قند خون در بارداری
سلام. توی بارداری قند نرمال چنده؟ اگه پایین باشه مشکلی برای رشد بچه پیش میاد؟؟
درد زیر شکم مثل پریودی هفته ۲۸
سلام چند روزه زیر دلم درد خفیف دارم دیروز کمردرد هم داشتم که با ماساژ بهتر شدم...خیلی هم کسل و بی حالم فقط دوست دادم بخوابم...آهنم شده ۲۰ و هموگلوبین ۸ از زایمان زودرس میترسم چیکار کنم خطرناکه؟
تفسیر آزمایش بتام مثبته؟
سلام خانوما من شنبه آزمایش بتا داده بودم لب مرز بود.امروز دوباره تکرار کردم گفتن مثبته...میشه ببینین درسته؟
سلام خدمت پزشک اوما
میخواستم ببینم جواب سونو خوبه؟
جواب آزمایش همسرم رو میبینین
بالا پرسیدم تفسیرش رواگه بلدین بهم بگین و اگر درمان بلدین هم بگین
سوال فووووووری انومالی غربالگری
سلام بچه ها ازونجایی ک الان ۱۹ هفته ام و الانم دم عید و کلی کار سرم ریخته و سونو د کترام شلوغن حسابی تا چند هفته وقت دارم برم سونو انومالی؟؟؟؟
لک صورتی هفته 6
من هفته شش بارداری هستم اصلا لک بینی نداشتم الان صبح بیدار شدم لک دارم خون صورتی با دستمال خشک می کنم می یاد نگرانم شب قبلشم وحشتناک عصبی شدم
خواندن کیت تخمک گزاری
سلام خانما
ببخشید این سه تا کیت مال پریروز دیروز و امروز منه
میشه راهنماییم کنید تخمک گزاریه من کی بوده؟؟؟؟؟؟؟
دکتر اوما و خانومایی ک تجربه دارن
سلام پسرم دو روزه سرفهای خلط آور میکنه تو گوگل سرچ کردم درمورد شربت پروسپان موردی ننوشته بودن
بنطرتون میتونم از این شربت به پسرم استفاده کنم؟؟
باردار شدن حین مصرف قرص
سلام . من تو نت خوندم که احتمال خیلیی کمی هست که حین مصرف قرص ضدبارداری ، باردار شد . ولی از یه طرفم نگرانم . میگم اگر یهو گرفت و ادم هم نفهمیدی و هنوز تا اخر بسته قرص رو استفاده کرد . اون وقت ضرری داره ؟
چون یه هفته ای هست که بعضا خیلی خفیف حالت تهوع دارم و تکرار ادرار هم دارم .
قرص ولبان یا بوپروپیون
سلام خدمت شما عزیزان
تو دوران شیردهی میشه از قرص
ولبان((بوپروپیون ))
استفاده کرد
قرص اعصاب هست
دادن شیر خشک شماره ۱ به جای ۳
سلام من دخترم یکسال و چهار ماهشه تقریبا...
شیر ببلاک میدم بهش. یه جا یه مادری گفت من کلا به بچم ببلاک ۱ دادم چون چربتره و توپول تر میکنه و ۳ ندادم. میخوام بدونم درسته این حرف. من می تونم ۱ بدم به جای ۳؟
سرپا وایستادن در هفته ۲۶
سلام من مجبورم ۳ روزی خیلی سرپا وایستم چون مغازه دارم و هفته ۲۵ هستم بنظرتون خطرناکه؟ چکار کنم؟
سلام لطفا کمک
سلام عزیزان حالتون خوبه .لطفا بهم بگید که پسرم خیلی دلدرد وبی تابه .بردمش دکتر قطره بهم داد ولی زیاد تاثیر نکرد الان هم رازیانه گرفتم و هم گریپ میکسچر ..به نظرتون کدومو بدم
پریود نشدن و بی بی چک منفی
سلام من ده روز از موعد پریودم میگذره امروز بی بی چک زدم منفی بود این سونو رو هم امروز انجام دادم می خواستم بدونم طبیعی هست یا نه؟ علت پریود نشدنم چیه ؟ با این سونو امکان حاملگی هست؟
درمورد جفت خلفی مارژینال سوال داشتم لطفا جواب بدید
سلام عزیزان من دوهفته پیش بعد نزدیکی با همسرم دچار لکه بینی شدم و بعد اون یه خونریزی خیلی کم داشتم و از روز بعد فقط لکه بینی اون ب رنگ قهوه ایی داشتم ..دکترم برام امپول پرولوتون تجویز کرد ک ۲تا امپول رو زدم دیشب رفتم سونو دکتر گفت جفتت خلفی مارژیناله و سر جنینم کنار جفته و امکان داره بهش فشار وارد کنه و باعث خونریزی بشه ..الان این نمونه جفت خطرناکه من دائم باید استراحت مطلق باشم یا نه؟امکانش هست جفت بره بالا؟
قرص ضد بارداری و فراموشی آن
سلام من ۴ اسفند پری شدم جلوگیری ندارم قرص ضد بارداری میخورم چند روز پیش فراموش کردم بخورم البته روز قبلش رابطه داشتم تا دیروز که دوباره قرص و فراموش کردم و همون روزمره رابطه داشتم از فرداش. حرارت بدنم بالا رفت احساس گرما میکنم ولی بدنم سرده هرشب به بعد کف پاهام داره ولی دست که میزنم سرده انگار از درون دارم بچمم وقتی شیر میخوره سر سینه هام بشدت درد میکنه ۷ روز دیگه مونده به پریودی بعدیم الانم زیر شکمم بعضی وقتا هم میگیره پولیپ ۲ میلی متری هم دارم ایا من حاملم یا نه بی بی چک نشون میده یا نه
قرص فولیک اسید همراه با فی فول و مولتی ویتامین هفته ۱۶؟
سلام
۱۶ هفته باردارم.
دکتر گفته فی فول و مولتی ویتامین بخورم.
آیا فولیک اسید هم که تا الان میخوردم ادامه بدم یا قطع کنم؟
لکه بینی بعداز hcg لطفا کمک کنید
سلام دوستان کسی بوده که دو روز بعداز امپول hcg لکه بینی داشته باشه؟؟؟
من دو روز بعدش لکه بینی داشتم الانم که یه هفته از امپولم گذشته همچنان دارم چیکارکنم؟طبیعیه؟
زخم شدن شکم در بارداری
سلام عزیزان
شکمم چون ترک خورده خیلی خارش داره و من معمولأ دست بهش نمیزنم اما توی خواب حواسم نبوده اونو خاروندم؛ حالا یکی از ترک ها زخم شده و یکم پوستش کنده شده؛مشکلی ایجاد نمیکنه این زخمه
میترسم عفونت کنه یا برای جنین مشکلی ایجاد کنه




