Ooma
پرسش (1400/02/20):

تغییر فشار از ۱۰ به ۱۲

سلام وقتتون بخیر
من تو بارداریم تا قبل این فشارم همش ۱۰ رو ۶ یا حتی کمتر بوده، مشکلی هم نداشتم
الان دو روزه ۱۱ یا ۱۲ رو ۸ هستش، مخصوصن شبا، احساس میکنم سرم یه حالی میشه،نمیدونم تلقینه یا طبیعیه اوضاع
الان یعنی فشارم داخل محدوده ی خطر رفته؟باید ازمایشی چیزی بدم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

زود رفته بالا
من تازه فشارم دو سه روزه این عدد شده
ب دکترم گفتم گفت اشکال نداره
اما من ب شدت نمک و کم کردم
ماست و خیار و سیر می خورم
البته ن افراطی
مثلا با ناهار فقط ...
برای منم ۱۲ رو ۸ سرگیجه میگیرم
اینجور مواقع استراحت کن و فشارت و کنترل کن
نمک و کم کن حتما
دوغ سدیم داره نخور ماست کم چرب شیر کم چرب بخور
نون بربری معمول‌ا نمک بیشتری نسبت ب نون های دیگ داره ...
آب بخور ک دستشویی بری ک ب دفع سدیم کمک میکنه
عزیزم منم عین تو بودم.سرتم طبیعیه.
خب الان فشارت طبیعی شده دیگه
منم فشارم ۱۰ بوده ی وقتا انقد پایین میومده حس میکردم دارم میمیرم ولی باردار که شدم تا الان ۱۲ بوده
فک نکنم چیز بدی باشه ها
سلام فشار ۱۲ روی ۸ طبیعی است یک هفته صبح و عصر چک کنید نگران نباشید
بچه ها ممنون از همگی😍
سعی میکنم نمک و شوری جات کم کنم
دکترم رفتم گفت طبیعیه
ورم هم ندارم خداروشکر
سردردمم همون میگرن کوفتیه
اما خب من رعایت میکنم
الهی سلامت باشی
همچنین شما مهربانو جان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه