انقباض تو این هفته ها طبیعیه عزیزم
درد زایمان ب قدری شدیده ک طاقت نمیاری.هی میگیره و ول میکنم
زیر دل شاید عفونت ادراری داری؟چک کن
عزیزم منم چند روزه اینجوریم دکتر گفت فقط استراحت کن چند روزی تا خوب شه
سلام..عزیزم درد زایمان اینطور نیس که ی طرف شکمت درد کنه یا گرفتگی داشته باشه...عین کمربند دور تا دور کمرت و شکمت درد داری و درداش منظم هست ..مثلا میگم ..۲۰دیقه ی بار دردت میگیره حدود ۱۰ثانیه طول میکشه و همینطور میره میره تا اینکه فاصله دردات کم میشه..مثلا ۵دیقه ی بار حدود ۳۰ثانیه درد داری...
توی این هفته ها اینجور انقباضات طبیعیه..به خاطر رشد بچه رحم هی جا باز میکنه ..به خاطر حرکات بچه ..دیگه اینکه گاهی عفونت ..در کل نگران نباش...
این چیزا تجربه خودم بود که گفتم...
یادمه من به حدی طرف چپ شکمم درد داشتم نمیتونستم راه برم حتی..با استراحت بهتر شدم
سلام گرفتن و ول کردن کردن منظم شکم که زیر یک دقیقه است و همراه با درد است و اغلب با استراحت و تغییر پوزیشن بهتر نمیشه ، انقباض رحمی است