سلام وقتتون بخیر
من تو بارداریم تا قبل این فشارم همش ۱۰ رو ۶ یا حتی کمتر بوده، مشکلی هم نداشتم
الان دو روزه ۱۱ یا ۱۲ رو ۸ هستش، مخصوصن شبا، احساس میکنم سرم یه حالی میشه،نمیدونم تلقینه یا طبیعیه اوضاع
الان یعنی فشارم داخل محدوده ی خطر رفته؟باید ازمایشی چیزی بدم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



339
1400/02/20





