Ooma

قند خون در بارداری

سلام. توی بارداری قند نرمال چنده؟ اگه پایین باشه مشکلی برای رشد بچه پیش میاد؟؟

18 پاسخ 729 بازدید


درد زیر شکم مثل پریودی هفته ۲۸

سلام چند روزه زیر دلم درد خفیف دارم دیروز کمردرد هم داشتم که با ماساژ بهتر شدم...خیلی هم کسل و بی حالم فقط دوست دادم بخوابم...آهنم شده ۲۰ و هموگلوبین ۸ از زایمان زودرس میترسم چیکار کنم خطرناکه؟

24 پاسخ 1,690 بازدید


تفسیر آزمایش بتام مثبته؟

سلام خانوما من شنبه آزمایش بتا داده بودم لب مرز بود.امروز دوباره تکرار کردم گفتن مثبته...میشه ببینین درسته؟

76 پاسخ 4,840 بازدید


سلام خدمت پزشک اوما

میخواستم ببینم جواب سونو خوبه؟

3 پاسخ 1,241 بازدید


جواب آزمایش همسرم رو میبینین

بالا پرسیدم تفسیرش رواگه بلدین بهم بگین و اگر درمان بلدین هم بگین

16 پاسخ 633 بازدید


سوال فووووووری انومالی غربالگری

سلام بچه ها ازونجایی ک الان ۱۹ هفته ام و الانم دم عید و کلی کار سرم ریخته و سونو د کترام شلوغن حسابی تا چند هفته وقت دارم برم سونو انومالی؟؟؟؟

13 پاسخ 481 بازدید


لک صورتی هفته 6

من هفته شش بارداری هستم اصلا لک بینی نداشتم الان صبح بیدار شدم لک دارم خون صورتی با دستمال خشک می کنم می یاد نگرانم شب قبلشم وحشتناک عصبی شدم

13 پاسخ 793 بازدید


خواندن کیت تخمک گزاری

سلام خانما
ببخشید این سه تا کیت مال پریروز دیروز و امروز منه
میشه راهنماییم کنید تخمک گزاریه من کی بوده؟؟؟؟؟؟؟

12 پاسخ 684 بازدید


دکتر اوما و خانومایی ک تجربه دارن

سلام پسرم دو روزه سرفهای خلط آور میکنه تو گوگل سرچ کردم درمورد شربت پروسپان موردی ننوشته بودن
بنطرتون میتونم از این شربت به پسرم استفاده کنم؟؟

5 پاسخ 668 بازدید


باردار شدن حین مصرف قرص

سلام . من تو نت خوندم که احتمال خیلیی کمی هست که حین مصرف قرص ضدبارداری ، باردار شد . ولی از یه طرفم نگرانم . میگم اگر یهو گرفت و ادم هم نفهمیدی و هنوز تا اخر بسته قرص رو استفاده کرد . اون وقت ضرری داره ؟
چون یه هفته ای هست که بعضا خیلی خفیف حالت تهوع دارم و تکرار ادرار هم دارم .

28 پاسخ 605 بازدید


قرص ولبان یا بوپروپیون

سلام خدمت شما عزیزان
تو دوران شیردهی میشه از قرص
ولبان((بوپروپیون ))
استفاده کرد
قرص اعصاب هست

2 پاسخ 625 بازدید


دادن شیر خشک شماره ۱ به جای ۳

سلام من دخترم یکسال و چهار ماهشه تقریبا...
شیر ببلاک میدم بهش. یه جا یه مادری گفت من کلا به بچم ببلاک ۱ دادم چون چربتره و توپول تر میکنه و ۳ ندادم. میخوام بدونم درسته این حرف. من می تونم ۱ بدم به جای ۳؟

9 پاسخ 1,614 بازدید


سرپا وایستادن در هفته ۲۶

سلام من مجبورم ۳ روزی خیلی سرپا وایستم چون مغازه دارم و هفته ۲۵ هستم بنظرتون خطرناکه؟ چکار کنم؟

15 پاسخ 585 بازدید


سلام لطفا کمک

سلام عزیزان حالتون خوبه .لطفا بهم بگید که پسرم خیلی دلدرد وبی تابه .بردمش دکتر قطره بهم داد ولی زیاد تاثیر نکرد الان هم رازیانه گرفتم و هم گریپ میکسچر ..به نظرتون کدومو بدم

41 پاسخ 728 بازدید


پریود نشدن و بی بی چک منفی

سلام من ده روز از موعد پریودم میگذره امروز بی بی چک زدم منفی بود این سونو رو هم امروز انجام دادم می خواستم بدونم طبیعی هست یا نه؟ علت پریود نشدنم چیه ؟ با این سونو امکان حاملگی هست؟

24 پاسخ 853 بازدید


درمورد جفت خلفی مارژینال سوال داشتم لطفا جواب بدید

سلام عزیزان من دوهفته پیش بعد نزدیکی با همسرم دچار لکه بینی شدم و بعد اون یه خونریزی خیلی کم داشتم و از روز بعد فقط لکه بینی اون ب رنگ قهوه ایی داشتم ..دکترم برام امپول پرولوتون تجویز کرد ک ۲تا امپول رو زدم دیشب رفتم سونو دکتر گفت جفتت خلفی مارژیناله و سر جنینم کنار جفته و امکان داره بهش فشار وارد کنه و باعث خونریزی بشه ..الان این نمونه جفت خطرناکه من دائم باید استراحت مطلق باشم یا نه؟امکانش هست جفت بره بالا؟

11 پاسخ 2,376 بازدید


قرص ضد بارداری و فراموشی آن

سلام من ۴ اسفند پری شدم جلوگیری ندارم‌ قرص ضد بارداری میخورم چند روز پیش فراموش کردم بخورم البته روز قبلش رابطه داشتم تا دیروز که دوباره قرص و فراموش کردم و همون روزمره رابطه داشتم از فرداش. حرارت بدنم بالا رفت احساس گرما میکنم ولی بدنم سرده هرشب به بعد کف پاهام داره ولی دست که میزنم سرده انگار از درون دارم بچمم وقتی شیر میخوره سر سینه هام بشدت درد میکنه ۷ روز دیگه مونده به پریودی بعدیم الانم زیر شکمم بعضی وقتا هم میگیره پولیپ ۲ میلی متری هم دارم ایا من حاملم یا نه بی بی چک نشون میده یا نه

12 پاسخ 446 بازدید


قرص فولیک اسید همراه با فی فول و مولتی ویتامین هفته ۱۶؟

سلام
۱۶ هفته باردارم.
دکتر گفته فی فول و مولتی ویتامین بخورم.
آیا فولیک اسید هم که تا الان میخوردم ادامه بدم یا قطع کنم؟

4 پاسخ 351 بازدید


لکه بینی بعداز hcg لطفا کمک کنید

سلام دوستان کسی بوده که دو روز بعداز امپول hcg لکه بینی داشته باشه؟؟؟
من دو روز بعدش لکه بینی داشتم الانم که یه هفته از امپولم گذشته همچنان دارم چیکارکنم؟طبیعیه؟

15 پاسخ 820 بازدید


زخم شدن شکم در بارداری

سلام عزیزان
شکمم چون ترک خورده خیلی خارش داره و من معمولأ دست بهش نمی‌زنم اما توی خواب حواسم نبوده اونو خاروندم؛ حالا یکی از ترک ها زخم شده و یکم پوستش کنده شده؛مشکلی ایجاد نمیکنه این زخمه
میترسم عفونت کنه یا برای جنین مشکلی ایجاد کنه

8 پاسخ 1,280 بازدید