اگرم خدا نده راضیم ب رضاش فقط برای پدر نادرم بیشتر بخدا التماس میکنم ک بهم بده
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
انشالله امامرضاا همین زودی بهت ی بچه خوشگل سالم بده
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
چشم میخونم حتما ممنون
0
1400/02/17
yasi
این مامانو بیشتر آدمو پیر میکنن هانی😭😭کاش خدا به هممون نگاه کنه بخدا دلم همه آشوبه من که وحشتناک خسته ام
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
انشالله توکل بخدا
دعا کنید این مرکز ک میخام برم زودتر راه بیفته
دعا کنید این مرکز ک میخام برم زودتر راه بیفته
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ن میده بهتون بعد میبینی با بچه زندگیت شیرین تر میشه
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
انشالله
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
گاهی میگم کاش انقد رابطمون باهم خوب نبود مثل بعضیا ولی ی جوری دلسوز زندگیمونن ک خودم شرمنده میشم
بخدا تو حیاط روستاشون درخت هلو سال اولی چند تا بیشتر نداده بود 3 تاشو آورده بود برام نمیتونستم بخورم از بغض
بخدا تو حیاط روستاشون درخت هلو سال اولی چند تا بیشتر نداده بود 3 تاشو آورده بود برام نمیتونستم بخورم از بغض
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
میدونم بچه بیاد زندگیم شیرین میشه ولی بازم خدا بهتر میدونه
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
هیی خوشبحالت
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
مامانمو بابام بیش از حد خوبی میکنن گاهی اذیت میشم
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
میده خدا میده بهت انشالله با کیت دوخط قرمزززززز میای میگی باردار شدم
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
از روستا میان ی چیز کوچیکم باشه میارن میگن تنهایی از گلومون پایین نمیره
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
انشالله خدا از زبونت بشنوه
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
مطمعنم شک ندارم
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
دلم میسوزه براشون خبر بارداری کسی رو بهشون نمیدم میدونم ناراحت میشن برام
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
کی پس😢
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
از خدا ما امید نشو ی جای ی جوری بهت میده ک خودت باورت نشه
0
1400/02/17
yasi
وای آره بخدا منم همیشه میگم من راهم دوره هرچی درس میکنن بابام میگه سهم سمیرا رو بزارین تو فریزر بعد یه بشقاب برامن بیارین، وای خدایا توروخدا منو شرمنده نکن من اگه اتفاقی بیفته رو ندارم تو چشم پدر و مادرم نگاه کنم
1
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
انشالله ک همه چی خوبه
الهی ک خدا شرمنده پدرمادرمون نکنه
الهی ک خدا شرمنده پدرمادرمون نکنه
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
زن همچین من ده سال شایدم بیشتر بچه نیورد بعد ی دفعه گفتن حامله اس الآنم فک کنم دومی توراهه
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
گناه دارن طفلیا همش میگ بیارین ک تا زنده ام ببینم بچه هاتونو
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
صبرم خیلی زیاده ولی دیگ 5 سال تموم شد
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
مبینننن اینقدر از سرکولشون بالا برن
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ای وی اف کردی
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
خونمون سوت و کور مثل دیوونه ها از بیکاری ب شوهرم میپرم همش
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
بعد ماه رمضون میزم تو سیکل
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
انشالله ک میشه دیگه مطمعنم
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
ای جااان انشالله تصورشم قشنگه
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
همش میگم باز نرم منفی بشه
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
انشالله و انشالله بزودی برای خودت
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ن مطمعن باش مثبته
0
1400/02/17
🤱 Hani Joonii💜
من برم جیش کنم الان میام😁😁😂
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
مگ مشکلش چیه
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
من نمیدونم روزی 20بار میرم
0
1400/02/17
yasi
وای من حتی الان نمیتونم تصور کنم بچه امو بردن بغل باباش بدن بخدا حاملگی خیلی خیلی سخت تر از اقدامه یا شاید نمیدونم من خیلی انتظار کشیدم الانم دارم سخت میگیرم
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
بخدا خسته میشم یهو 4صب از فشار جیش بیدارم
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
خیلی زیاد میرم چخبره
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
آدم ک حامله میشه ک غذا میخوره
0
1400/02/17
yasi
😐😐😐😐خیلی خوابت میاد خدانکنه یه ماه دیگه بزام😂😂😂😂من هشت هفتمه همش😂هشت ماهم بود غمم نبود که😂😂
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
خخخخ
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
اره واقعا
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
الهی منک هیچچچچچ ن تهوع دارم هیچی همین جیش و اینکه میفهمم تو شکمه نبض میزنه
0
1400/02/17
yasi
😂😂😂اشکال نداره خیلی خوابت میاد😂😂
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
خداروشکرر همه چیش خوب بود انشالله غربالمم خوب باشه
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ی دفع رشد مکنه برامنم خیلی خیلی دعا کن غربالم خوب باشه
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
خب بخاب
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ب زور بیدار موندیچرا
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
اره نگران وزنش نباشه
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
هانی رفتی دسشوی یا خابیدی
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
خخخخ آفرین ب چشمات میگن ن ن مقاومت مکنن
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
اونه طبیعی سخته خیلیییییییییی
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
بهش بگو بلخره پاره میشی
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
اره
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
انشالله توام زودی مامان شی
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
پاره میکنن خواهر جر میدمت کثافتا
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
این ماه جلو ننداختی ورودی تو
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
پری
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
بعدم از این کیتا استفاده کن عالین
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
خوش بحالت من دنبال سر اختیاری میگردم
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
چطور بچه توان سر بودی
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ز
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
کیتا تخمک گذاری
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
,آها یعنی اگ باردارم بشی میتونی دوتا بچه باشه هر کدوم تو بکی
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
خرجش اره اما نمیکنن بیشعورا
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
قانونه
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
چی باحال
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ببخشید من این گوشیم تازه گرفتم کیبوردش باید عوض کنم میگم اگدخترش بخای س روز قبل اقدام مکنی ولی ام پیر سر موعد ک کیت نشون میدع
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ن مشهد سخت گرفتن
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ن بره قبرستون من نمخام زود خوب شم درد کردمو مکشی تک تک استخوان ازهمه جدا میشه
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
جوری قیچی میندازه پارت مبکنن انگار پارچه پاره میکنن
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ولی من هم دنیا آوردم دیگه سر پا بودم خودم بچم بغلم نرفتم دسشویی میومدم
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
ولی دردش یا خدا
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
بروبخاب عزیزم
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
شبت عالی معلومه دیگه چشامتم میگن لخاب
0
1400/02/17
sara rad
من سابقه بارداری پوچ داشتم
0
1400/02/17
sara rad
برای منم سن سونو و lmp دو هفته تفاوت داشت
0
1400/02/17
sara rad
همه علائم بارداری رو هم داشتم
0
1400/02/17
sara rad
لکه بینی و خونریزی نداشتم
0
1400/02/17
sara rad
تو پاتولوژی معلوم شد مولار بوده نه پوچ
0
1400/02/17
یکتا (مامان نلین ❤️)
نه اصلا اینجوری نیست من تا 11هفته هم رفتم بدن لک بینی تازه برای من دوقلو بود اخرش با دمنوش و داره تازه لک بینی شروع شده اتفاقا در این شرایط بدتره چون بدن تشخیص نمیده باید دفع کنه و عفونت پیش مياد
0
1400/02/17
پزشک اوما
سلام اگر لکه بینی و خونریری ندارید یک هفته دیگه صبر کن مجدد سونو واژینال بده
0
1400/02/18
sara rad
سلام عزیزم
چی شد وضعیتت؟
چی شد وضعیتت؟
0
1400/02/20
سوال کننده
سلام عزیزم گذاشتم هفته دیگ طبق دکتر اوما برم سونو واژینال بدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




