دون دون های روی بدن بچه حالت تاول ریز
سلام پزشک اوما و دوستان
ممنون میشم اگ اطلاعاتی دارید در اختیارم بذارید
این دونه ها هر یکی دوماه یه بار روی بدن بچم درمیان
۱۶ماهشه
خودشون بعدا محو میشن
مشکلی هس؟ ببرم متخصص اطفال؟
مسواک زدن و پوسیدگی دندان
پزشک اوما دیروز این عکس جایی خورد ب چشم خیلی حالم خراب شد...دخترم الان ۲ تا دندون پایینش درومدن.شیشه و پستونک و شیر شب نمیدم بهش.با اینحال سر دندوناش سیاه شده.ینی خراب شده یا واس قطره است؟ اصلا نمیذاره مسواک بزنم براش.خیلی سخت و ب زور ی ذره فقط مسولک انگشتی میزنم و آب میدم بهش...چیکار کنم ی وق دندوناش خراب نشن🙁
خانوما دوباره لک دیدم چیکار کنم؟
سلام من ۲۴دی زایمان کردم تا ۴۰روز لکه بینی داشتم بعد از ۴۵روز پریود شدم ۴روز اول خونریزی زیادی داشتم ۲روز بعدش لک بود مثل قبل بارداری ولی خونریزیم یه مقدار الان بیشتر بودالان دوباره بعد از۸روز لک بینی دارم چیکار کنم توروخدا کمکم کنید ببخشید طولانی شد❤️
تاخیر پریود و قرص پروژسترون
سلام دوستان من الان دوماهه پریود نمیشم بی بی چک زدم باردار هم نبودم دکتر بهم قرص پرژسترون و کلومفین داده اما نفهمیدم بپرسم کی بخورم و چند تا ، کسی میدونه چند تا و چند روز باید بخورم تا پریود بشم ؟
تفسیر آزمایش کم خونی
سلام میخواستم بدونم این آزمایش من نشون میده که من مینورم؟
بعد از گدشت ۱۰ روز تو این ماه که قرص نخورم چند روز بعدش پریود میشم؟
سلام خسته نباشید
من ۲۲ سالمه و از اسفند پارسال تا حالا پریودم نامنظم بوده سونو دادم و مشکلی نبوده اضافه وزن داشتم که حدودا دو ماه تلاش کردم و وزنم و رو کم کردم که الان متاسفانه رژیمم رو زیاد رعایت نمیکنم
به پزشک زنان مراجعه کردم که گفتم دو ساله ازدواج کردم جلوگیریم طبیعیه که بهم گفت دیگه جلوگیری نکنم و گفت قرص دوفاستون از روز ۱۴ روزی یک عدد تا ۱۰ روز مصرف کنم
برای دو ماه
من حواسم نبود یکیشو از روز ۱۳ خوردم و روز ۱۴ رو نخوردم
پریروز هم یکیشو یادم رفت بخورم و به جاش دیروز دو تا خوردم
مشکلی پیش نمیاد؟
من صورتم اکنه خیلی زیادیم داره و فوق العاده چربی زیر پوستم زیاده
آزمایش تیروئید هم که دادم هیچ مشکلی نبود
مشکل چیه بالاخره؟
بعد از گدشت ۱۰ روز تو این ماه که قرص نخورم چند روز بعدش پریود میشم؟
کمردرد و پادرد در زمان اقدام
سلام بچه ها و خانم دکتر
من در حال اقدامم
دقیق از فردای اقدامم کمردردای شدید و پادرد شدید تو قسمت ران پاهام دارم
بخاطر اقدامه یا میتونه از علائم اولیه بارداری یا لانه گزینی اینا باشه؟؟
دردخیلی شدید هنگام رابطه😣😣😣
سلام🤗
بعد ظهر رابطه بدون جلوگیری داشتم خیلی درد داشتم 😥 .الان ۴۱روز از زایمانم میگزه احتمال داره بارداربشم؟و مطمئن ترین راه جلوگیری چیه؟مرسی🌷🌷🌷
تفسیر سونو وزن جنین هفته 30
باسلام لطفا سونو منو تفسیر کنین
وزن جنین 1443 گرم هست طبیعیه؟؟؟
قرص آگنوگل در زمان اقدام
سلام خانم دکتر من اولین ماهی هست ب دلیل تخمدان پلی کیستیک ک البته خیلی بهبود پیدا کرده خداروشکر میخورم اقدام هم کردم این ماه الان آگنوگل رو قطع کنم یا بقیش هم ادامه بدم
سلام وقت همگی بخیر..ازمایش قند انجام دادم هرکی سردر میاره تشریف بیاره😁
با تشکر فراوان پرسیدم سوالمو😁
کمر دردشدید و درد زیر شکم بعد زایمان
سلام اومایی های عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک🥳❣
ما بعد زایمانم(طبیعی) فقط یک بار پریود شدم و الان مدتیه ک دردکمر و درد زیر دل شدید دارم گاهی اوقات از شدت درد اشکمدرمیاد ممکنه ک کیست داشته باشم یا اینکه کسی اینجوری بوده بعد زایمان
لکه بینی قبل از شروع پریود هم جز دوره پریودی حساب میشه؟
خانوم دکتر من این ماه دو روز پریودم عقب افتاد بعد تقربیا دور روز هم لکه بینی قهوه ای داشتم تا امروز ک خونریزیم شروع شده،من این ماه قراره ک از روز دوم پریودی کلومیفن بخورم،حالا میخوام بدونم این لکه بینی هم جز دوره پریودی حساب کنم؟؟ینی از امروز قرصمو بخورم؟یا از زمانی ک خونریزیم شروع شده حساب میشه؟من از امروز صبح خونریزی دارم،بعد یه سوال دیگ،من روز سوم پریودمم آزمایش ذخیره تخمدان دارم،پنجشنبه برم آزمایش مشکلی نداره؟؟ممنون میشم راهنماییم کنین گیج شدم نمیدونم قرصمو از امروز بخورم یا نه
تیروئید نوزادم لب مرزِ
سلام . پسرم رو در ۵ روزگی بردم آزمایش تیروئید ، گفتن تیروئیدش لب مرزِ و باید تکرار بشه ، دوباره آزمایش داد ، الان دوباره زنگ زدن که باز لب مرزِ ، گفتن اینبار ببرمش آزمایشگاه . دو دفعه قبل از کف پا آزمایش گرفتن . الان گفتن باید آزمایش خون بده . نگرانم . فقط هم امروز رو فرصت دارم قبل تعطیلات . چیکار کنم ؟ کسی تجربه ای داره ؟
سلام لطفا اگه بیدارید بیاین اینجا 😥
سلام خانما خوب هستین؟
من حدود ۷ هفته هست شایدم بیشتر که شکمم سفت میشه ...اوایل کمتر بود ب مرور هی بیشتر میشه و تعدادش توی روز خیلی بیشتر.... از ۲۶ هفته تقریبا اینجورم... الان ۳۳ هفته ام پر شده فردا میرم توی ۳۴ هفته.... ب دکترم که گفتم گفت سونو که دادی بگو طول سرویکستم چک کنن ببینم چطوره. خلاصه طول سرویکسم ۳۶ بود .اوایل ۳۵ بود الان شده بود ۳۶. دکتر گفت خیلی خوبه و دهانه رحمت مشکلی نداره معاینه هم شده بود توی هفته ۳۰ اونم گفت دهانه رحمت بسته ست.نمیدونم جریانش چیه که انقد شکمم سفت میشه. حالاسوالم اینه که آیا کسی هست از شما هم ک این مشکلو داشته باشه؟همه میگن موردی نداری اگه داشتی تا الان زیمان کرده بودی ولی خودم نمیدونم چرا دلم آروم نمیشه.آخه میگن توی ۱ ساعت نباید ۴ بار سفت بشه😥😥😥
صدا و بوی ترقه روی جنین تاثیر میذاره ؟
بچه ها برای چهارشنبه سوری دیشب من چند دقیقه همراه خانواده بیرون رفتیم بچه ها خیلی ترقه انداختن ، اطراف هم که دیگه صداهای وحشتناک بود ، به نظرتون بچه من ترسیده دیشب ؟ ممکنه رو شنوایی یا رشدش تاثیر بذاره ؟ از دیشب خیلی نگرانم 🥺😟
سلام میشه جواب بدین
دکتر جان من بهداشت قبلا بهم قرص اهن ایرانی داده بود بعدش داخل ازمایشم یکمی کم خونی داشتم حالا دکتر برام شربت نوشته ک عکسشو میذارم خاستم ببینم میشه هم قرص و شربت هردو باهم بخورم ضرر داره یا نه فقط یکیو بخورم ..ممنون🌹
ضربان قلب جنین چند باشه عادیه؟
سلام... خانما من ضربان قلب بچه ام ۱۳۷ بود تو هفته ۳۳... بنظرتون عادیه؟دکتر هیچی نگفت ک کمه و اینا.ولی آخه تو سونوها قبلی ۱۶۰ ب بالا بود بخاطر همین نگران شدم اگه تجربه یا اطلاعاتی دارین ممنون میشم در اختیارم بزارید و از نگرانی دربیام
خانوما سونو ان تی منو ببینید دختره یا پسر اورژانسی
سلام خانوما ممنون میشم بهم بگید
علت درد زیر قفسه سینه
بچه هاا من زیر قفسه سینم سوزش میزنه معدمه میزنه به قفسه سینم سوزشش با کمرم وقتی دراز میکشم میزنه به کمرم حس میکنم داره کمرم اتیش میگیره میترسم چیز بدی باشه واقعا درد معده میزنه به کمر یا نه میزنم تو نت میزنه بدبختی پانکراس ؟؟




