پسر منم همین طور شد دکترش بدون آزمایش فهمید
لبنیات و سویا و محصولات گاوی و کنجد گفت نخورم و پماد داد ، پسرم خوب شد
تو این سن اکثرا نوزادا این حساسیت رو دارن چیزی نیست نگران نباش فقط این ها رو رعایت کن و اگه شدید هست پماد درماید و آتوپیکس دکتر به پسر من داده بود که خیلی زود اثر کرد
الانمهنوز کامل حساسیتش به اینا برطرف نشده یواش یواش دارم رژیمم رو برمیدارم ولی هنوز پنیر میخورم میریزه بیرون و دلدرد هم میشه
آخه ازمایشش اینجور که من فهمیدم انگار حساسیتی نداره ...همه چیو زده منفی. یعنی ممکنه حساسیت داشته باشه و آزمایش نشون نده؟؟ نمیخوام الکی خودمو از اینهمه غذای مفید محروم کنم اگه حساسیت نداره.
دونه هاشم شدیدم نیس.. یه مقدار دونه های خیلی ریز زده روی سینش و یه چندتام صورتش. اگه گرمش بشه معلوم میشه . بعصی وقتام اصلا معلوم نیس.
من ازمایش رو متوجه نمیشم حقیقتش ولی تایم کولیک و حساسیت بچه ها نهایت تا ۴ ماه هست بعدش رفع میشه
پسر من صچزتش جوش های ریز زده بود اونن گرمش میشد بیشتر معلوم بود یواش یواش صورتش هم خشک شد ینی پوستش خشک شد ولی اینا رو رعایت کردم خوب شده
البته حمام هم دیگه گفت بدنش رو شامپو نزنم اونم نزدم ، قبلش جوش هاشم لیف میکشیدم فکر میکردم بهتر میشه ولی اشتباه میکردم
فوقش دو سه روز امتحان کنید ضرر نداره
البته پماد هم طبق نظر پزشک براش تهیه کنید که بهبود پیدا کنه
سلام آزمایش مدفوع مشکلی ندارد ، احتمالا بعلت اگزما است پماد ها و مرطوب کننده را مرتب استفاده کنید