Ooma

ناشتا بودن آزمایش چکاپ بارداری

عزیزان من فردا باید برم چکاب کلی که بعد از سونوی تشکیل قلب هست.
دکترم گفت ناشتا باید باشی.من ساعت ده و نیم شاممو خوردم.
آزمایش تیروئید هم هست توش.اونو باید سه ساعت قبل از آزمایش بیدار باشم؟
او اینکه می تونم آب بخورم و آخر شب قرص اسید فولیکم رو بخورم؟

7 پاسخ 581 بازدید


عزیزای دلم لطفا بیاید جواب بدین

سلام خوبید میگم یه هفته بعد از اقدام بنظرتون ازمایش نشون میده؟؟؟۷ روز به پریودیمه اگه باشم نشون میده

20 پاسخ 572 بازدید


مامان هایی که بچه هاشون رفلاکس دارن یه سوال دارم

سلام ، من پسرم ۲ماه و نیمه هست، الان مدتیه خیلیییی بد شیر میخوره جیغ میزنه سرش را میکشه عقب، ولی مثلا ۱روز عالیه خودش قشنگ هر ۲ساعت یا ۳ساعت شیر میخوره دوباره فرداش بده،کلا از اولش هم‌۵دقیقه بیشتر شیر نمیخورد ولی وزنش خدا را شکر خوب بود، تا حالا ۳بار دکتر بردمش میگن رفلاکس نداره ولی توی نت که سرچ میکنم این امتناع از شیر خوردن میگه رفلاکس هست، ولی خوب میگم پسرم ۱روز عالی شیر میخوره دوباره فرداش بده، استفراغ اینا هم نداره، میخوام بپرسم اونایی که بچه هاشون رفلاکس دارن همیشه و هر روز شیر نمیخورن؟؟ یا مثلا یه روز خوبن یه روز بد؟ به خدا دیوونه شدم دلم میخواد این نت نابود میشد وسواس پیدا کردم که بچم رفلاکسیه 😔😔😔 ولی متخصص چیزی نگفت دیگه دسترسی به دکتر هم ندارم که متخصص گوارش ببرمش

8 پاسخ 388 بازدید


آزمایش غربالگری مرحله اول

سلام، برای غربالگری مرحله اول برای آزمایشش ناشتایی لازمه؟ آزمایش قبل از سونوگرافیه یا بعد از اونه؟ لطفا راهنمایی کنید

9 پاسخ 641 بازدید


ردشدن از موعد زایمان

سلام به همگی.براساس تاریخ پریود و اوما امروز برام موعد زایمان زده ولی هنوز هیچ خبری از درد نیست و هیچ علائمی ندارم از یطرف استرس دارم نکنه بچم مدفوع کنه

174 پاسخ 739 بازدید


آمپول پی دی پرگ

سلام دوستان من این ماه آمپول آزاد سازی زدم به نظرتون کی بیبی نشون میده
واینکه تا چند روز بعد از آمپول باید نزدیکی یک روز در میون داشت مرسی ازتون 😍😍😍😘😘

29 پاسخ 1,951 بازدید


لکه های تیره روی شکم

سلام.من ۶ ماهه زایمان کردم.یکماهه روی شکمم پر لک شده.لک های قهوه ایی مایل به سیاه.اول چیزیش نگرفتم.ولی الان دیدم داره پاهامم پر میشه هم سینه هام.پشت کمرم هم شده.اصلا خارش نداره.خیلی نگرانم.از چیه ؟عکسشو هم گذاشتم

25 پاسخ 2,860 بازدید


چی ها بخورم‌شیدم‌خوب شه

چی نبایددبخورم ..؟؟؟زردی بیلددپایین تموم سه احتمال برکشتش عس

1 پاسخ 582 بازدید


آزمایش دیابت بارداری را در چند هفته می توان انجام داد

با سلام خدمت شما، آزمایش دیابت بارداری را از هفته چندم می توان انجام داد؟

18 پاسخ 390 بازدید


شیردهی راحت نحوه شیر دادتو

من بلد نیسم شیر بدم شوهرمم ادم بداخلاقی تا بچه شروع میکنه به گریه دست وپا خودم و گم میکنم‌ .نمیدونم کجا بشینم چه حو بشینم کمر درد شدید گرفتم‌.بچه مم سیر نمیشه از وزن تولدش کم شده

1 پاسخ 663 بازدید


آزمایشهای قبل از بارداری

سلام ، من میخواستم برای آزمایشات قبل از بارداری اقدام کنم ، چیا هستن ؟ ممنون

7 پاسخ 406 بازدید


بوی نامطبوع واژن بعد از زایمان

سلام بچه ها من یکماهه زایمان سزارین کردم الان دیگه خونم قطع شده فقط یکم ترشحات قهوه ای میاد که خیلی بوی بدی داره هر چی پد میزارم و میشورم و شورت عوض میکنم فایده نداره اخه من که طبیعی زایمان نکردم چرا اینجور شده کسی هست مثه من باشه عفونت هم فکر نکنم داشته باشم

13 پاسخ 1,024 بازدید


لکه بینی ۷۷ روز بعد از سزارین

سلام من قبل از بارداری پریودهام منظم بود . ۴ دی سزارین شدم و حدودا تا ۵۰ روز لکه بینی داشتم و بعد قطع شد بعد از چند روز دوباره به مدت ۶ روز لکه بینی داشتم که فکر کنم پریودی بوده . سه روز پاک بودم و دوباره امشب لکه دیدم . چرا اینجوری شدم ؟!

5 پاسخ 348 بازدید


آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشه؟

سلام خانم دکتر و دوستای گلم میخواستم بدونم حقیقت داره که لیزر موهای زاید در خانوم هایی که دوره قاعدگیشون نا منظم هستش لیزر باعث نازایی میشه؟کسی تجربه ای داشته خواهش میکنم بهم بگه من واسه دوشنبه وقت گرفتم ولی میگن نازایی میاره راسته چقدر لیزر تاثیر داره شرایط قبلش چیه باید شیو کنم یا همونجوری بلند هست برم لیزر ؟بعد فول بادی جلسه ای ۵۰۰خوبه بنظرتون شما چند جلسه رفتید نتیجه گرفتید

58 پاسخ 709 بازدید


خانمهای بچه دار یه سوال ؟

سلام
بچم ۲۰ روزشه توخواب سیاهی چشاشو میبره بالا یا چشاشو باز میکنه و مردمک چشمشو کج میکنه ، اینا طبیعیه ؟ یه وقتایی که مردمک رو میبره بالا و کجشون میکنه خیلی نگران میشم

19 پاسخ 597 بازدید


سلام.توروخدا یه لحظه بیاید

من یک ماهه پریود نشدم.امروز رفتم دکتر سونو واژینال دادم و دکترم ی چیزی دید گفت بتا بدم.اماازاونجا ک جایی هستم و بتا نمیتونم بدم ایا بیبی جواب رو نشون میده.طبق تقویم باید این هفته پریود میشدم ک نشدم

38 پاسخ 773 بازدید


جواب این آزمایش میشه بگین

خیلی نگرانم بی زحمت هر کی بلده جواب این آزمایش و بگه ممنون

6 پاسخ 1,048 بازدید


حرکات جنین در هفته ۲۶

سلام من هفته ۲۶ هستم نمیدونم چطوری باید حرکات جنینم رو چک کنم، میشه راهنماییم کنید؟

13 پاسخ 741 بازدید


درد و سوزش سینه

سلام ببخشید من مدتی سینه هام(پستان ها) میسوزه و تیر میکشه چه زمانی که نوزادم شیر میخوره و چه زمانی که شیر نمیخوره .البته چند روز هم هست که درد میکنه .هرد سینه ام این طوری .ممکن برای شیر دهی باشه ؟ چه راه حلی دارید و کی خوب میشه؟

12 پاسخ 418 بازدید


ازمایش خون مردان و چربی و قند

سلام، این ازمایش و لطفا بررسی کنید.

6 پاسخ 572 بازدید