سلام عزیزم خوبی بله چون قند هست باید ناشتا باشی
قند دوساعته هم داری یه لقمه نون پنیر همرای خودت ببر
امشب هم قندیجات مصرف نکن وگرنه فردا عدد قندت میره بالا
این آزمایش کم خونی و تیرویید و قند ناشتا و دو ساعته هستش .
ازمایشه قنده.ده ساعت قبل ازمایش نباید چیزی بخوری
سلام باید هشت ساعت ناشتایی داشته باشید