کیست در بارداری
سلام دکتر اوما و خانمای گل من رفتم سونو قلب دوتا کیست داشتم به نظرتون خطر ناک نیس🥺
مصرف قرص های مکمل
باسلام
من قبل از بارداری کمبود آهن داشتم و بعد از آزمایش اولیه هم کمبود آهن داشتم ولی پزشکم مکمل آهن تجویز نکرد برام عیبی نداره برای جنین؟یا اگه لازمه مصرف کنم چه مکملی برای مادر باردار بهتره؟
سلام میشه جواب آزمایشم و تفسیر کنید ممنون
بالا پرسیدم
جواب آزمایش بارداری من
سلام به دوستان عزیز اومایی و پزشک اوما. من امروز جواب آزمایشم رو گرفتم.🥰
ضربه های جنین نزدیک واژن
سلام خانم دکتر و دوستان عزيز، پسر من دوروزه یطوری ضربه میزنه که تو واژنم احساس یه حالتی بین درد و قلقلک میکنم، گاهی انقدر محکمه که نگران میشم میگم الان پاش میزنه بیرون 😐😐بنظرتون طبیعیه؟ آخه قبلا اینطور نبود دوروزه اینطور شده😢
رنگ بدن نوزاد
سلام ، پسرم ۱۴ روزس .زردی داشت و خوب شد . الان احساس میکنم رنگ بدنش یکم تیره شده . این تغییر رنگ طبیعیه که میگن تا ۴۰ روزگی تغییر رنگ میده یا ببرمش دکتر .میترسم زردیش برگشته باشه . بیشتر هم شکم و کمرش تیره شده . دست و پاهاش سفیده . شیر خودنش هم مشکلی نداره . همه چیش کلا اوکی هست .
مصرف شیاف پروژسترون در هفته ۳۴
سلام خانوما.من دکترم گفت بچه اومده پایین استراحت کن یادم رفت ازش بپرسم برای شیاف پروژسترون.امروز کمرم درد میکنه میتونم استفاده کنم؟۳۴هفته و ۴روزمه.تا پس فردانمیرم پیشش
کم بودن مایع آمنیوتیک
سلام دوستان، من سونو دادم مابع آمنیوتیک رو وایم زده ۵۵cc به نظرتون کم نیست؟؟؟ البته توی سونوی قبلی ۶۵cc بوده، خیلی نگرانم چیکار کنم؟؟ دکتر اوما لطفا جواب بدید؟؟؟
کیست نامنظم دارای سپتا و دبری یعنی چی
سلام خسته نباشید کیست نامنظم دارای سپتا و دبری یعنی چه ؟؟؟
غربالگری اول سه ماه اول
با سلام خسته نباشین خواستم ببنم مگه نباید غربالگری اولو تا هفته ۱۳ انجام بدیم ؟اخه دکتر منم برام ۲۵ فروردین تاریخ زده منم امروز تازه وارد ۱۰ هفته شدم باید چیکار کنم حساب کردم اونم موقعه تقریبا تو ۱۴ میشم
سلام خانوما میشه یه لحظه بیاین
سلام خانوما حالتون خوبه؟ببخشید من یه سوال داشتم راجع به آنومالی.میخواستم بدونم امکان داره مثلا جنینی خدایی نکرده مشکل سندروم داون داشته باشه ولی تو سونوگرافی آنومالی همه چیش نرمال باشه؟ینی مثلا میگن بچه های سندروم کلیه هاشون مشکل داره یا مثلا قلبشون لکه داره یارودشون سفیده.
میخوام بدونم ممکنه جنین همه چیش نرمال باشه توسونو ولی مبتلابه سندروم باشه؟کسیو دیدین دوروبرتون ک اینجوری باشه؟
لطفا اگ اطلاع دقیق دارین بگین ینی الکی استرس واردنکنین😘🥰
سوالم درمورد گوشیه کسی هست که شوهرش توکارگوشی باشه؟؟؟
سلام دوستای گلم...من قصد دارم گوشی بخرم بین سامسونگ a12و شیائومی poco m3موندم کسی اطلاعات داره راهنماییم کنه کدومش بهتره؟؟؟؟
علت بوی سینه در حین بارداری
سلام من از دیشب متوجه شدم ترشحاتی از سینه داشتم چون یه بوی بد و عجیب میده برای شما پیش نیومده و آیا طبیعیه؟
کی برم آزمایش بدم
سلام دوستان ببخشید من این آمپول آزاد سازی زدم ۷ روز پیش میخام تا عید بفهمم چیزی هست یا نه چون برام خیلییی مهم همه کارام مونده اگه بعد از ۱۱ روز تزریق آمپول برم آزمایش خون بدم مشخص میشه ؟؟؟
اخه وقتم میفته توی تعطیلات عید همه جا هم بسته ست چیکار کنم مشخص میشه با آزمایش یا نه موندم چیکار کنم
سلام دوستان بیاین یه راه حلی بهم بگید؟؟؟
دوستان من ی هفته هس سوزش و خارش واژن گرفتم خیلی اذیتم ..چکار کنم از بین بره 😞😞😞چ چیزی خوبه ؟؟؟دیگه عصبی شدم ن خوابم میبره ن میتونم تحمل کنم
مقدار شیر خشک
سلام به همه . من پسرم پنج ماهه هستش . یک و نیم الی دوساعت یکبار شیر میخوره اونم دوخط . دوخط شیر خشک همه میگن کمه چیکار کنم زیاد تر بخوره . مولتی ویتامین هم بالا میاره .
بچه هاا خواهش میکنم هرکی بیداره بیاد سریع
دخترمو امروز واکسن ۶ ماهگی زدم الان دست هاشو پیشونیش خییییلی داغ شده اما بقیه جاهای بدنش معمولیه چیکار کنم ؟ از دست و پا دراومدم استرس گرفتم خواهش میکنم کمکم کنید
خواب سنگین نوزاد
سلام دوستان و پزشک اوما
پسر من ۳ ماه و ۱۱ روزه ست .شب ها تقریبا ساعت یک ونیم شیر می خوره و میخوابه یکسره تا هفت صبح اصلا نیمه شب دیگه برای شیر خوردن بیدار نمیشه و خوابش خیلی سنگینه. حتی همون ۷ صبح که بیدار میشه در حد خیلی کم شیر می خوره و مجددا می خوابه
به نظرتون این که شب برای شیر خوردن بیدار نمیشه طبیعیه؟؟؟؟؟
سلام چقدربعد سزارین میشه ازگن یاشکم بند برای جمع شدن شکم استفاده کرد
لطف میفرماییدبگیدچند روز یاچندهفته بعد سزارین میشه ازگن یا شکم بنداستفاده کرد مارک یامدل خاصی هست ک بهترباشه ممنون
کم وزن گرفتن نوزاد در ماه اخیر
سلام خانم دکتر ببخشید دختر من ماه قبل همش ۱۰۰ گرم اضاف کرده بود و نیم سانت رشد قد برعکس ماه قبلش ک دوسانت رشد قدی و چهارصدو پنجا رشد وزنی داشت باسد چیکار کنم دکتز میگ مشکلی نیست اما دخترم لاغر هست باید چیکار کنم یعنی شیرم کم شده زیاد میلی ب غذا نداره ؟یعنی شیرم قوتی نداره خیلب ناراحتم راهنمایی کنید لطفا




