ناشتا بودن آزمایش چکاپ بارداری
عزیزان من فردا باید برم چکاب کلی که بعد از سونوی تشکیل قلب هست.
دکترم گفت ناشتا باید باشی.من ساعت ده و نیم شاممو خوردم.
آزمایش تیروئید هم هست توش.اونو باید سه ساعت قبل از آزمایش بیدار باشم؟
او اینکه می تونم آب بخورم و آخر شب قرص اسید فولیکم رو بخورم؟
عزیزای دلم لطفا بیاید جواب بدین
سلام خوبید میگم یه هفته بعد از اقدام بنظرتون ازمایش نشون میده؟؟؟۷ روز به پریودیمه اگه باشم نشون میده
مامان هایی که بچه هاشون رفلاکس دارن یه سوال دارم
سلام ، من پسرم ۲ماه و نیمه هست، الان مدتیه خیلیییی بد شیر میخوره جیغ میزنه سرش را میکشه عقب، ولی مثلا ۱روز عالیه خودش قشنگ هر ۲ساعت یا ۳ساعت شیر میخوره دوباره فرداش بده،کلا از اولش هم۵دقیقه بیشتر شیر نمیخورد ولی وزنش خدا را شکر خوب بود، تا حالا ۳بار دکتر بردمش میگن رفلاکس نداره ولی توی نت که سرچ میکنم این امتناع از شیر خوردن میگه رفلاکس هست، ولی خوب میگم پسرم ۱روز عالی شیر میخوره دوباره فرداش بده، استفراغ اینا هم نداره، میخوام بپرسم اونایی که بچه هاشون رفلاکس دارن همیشه و هر روز شیر نمیخورن؟؟ یا مثلا یه روز خوبن یه روز بد؟ به خدا دیوونه شدم دلم میخواد این نت نابود میشد وسواس پیدا کردم که بچم رفلاکسیه 😔😔😔 ولی متخصص چیزی نگفت دیگه دسترسی به دکتر هم ندارم که متخصص گوارش ببرمش
آزمایش غربالگری مرحله اول
سلام، برای غربالگری مرحله اول برای آزمایشش ناشتایی لازمه؟ آزمایش قبل از سونوگرافیه یا بعد از اونه؟ لطفا راهنمایی کنید
ردشدن از موعد زایمان
سلام به همگی.براساس تاریخ پریود و اوما امروز برام موعد زایمان زده ولی هنوز هیچ خبری از درد نیست و هیچ علائمی ندارم از یطرف استرس دارم نکنه بچم مدفوع کنه
آمپول پی دی پرگ
سلام دوستان من این ماه آمپول آزاد سازی زدم به نظرتون کی بیبی نشون میده
واینکه تا چند روز بعد از آمپول باید نزدیکی یک روز در میون داشت مرسی ازتون 😍😍😍😘😘
لکه های تیره روی شکم
سلام.من ۶ ماهه زایمان کردم.یکماهه روی شکمم پر لک شده.لک های قهوه ایی مایل به سیاه.اول چیزیش نگرفتم.ولی الان دیدم داره پاهامم پر میشه هم سینه هام.پشت کمرم هم شده.اصلا خارش نداره.خیلی نگرانم.از چیه ؟عکسشو هم گذاشتم
چی ها بخورمشیدمخوب شه
چی نبایددبخورم ..؟؟؟زردی بیلددپایین تموم سه احتمال برکشتش عس
آزمایش دیابت بارداری را در چند هفته می توان انجام داد
با سلام خدمت شما، آزمایش دیابت بارداری را از هفته چندم می توان انجام داد؟
شیردهی راحت نحوه شیر دادتو
من بلد نیسم شیر بدم شوهرمم ادم بداخلاقی تا بچه شروع میکنه به گریه دست وپا خودم و گم میکنم .نمیدونم کجا بشینم چه حو بشینم کمر درد شدید گرفتم.بچه مم سیر نمیشه از وزن تولدش کم شده
آزمایشهای قبل از بارداری
سلام ، من میخواستم برای آزمایشات قبل از بارداری اقدام کنم ، چیا هستن ؟ ممنون
بوی نامطبوع واژن بعد از زایمان
سلام بچه ها من یکماهه زایمان سزارین کردم الان دیگه خونم قطع شده فقط یکم ترشحات قهوه ای میاد که خیلی بوی بدی داره هر چی پد میزارم و میشورم و شورت عوض میکنم فایده نداره اخه من که طبیعی زایمان نکردم چرا اینجور شده کسی هست مثه من باشه عفونت هم فکر نکنم داشته باشم
لکه بینی ۷۷ روز بعد از سزارین
سلام من قبل از بارداری پریودهام منظم بود . ۴ دی سزارین شدم و حدودا تا ۵۰ روز لکه بینی داشتم و بعد قطع شد بعد از چند روز دوباره به مدت ۶ روز لکه بینی داشتم که فکر کنم پریودی بوده . سه روز پاک بودم و دوباره امشب لکه دیدم . چرا اینجوری شدم ؟!
آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشه؟
سلام خانم دکتر و دوستای گلم میخواستم بدونم حقیقت داره که لیزر موهای زاید در خانوم هایی که دوره قاعدگیشون نا منظم هستش لیزر باعث نازایی میشه؟کسی تجربه ای داشته خواهش میکنم بهم بگه من واسه دوشنبه وقت گرفتم ولی میگن نازایی میاره راسته چقدر لیزر تاثیر داره شرایط قبلش چیه باید شیو کنم یا همونجوری بلند هست برم لیزر ؟بعد فول بادی جلسه ای ۵۰۰خوبه بنظرتون شما چند جلسه رفتید نتیجه گرفتید
خانمهای بچه دار یه سوال ؟
سلام
بچم ۲۰ روزشه توخواب سیاهی چشاشو میبره بالا یا چشاشو باز میکنه و مردمک چشمشو کج میکنه ، اینا طبیعیه ؟ یه وقتایی که مردمک رو میبره بالا و کجشون میکنه خیلی نگران میشم
سلام.توروخدا یه لحظه بیاید
من یک ماهه پریود نشدم.امروز رفتم دکتر سونو واژینال دادم و دکترم ی چیزی دید گفت بتا بدم.اماازاونجا ک جایی هستم و بتا نمیتونم بدم ایا بیبی جواب رو نشون میده.طبق تقویم باید این هفته پریود میشدم ک نشدم
جواب این آزمایش میشه بگین
خیلی نگرانم بی زحمت هر کی بلده جواب این آزمایش و بگه ممنون
حرکات جنین در هفته ۲۶
سلام من هفته ۲۶ هستم نمیدونم چطوری باید حرکات جنینم رو چک کنم، میشه راهنماییم کنید؟
درد و سوزش سینه
سلام ببخشید من مدتی سینه هام(پستان ها) میسوزه و تیر میکشه چه زمانی که نوزادم شیر میخوره و چه زمانی که شیر نمیخوره .البته چند روز هم هست که درد میکنه .هرد سینه ام این طوری .ممکن برای شیر دهی باشه ؟ چه راه حلی دارید و کی خوب میشه؟
ازمایش خون مردان و چربی و قند
سلام، این ازمایش و لطفا بررسی کنید.




