ازمایش و برام ترجمه کنید.
سلام، لطفا جواب ازمایشمو بدید
دقیقا در چه روزی بریم برای ازمایش سونو و ذخیر تخمدان
سلام بچه ها
خوبید؟میگم دقیقا چه روزی برم آزمایش ذخیره تخمدان و سونو گرافی مربوطه چطوریه واژیناله؟
میخوام ببینم واقعا تنبلی تخمدان دارم؟دکتر فقط آمپول و قرص میده جایی خوندم قبل اینها اود باید این دو ازمایش و سونو رو بدم
سونو داپلر هفته ۳۶
سلام خدمت دوستان و دکتر اوما
سونو منو تفسیر میکنید آب دور جنین زیاده؟
چیکار باید بکنم هنوز ۲۰روز دیگه به زایمانم مونده
ممنون
عزیزان لطفا هر کی میتونه جواب آزمایش غربالگری منو بگه تا فردا دکتر برم
خوشگلا من هیچی سر در نمیارم از جواب این آزمایش
جواب سونوگرافی ام اوکی بود
اینو متوجه نمیشم
هر کدومتون ک تخصص دارین منو راهنمایی کنیین
ممنونم از همتون
تاثیر قرص اورژانسی بر نتیجه آزمایش خون
سلام
خسته نباشید
من دیروز قرص اورژانسی مصرف کردم
میخواستم بدونم فردا آزمایش خون کامل دارم ، روی نتیجه آزمایش تاثیر داره ؟
آزمایش خونم واسه چک آپ بدنم هست
سلام خانم دکترا و خانمای اومایی جونم😘
میگم که من خیلی موهام میریزه ،بخام حنا بزارم عیب نداره و اینکه چه نوع حنایی بزارم ؟؟؟هفته سی و یک و پنج روزم عشقا😍
پهلو به پهلو شدن در ماه های اخر
سلام خانوما.شما چجوری پهلو به پهلو میشین؟منظورم اینه که میشینین بعد به اون پهلو میشین یا اروم پهلو به پهلو میشین؟
ایا اگه حرکت اسپرم کند باشه بچه دختره
سلام بچه ها اگه حرکت aاسپرم ۱۰ درصد باشه b۴۱درصد باشه حتما بچه دختره دارو مصرف کنن بهتر میشه این حرکتا
نداشتن علائم در هفته ۹ بارداری
سلام من امروز رفتم تو ۹ هفته جز درد سینه علائم دیگه ای ندارم شماها تو این هفته چجوری بودین خانوما
ماه بارداری وهفته ها
سلام یکی ماه های بارداری روبگه..که هرماه چندهفتست..وازچه هفته هایی شروع میشه
پاهای بسته جنین و جنسیت
سلام پزشک اوما و خانم ها میگم اگه میشه جواب منو بدین من از ۱۲ هفته و ۴ روز تا ۱۳ هفته و ۳ روز ۳ بار سونو شدم و تو هر سه تاشم پاهای جنین بسته بوده به نظرتون جنسیت چیه راسته که میگن اگه پاهای جنین بسته باشه جنسیت دختره لطفا راهنمایی کنین
واکسن دو ماهگی نوزاد
سلام، دخترم فردا واکسن دو ماهگی داره، لطفا راهنمایی کنید قبل و بعدش چ کارهایی انجام بدم، ممنون
بارداری دو قلو
سلام عزیزم من میخوام واسه بارداری دوقلویی اقدام کنم چیکار کنم که احتمالش زیاد بشه؟
کم بودن دور سر نوزاد از حد نرمال در چهارماهگی
سلام، امروز رفتم واکسن چهارماهگی پسرم و زدم قد و وزن اندازه گرفتن خوب بود ولی دور سرش و گفت از حد نرمال کمتره و ارجاع دادن به متخصص اطفال مرکز بهداشت، من خیلی استرس گرفتم گفتن دور سر پسرم ۳۸ هستش که کمه ، موقع زایمان ۳۱ بود دور سرش ، من خیلی استرس گرفتم نمیدونم چیکار کنم پروندشم پیش دکترشه که حالا تا عید وقتاش پره ، دوستان کسی تجربه ای داره؟
لکه بینی در هفته هشتم
سلام هفته ۸ رو تازه شروع کردم یعنی ۷خفته ویکروزمه از دیروز همش کمر درد پریودی داشتم ۱ هفته هم هست شیاف شب وروز استفاده میکنمچون لک داشتمقط شدهبود لکم تا امروزدستمال کشیدمقهوه ای خیلی کمرنگبود ترشحم سونوقلبم رفتم تشکیل شده بود خداروشکر پس چرا درد پریودی و ترشح قهوه ای دارم؟😥😥
سلام لطفا اینو نگاه کنید مشکلی داره؟؟
بالا گفتم مال خواهرشوهرمه
سلام خانوما و پزشک اوما بی زحمت بگین این چه آزمایشیه
بالا گفتم گفتم سوالمو
لطفا سونوی مادرشوهرمو تفسیر کنید
لطفا زودتررررر
سلام خانمها الان دوروزه اسهال شدید گرفتم چکارکنم😥😥😥😥
از دیروز که ۳ ساعت از دلپیچه گریه کردم بعدش هم اسهال گرفتم گلاب به روتون همینجوری میاد نمیتونم خودمو کنترل کنم چندبار شلوارمو عوض کردم دلم صدا میده رودهام باد توشون میپیچه صدا میده و دلم میجوشه چکارکنم چی بخورم خوب بشم
اقدام بارداری و مشکلی ک قبلا نداشتم
سلام خانما
نمیدونم سوالم شاید مسخره باشه ولی برام پیش اومده میخاستم ببینم چکار کنم
من اولین ماه اقدامم در روزهای سبز جدول اوما هستم و از بعد پریودیم یک شب در میون اقدام داشتم
این روزا خیلی روحیه م حساس شده زود عصبی میشم و با کوچکترین صدای ناهنجار دلم هری میریزه
چکار کنم حس خوبی نیست،😔😔😔




