خانما اصلا خیلی کمه هر چی هم میخورم شاید یکی دو بار ی تکونی بده بعد دیگه هیچی نمیفهمم تو رو خدا بگین مشکلیه ...هفته پیشم صدا قلبشو گوش کردم ولی حرکاتش کمه جفتمم قدامیه ...همش میگن هفته ات بره بالا ...الان دیگه باید خوب حس کنم سه چهار روزه خیلی کم شده ..هر چی میخوام بیخیال بشم نمیشه..
پرسش (1400/02/17):
سلام خانما حرکات نی نیم چرا انقده کمه دیگه دارم دیوونه میشم
734
72
1400/02/17
سوال کننده
0
1400/02/17
سوال کننده
قندمم لب مرزه ولی الان ی بامیه خوردم تکون بخوره ولی هنوز خبری نیست...😒
0
1400/02/17
mona 💙
عزیزم منم همین مشکلو دارم😔
0
1400/02/17
fatii karimnia
عزیزم اگه تو ۲ ساعت ۱۰ تا حرکت داشته باشه کافیه
1
1400/02/17
fatii karimnia
بعضی نینیا خودشون تنبلن مخصوصا اگه پسر باشه
0
1400/02/17
سوال کننده
نداره نیست فقط دو تا لگد بزنه من خیالم راحت میشه ولی نیست
0
1400/02/17
fatii karimnia
چیز شیرین بخور به پهلوی راست بخاب یه ۱۰مین
0
1400/02/17
fatii karimnia
اگه بازم نداشت برو نوار قلب بگیر
0
1400/02/17
سوال کننده
چقده بده من همش استرس رشدش دارم
0
1400/02/17
fatii karimnia
پهلوی چپ ببخشید
0
1400/02/17
سوال کننده
دختره
0
1400/02/17
mona 💙
برای منم خوب حرکت نمیکته....نمیدوتم چرا
0
1400/02/17
سوال کننده
اصلا ب پهلو هیچی نمیفهمم
0
1400/02/17
fatii karimnia
برو بیمارستان nstبگیر بندر عباسی ؟
0
1400/02/17
fatii karimnia
منم دیشب رفتم بیمارستان امام رضا نوار قلب گرفتم
0
1400/02/17
سوال کننده
خب همین دو سه روز پیش رفتم صدا قلبشو گوش دادم
0
1400/02/17
fatii karimnia
ِلاغری یا چاق
0
1400/02/17
سوال کننده
ب پشت که میخوابم شاید ی حرکاتی ریزی بفهمم ولی پهلو ن
0
1400/02/17
سوال کننده
چربی شکم ی کم دارم
0
1400/02/17
fatii karimnia
شاید اگه چاق باشی چربی شکمت زیاده کمتر میفهمی من چون لاغرم شکمم سوراخ کرده بس لگداشمیفهمم
0
1400/02/17
fatii karimnia
ینی تو ۲ ساعت ۱۰ تا حرکت نداره اصلا ؟حتی یکوچولو ؟
0
1400/02/17
mona 💙
۲ساعتو در حال فعالیت میشماری یا درازکشیده؟
0
1400/02/17
سوال کننده
ببین لگد نیست شاید ی تکونایی میفهمم ولی لگدش با قدرت نیست
0
1400/02/17
سوال کننده
عزیزم من استراحت مطلقم همش حواسم ب حرکاتشه
0
1400/02/17
fatii karimnia
تو حرکت ک زیاد مشخص نمیشه باید بشینی یا دراز بکشی بشماری
0
1400/02/17
fatii karimnia
مهم نیست که ریز باشه یا بزرگ فقط حرکت داشته باشه کافیه
0
1400/02/17
سوال کننده
نصف شب بخدا بیدار میشم ی چیزی میخورم که ی کوچولو تکون بخوره
0
1400/02/17
fatii karimnia
وقتی خابی ک نمیخاد بشماری چون نی نی با خودت میخابه فقط موقع بیداری حواست باشه
0
1400/02/17
سوال کننده
هفته پیش خیلی خوب حس میکردم حتی لگداش محکم بود ولی الان ن خیلی کمه
0
1400/02/17
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
منم کمتر شده حرکاتش خیلی خودشو سفت میکنه
0
1400/02/17
fatii karimnia
حرکت رو داشته باشه هیچ مشکلی نیست ضعیف یا قوی بودنش
0
1400/02/17
zhina 💙
عزیزم نگران نباش منم تو هفته های شما اینطوری بودم
0
1400/02/17
سوال کننده
بخدا میترسم ب کسی بگم اونا هم استرس بگیرن ...چون من حاملگی حساس و پر خطری دارم
0
1400/02/17
fatii karimnia
فقط بشمار تو دوساعت ۱۰ تا رو داشته باشه اشکال نداره ضعیف باشه
نگران نباش اصلا
نگران نباش اصلا
0
1400/02/17
zhina 💙
انقد نگران شدم، استرس گرفته بودم بعد یه هفته هم مثل قبل شدم
0
1400/02/17
سوال کننده
من از اول حاملگی تو استرسم ن خودم کله خونوادم
0
1400/02/17
سوال کننده
حالا دیگه دراز بکشمم ببینم چی میشه
0
1400/02/17
fatii karimnia
عزیزم استرس خودش صدتا مشکل میاره اصلا استرس نداشته باش سعی کن آروم باشه همینجور ک گفتم حرکاتشو چک کن چیزی نمیشه
0
1400/02/17
سوال کننده
قندمم لب مرزه جرات نمیکنم چیزه شیرین بخورم بفهمم ...ولی غذا هم میخورم عکس العمل خاصی نداره
0
1400/02/17
سوال کننده
مرسی عزیزم ...ببینم چی میشه
0
1400/02/17
fatii karimnia
آب یخممیگن بخوری خوبه
0
1400/02/17
fatii karimnia
ان شاءالله که چیزی نیست نگران نباش
0
1400/02/17
سوال کننده
ابم میخورم زیاد
0
1400/02/17
سوال کننده
از سونو هم میترسم برم نکنه بگه مشکلی داره😑😑
0
1400/02/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
همیشه کمه؟
0
1400/02/17
مامان سه فرشته زیبا
انشاالله تکون میخوره اصلا نگراننباش
0
1400/02/17
مامان سه فرشته زیبا
منم سر این قضیه تکون خوردن خیلی استرس میکشم و توکل بر خدا چیزی نیس
0
1400/02/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
ببین تو همین هفته های تو ی دفعه کم میشه بعد خوب میشع نترس منم تایپیک زدم اون موقع ....حتی لباس پوشیدم برم بیمارستان.ببین بچه به چی واکنش نشون میده.من ب صدای باباش.به زولبیا .و اینکه اگ خسته باشم اصلا نمیفهمم حرکتاشو
0
1400/02/17
مامان مهرداد و مهرشاد (نگار ) 😍😎
سلام منم از روزی ک وارد هفته ۲۹شدم همین جوری بودم خیلی کم حرکت میکرد ولی هیچ مشکلی نداشت
0
1400/02/17
سوال کننده
نمیدونم تا هفته پیش خوب بود بهتر حس میکردم الا سه چهار روزه کمتر شده ...حرکت میکنه ها ولی ضعیفه چند ساعت ی حرکت کوچلو
0
1400/02/17
مامان مهرداد و مهرشاد (نگار ) 😍😎
شما هم نگران نباش بعد چند روز دوباره زیاد میشه حرکاتش
0
1400/02/17
سوال کننده
حالا خدا کنه مشکلی نباشه..
0
1400/02/17
سوال کننده
واسه شما الان چجوریه حرکتش
0
1400/02/17
سوال کننده
الان که خوابیدم ی دو تا تکونی خورد ...ب نظرتون کافیه؟؟
0
1400/02/17
خدایا شکرت . . .
واسه منم بعضی روزا خیلی کم تکون میخورن به زور متوجه میشم ولی بعضی وقتا هم خیلی زیاد
0
1400/02/17
سوال کننده
شاید من تحرکم کمه نی نی هم اینجوری شد ...چون من همش استراحت مطلقم ..همش نشستم و خوابیدم
0
1400/02/17
خدایا شکرت . . .
توی یه ساعت ۵ تا حرکت بزنه کافیه
دوتا شو که زد بقیه رو بشمار
دوتا شو که زد بقیه رو بشمار
0
1400/02/17
خدایا شکرت . . .
منم توی استراحتم
به استراحت ربطی نداره
به استراحت ربطی نداره
0
1400/02/17
خدایا شکرت . . .
منکه حس میکنم هر وقت غذا کم میخورم زیاد تکون نمیخورن ولی خوب که غذا میخورم زیاده تکوناشون
1
1400/02/17
💜乙ムみЯム💜 '
وای خدایا تو را به حق بزرگیت همه نی نی ها رو سالم بذار تو اغوش مادرشون...
تا قبل از سنو قلب همش استرس تشکیل قلب بعدش مدام درد تا هفته بیست استرس دور از جون سقط میری سنو استرس نداشتن مشکل هفته های بالا هم که باید کم کم ذوق اومدنشون و بکنی همه تایپکتا واسه حرکت کمه😔😔
خدایا خودت هیچ امیدی رو نا امید نکن
تا قبل از سنو قلب همش استرس تشکیل قلب بعدش مدام درد تا هفته بیست استرس دور از جون سقط میری سنو استرس نداشتن مشکل هفته های بالا هم که باید کم کم ذوق اومدنشون و بکنی همه تایپکتا واسه حرکت کمه😔😔
خدایا خودت هیچ امیدی رو نا امید نکن
0
1400/02/17
ستاره *
ببین پسر من دو سه روز یسره حرکت داره بعد دو سه دوز حرکتش کمه.شاید برا شما هم اینجوری باشه.مثلا دو سه روز پیش حرکتش کم بود.ولی امروز یسره حرکت داره.اکثرا هم وقتی حرکت نمیکنه باهاش حرف میزنم یا با دستم ضربه اروم به شکمم میزنم حرکت میکنه.باید قلقش دستت بیاد
0
1400/02/17
ستاره *
اره واقعا.بعدم که دنیا اومدن غصه شیر نخوردن و کم خوردن و کار نکردن شکمشونه.مامانم همیشه میگه الکی نیست مادر شدن و اینکه میگن بهشت زیر پای مادرانه.بخاطر همین سختیاشه
0
1400/02/18
سوال کننده
اره چند روز پیش خوب بود ولی دو سه روزه دیگه تنبل شده الان شام خوردم ی چند تا ضربه زد خداروشکر فعلا خیالم راحت شده ببینم فردا چجور رفتار میکنه
0
1400/02/18
مامان مهرداد و مهرشاد (نگار ) 😍😎
الان خوب شده عزیز
0
1400/02/18
نی نی لوبیا
منم خوب حرکتاشو نمیفهمم
0
1400/02/18
فرزانه مامان شازده والا
من شیر سرد که میخورم بچم با خودش کشتی میگیره، ببین نسبت به چی واکنش نشون میده
0
1400/02/18
نی نی لوبیا
از کی اینقد واضح و دقیق حسش کردید
0
1400/02/18
fifi r
تو این هفته ها یهو کم میشه حرکات بعد دیگه منظم و زیاد میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




