Ooma

ازمایش و برام ترجمه کنید.

سلام، لطفا جواب ازمایشمو بدید

8 پاسخ 992 بازدید


دقیقا در چه روزی بریم برای ازمایش سونو و ذخیر تخمدان

سلام بچه ها
خوبید؟میگم دقیقا چه روزی برم آزمایش ذخیره تخمدان و سونو گرافی مربوطه چطوریه واژیناله؟
میخوام ببینم واقعا تنبلی تخمدان دارم؟دکتر فقط آمپول و قرص میده جایی خوندم قبل اینها اود باید این دو ازمایش و سونو رو بدم

5 پاسخ 368 بازدید


سونو داپلر هفته ۳۶

سلام خدمت دوستان و دکتر اوما
سونو منو تفسیر میکنید آب دور جنین زیاده؟
چیکار باید بکنم هنوز ۲۰روز دیگه به زایمانم مونده
ممنون

12 پاسخ 925 بازدید


عزیزان لطفا هر کی میتونه جواب آزمایش غربالگری منو بگه تا فردا دکتر برم

خوشگلا من هیچی سر در نمیارم از جواب این آزمایش
جواب سونوگرافی ام اوکی بود
اینو متوجه نمیشم
هر کدومتون ک تخصص دارین منو راهنمایی کنیین
ممنونم از همتون

16 پاسخ 428 بازدید


تاثیر قرص اورژانسی بر نتیجه آزمایش خون

سلام
خسته نباشید
من دیروز قرص اورژانسی مصرف کردم
میخواستم بدونم فردا آزمایش خون کامل دارم ، روی نتیجه آزمایش تاثیر داره ؟
آزمایش خونم واسه چک آپ بدنم هست

8 پاسخ 18,626 بازدید


سلام خانم دکترا و خانمای اومایی جونم😘

میگم که من خیلی موهام میریزه ،بخام حنا بزارم عیب نداره و اینکه چه نوع حنایی بزارم ؟؟؟هفته سی و یک و پنج روزم عشقا😍

19 پاسخ 443 بازدید


پهلو به پهلو شدن در ماه های اخر

سلام خانوما.شما چجوری پهلو به پهلو میشین؟منظورم اینه که میشینین بعد به اون پهلو میشین یا اروم پهلو به پهلو میشین؟

13 پاسخ 769 بازدید


ایا اگه حرکت اسپرم کند باشه بچه دختره

سلام بچه ها اگه حرکت aاسپرم ۱۰ درصد باشه b۴۱درصد باشه حتما بچه دختره دارو مصرف کنن بهتر میشه این حرکتا

4 پاسخ 799 بازدید


نداشتن علائم در هفته ۹ بارداری

سلام من امروز رفتم تو ۹ هفته جز درد سینه علائم دیگه ای ندارم شماها تو این هفته چجوری بودین خانوما

48 پاسخ 581 بازدید


ماه بارداری وهفته ها

سلام یکی ماه های بارداری روبگه..که هرماه چندهفتست..وازچه هفته هایی شروع میشه

7 پاسخ 1,607 بازدید


پاهای بسته جنین و جنسیت

سلام پزشک اوما و خانم ها میگم اگه میشه جواب منو بدین من از ۱۲ هفته و ۴ روز تا ۱۳ هفته و ۳ روز ۳ بار سونو شدم و تو هر سه تاشم پاهای جنین بسته بوده به نظرتون جنسیت چیه راسته که میگن اگه پاهای جنین بسته باشه جنسیت دختره لطفا راهنمایی کنین

59 پاسخ 27,066 بازدید


واکسن دو ماهگی نوزاد

سلام، دخترم فردا واکسن دو ماهگی داره، لطفا راهنمایی کنید قبل و بعدش چ کارهایی انجام بدم، ممنون

17 پاسخ 503 بازدید


بارداری دو قلو

سلام عزیزم من میخوام واسه بارداری دوقلویی اقدام کنم چیکار کنم که احتمالش زیاد بشه؟

106 پاسخ 6,329 بازدید


کم بودن دور سر نوزاد از حد نرمال در چهارماهگی

سلام، امروز رفتم واکسن چهارماهگی پسرم و زدم قد و وزن اندازه گرفتن خوب بود ولی دور سرش و گفت از حد نرمال کمتره و ارجاع دادن به متخصص اطفال مرکز بهداشت، من خیلی استرس گرفتم گفتن دور سر پسرم ۳۸ هستش که کمه ، موقع زایمان ۳۱ بود دور سرش ، من خیلی استرس گرفتم نمیدونم چیکار کنم پروندشم پیش دکترشه که حالا تا عید وقتاش پره ، دوستان کسی تجربه ای داره؟

35 پاسخ 4,422 بازدید


لکه بینی در هفته هشتم

سلام هفته ۸ رو تازه شروع کردم یعنی ۷‌خفته ویک‌روزمه از دیروز همش کمر درد پریودی داشتم ۱ هفته هم هست شیاف شب و‌روز استفاده میکنم‌چون لک داشتم‌قط شده‌بود لکم تا امروز‌دستمال کشیدم‌قهوه ای خیلی کم‌رنگ‌بود ترشحم سونو‌قلبم‌ رفتم تشکیل شده بود خدارو‌شکر پس چرا درد پریودی و‌ ترشح قهوه ای دارم؟😥😥

21 پاسخ 500 بازدید


سلام لطفا اینو نگاه کنید مشکلی داره؟؟

بالا گفتم مال خواهرشوهرمه

15 پاسخ 549 بازدید


سلام خانوما و پزشک اوما بی زحمت بگین این چه آزمایشیه

بالا گفتم گفتم سوالمو

2 پاسخ 358 بازدید


لطفا سونوی مادرشوهرمو تفسیر کنید

لطفا زودتررررر

16 پاسخ 774 بازدید


سلام خانمها الان دوروزه اسهال شدید گرفتم چکارکنم😥😥😥😥

از دیروز که ۳ ساعت از دلپیچه گریه کردم بعدش هم اسهال گرفتم گلاب به روتون همینجوری میاد نمیتونم خودمو کنترل کنم چندبار شلوارمو عوض کردم دلم صدا میده رودهام باد توشون میپیچه صدا میده و دلم میجوشه چکارکنم چی بخورم خوب بشم

211 پاسخ 566 بازدید


اقدام بارداری و مشکلی ک قبلا نداشتم

سلام خانما
نمیدونم سوالم شاید مسخره باشه ولی برام پیش اومده میخاستم ببینم چکار کنم
من اولین ماه اقدامم در روزهای سبز جدول اوما هستم و از بعد پریودیم یک شب در میون اقدام داشتم
این روزا خیلی روحیه م حساس شده زود عصبی میشم و با کوچکترین صدای ناهنجار دلم هری میریزه
چکار کنم حس خوبی نیست،😔😔😔

26 پاسخ 684 بازدید