سلام روز بخیر
من امروز رفتم سونو و خدارو هزاران مرتبه شکر همه چیز اوکی بود.
اون لحظه همه رو دعا کردم و خیلیهاتونو به اسم یاد کردم از خدا خواستم آرزوی هیچ چیزی رو به دل هیچکس نذاره
الان فقط میخاستم یک موضوع رو به دوستایی که تو شرایط من هستن بگم، از کم و زیاد شدن علائم بارداریتون نترسین چون کاملا طبیعیه. با استرس داشتن کلی سم وارد خونتون میکنین که فقط روند رشد نینیتون رو کند میکنه و بهش آسیب میزنید پس نگران نباشید و فقط انرژی مثبت دورتون جمع کنید
اول از همه... الهی که خدا نعمتشو به همه اونایی که آرزوشو دارن بده
دوم اینکه همه نینیها سالم و سلامت پا به جمع خانوادههاشون بذارن
آمین
محتاج دعاتونم
پرسش (1400/02/05):
سونو تشکیل قلب نینی
1083
594
1400/02/05
سوال کننده
0
1400/02/07
سوال کننده
داروی محرک خوردی یا طبیعی باردار شدی؟
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
پارسال اون اولهاش تا دو سه دوره فولیکولهام کوچیک بود اگه یادته باشه.دو سه ماه لتروزول خوردم باردار نشدم.هر ماه میرفتم سونو.دو ماه بود که بدون لتروزول فولیکولهام خودشون عالی شده بودن .ماهی که باردار شدم بدون دارو باردار شدم فقط متفورمین مصرف می کردم
0
1400/02/07
سوال کننده
خب پس دیگه استرس نداشته باش
0
1400/02/07
سوال کننده
رفتی تو هشت هفته برو سونو
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
توی هشت هفته یعنی دقیقا کی
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
الان شش هفته و سه روزم
0
1400/02/07
سوال کننده
یعنی هفته دیگه همین موقع
0
1400/02/07
سوال کننده
مغز زیاد بخور الهان به خصوص بادوم
0
1400/02/07
سوال کننده
میگن برای قلب خوبه
0
1400/02/07
سوال کننده
گوشت بخور
0
1400/02/07
سوال کننده
میوه به بخور
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
دکترم همینو گفت .ولی گفتم نکنه برم دوباره تشکیل نشده باشه بخواد دوباره برم توی این کرونا
0
1400/02/07
سوال کننده
عزیزم ایشالا تشکیل شده بیخودی استرس نداشته باش فکر بیخودم نکن
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
اتفاقا دنبال به زیاد گشتم مگه هست؟ تو پیدا کردی؟
0
1400/02/07
سوال کننده
اره تهران زیاده
مرباش رو هم نداری؟
مرباش رو هم نداری؟
0
1400/02/07
سوال کننده
بادوم ازونم بهتره
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
مرباش رو داریم
0
1400/02/07
سوال کننده
همون مربا بخور یکن اب بگیر رو شیرینیش بره
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
بادوم هم داریم .ترسیدم چون ویتامین آ زیاد داره باعث شکاف کام بشه
0
1400/02/07
سوال کننده
قندت نره بالا
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
هر چی میخوام بخورم می ترسم
0
1400/02/07
سوال کننده
بادوم ویتامین ب زیاد داره
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
اتفاقا بابا اینا باغ بادوم دارن برام زیاد اوردن ولی ترسیدم بخورم😂😂😂😂
0
1400/02/07
سوال کننده
بابا قبل اینکه بفهمم باردارم چند وعده خورشت کرفس خوردم
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
نه که دخترخاله شوهرم بچه ش شکاف کام داشت چشمم ترسیده
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
من جیگر خوردم🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/02/07
سوال کننده
اصلا به چیزای بد فکر نکن
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
از دکتره پرسیدم گفت یه بار عیب نداره هر چیزی رو کم بخوری مشکل نداره ولی حجم زیاد مشکل ایجاد می کنه
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
یکتا صبحونه چی میخوری
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
من قبلنا ارده و کره و مربا و ... میخوردم با چایی
0
1400/02/07
سوال کننده
امروز کلوچه با چای کمرنگ خوردم
0
1400/02/07
سوال کننده
ماشالا خوبم میخوردی
مگه میری سرزمین انقدر انرژی میزدی به بدن
مگه میری سرزمین انقدر انرژی میزدی به بدن
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
بدبختی چای هم میگن ضرر داره🤣🤣🤣
دکتر قبلیم برات فرستادم همه چیز رو گفته ممنوع😂😂😂😂
دکتر قبلیم برات فرستادم همه چیز رو گفته ممنوع😂😂😂😂
0
1400/02/07
سوال کننده
یه دونه کمرنگ میخورم
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
همه رو که با هم نمیخوردم تنوعی گاهی اروه گاهی کره مربا گاهی پنیر گرو😂😂😂😂
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
ارده*
0
1400/02/07
سوال کننده
زیاد گرسنت میشه؟
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
اره والا.همش گشنمه
0
1400/02/07
سوال کننده
من شدم دائم و تهوع
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
آخی عزیززززم
0
1400/02/07
سوال کننده
من ازین حون کوچولو طعن دارا گذاشتم کنارم
0
1400/02/07
سوال کننده
نون
0
1400/02/07
سوال کننده
برای تهوع هم اب گازدار میخورم
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
یکتا دوست منم تهوع زیاد داشت بیسکوییت مادر میخورد حالش بهتر میشد تو هم امتحان کن
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
گازش ضرر نداشته باشه
0
1400/02/07
سوال کننده
خوندم راجب نوشابه به خاطر قندش ضرر داره
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
من که فعلا عین قبلمم .هنوز تهوع نیومده سراغم به بو هم حساس نیستم خدا رو شکر.فقط زیاد گشتم میشه
0
1400/02/07
سوال کننده
این اب خالیه همون گازش یکم ب ترم میکنه
0
1400/02/07
سوال کننده
خداروشکر
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
بیسکوییت مادرم امتحان کن .عالیه
0
1400/02/07
سوال کننده
نه اصلا نمیتونم شیرینه
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
حالا تو امتحان کن
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
درصد قند بیسکوییت مادر خیلی پایینه
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹

0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
توی این همه چی ممنوعه😂😂😂😂
0
1400/02/07
سوال کننده
واااا ماهی که همه میگن نخورین
0
1400/02/07
سوال کننده
ممنوعات برای بالا رفتن قنده
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
اره خب ولی اینجوری که این نوشته هیچی نباید بخوری.اجیل همه میگن خوبه این نوشته توصیه نمیشه.البته برای ماههای بالاتره واسه دیابت بارداری
0
1400/02/07
سوال کننده
خب به نظرم دکترتو عوض کن
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
عوض کردم
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
دکتر جدیده گفت هر چی میلت می کشه بخور ولی متعادل
0
1400/02/07
سوال کننده
همین درسته
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
گفت اگه میگیم زعفرون نخور منظورمون اون یه ذره زعفرون توی غذا نیس.منظورمون حجم زیاد زعفرونه مثل دمنوش
0
1400/02/07
🌹 الهام 🌹
گفت هر چی دوست داری بخور ولی به اندازه.تازه دکتر قبلی توی مطبش سونو نداشت این داره.فوق تخصص هم هست
1
1400/02/07
سوال کننده
دقیقا منطور شربت زعفرونه
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
سلام یکتاااا.بهتری؟
0
1400/02/08
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1400/02/08
سوال کننده
نه شروع کردم به ب6خوردن
0
1400/02/08
سوال کننده
تو چطوری الهام؟
0
1400/02/08
bahareh rasouli
تو بارداری همه چی بخورین ولی در حد نرمال
0
1400/02/08
bahareh rasouli
بذارین بچه به طعم همه چی عادت کنه من خیلی دیدم کسایی رو که یه چیزایه خاصی تو بارداری نمیخوردن بچه شونم نمیخورد
0
1400/02/08
سوال کننده
عزیزم مشکل اینه من نمیتونم بخورم
0
1400/02/08
سوال کننده
مامانم سر من از ماهی بدش میومد، منم هیچوقت ماهی دوست نداشتم
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
ب ۶ واسه چی میخوری
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
من خوبم خدا رو شکر .فعلا تهوع نیومده سراغم خدا رو شکر
0
1400/02/08
سوال کننده
برای تهوع
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
من از علائم فقط میدونم که باردارم😂😂😂😂
نوک سینه مم دردناکه.همین
نوک سینه مم دردناکه.همین
0
1400/02/08
سوال کننده
همچنان نوک سینه اته؟
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
آره.از اول یه کم کمتر شده دردش ولی همچنان دردناکه
0
1400/02/08
سوال کننده
برای من روی سینه امه مخصوصا وقتی دولا جیشم یا تو خاب ازاینو به اونور میشم
0
1400/02/08
سوال کننده
طبیعیه درد سینه کمتر میشه
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
من فقط نوکش
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
ناراحت توام تهوع داری
0
1400/02/08
سوال کننده
یکم بهترم اما همچنان دهنم تلخ میشه
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
یه نی نی وروجک چه بلاهایی که سر آدم نمیاره
0
1400/02/08
سوال کننده
اره دیگه دقیقا
الهی که همشون سالم باشن
الهی که همشون سالم باشن
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
ان شاالله
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
منم کاش قلبش تشکیل شه خیالم راحت شه
0
1400/02/08
سوال کننده
کی شد نوبت سونوت؟
0
1400/02/08
سوال کننده
تشکیل شده عزیزم خیالت راحت
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
به گفته خودش باید دوشنبه برم ولی میگم کاش دو هفته دیگه برم
0
1400/02/08
سوال کننده
نه بابا برو
0
1400/02/08
سوال کننده
برای چی هی عقب میندازی
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
هفته پیش ندیدش اخه .می ترسم توی این کرونا هی مجبور شم برم و بیام
0
1400/02/08
سوال کننده
عزیزم چون ندیده برو چک کن ایشالا هم نینی رو میبینه هم قلب رو
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
مرددم
0
1400/02/08
سوال کننده
فکرای بیخود نکن
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
نمردم
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
مرددم یعنی تردید دارم😂😂😂😂😂
0
1400/02/08
سوال کننده
سونو قبلی ساک خالی رو دید؟
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
عکسشو فرستادم برات
1
1400/02/08
باوان ♥️♥️♥️
مبارکت باشه ب دل خوش 😍 من ۲۱م سونو تشکیل قلب دارم تو رو خدا واسم دعا کن
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹

0
1400/02/08
سوال کننده
ایشالا همتون با خبر خوش بیاین فقط ارامش داشته باشین
0
1400/02/08
سوال کننده
خب جنین رو هم که دیده دختر وقتی جنین تشکیل شده چند روز بعدش قلبش میزنه با خیال راحت برو صدای قلب کوچولوشم بشنوی ایشالا
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
ساک و جسم زرد رو دید فتال پل رو تا حدودی دید ولی کامل نه
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
یکتا چرا خط اول نوشته ۵ هفته و دو روز
خط دوم نوشته ۵ هفته و شش روز
خط دوم نوشته ۵ هفته و شش روز
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
ان شاالله ابجی قشنگم
0
1400/02/08
سوال کننده
چون کوچولو بوده منم دفعه اول رفتم همین بود الان میری قلبش میزنه
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
نه منظورم اینه کدومش درسته
0
1400/02/08
سوال کننده
اولی رو بر اساس ساک گفته دومی جنین
0
1400/02/08
سوال کننده
جنین مهم و درسته
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
ان شاالله که میری صدای قلب فسقلیتم میشنوی
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
جدی؟ یعنی دومی رو مدنظر قرار بدم؟
0
1400/02/08
سوال کننده
بله دکتر سونو به من گفت اندازه جنین مهم ان تی رو هم از اون میگن
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
آهان پس اگه اینطور باشه .دقیقا روز تخمک گذاریم بوده.
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
پس اطلاعاتمو درست کنم؟
0
1400/02/08
سوال کننده
نه غذار سونوتو برو ازروی سونو قلب درست کن
با این تاریخ دوشنبه باید بری؟
با این تاریخ دوشنبه باید بری؟
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
اره با این تاریخه دوشنبه باید برم
0
1400/02/08
سوال کننده
ایشالا به سلامتی من که زودتر هم رفتم
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
ان شاالله
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
راستی شوهرت شبا شیفته کی میاد پیشت؟
0
1400/02/08
سوال کننده
ساعت 12از سر کار میرم خونه مامانم
0
1400/02/08
سوال کننده
طفلی مامانم زبون روزه برامون غذا میذاره تازه قبل اینکه من برم چون بوی غذا حالمو بد میکنه
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
خدا خیرش بده.دستش درد نکنه.ی موقع شوهرت نبود تنها نمونی
0
1400/02/08
سوال کننده
اره واقعا
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
درسته ترسو نیستی ولی توی بارداری شرایط فرق می کنه
0
1400/02/08
سوال کننده
میفهممت عزیزم
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
تو رو میگم .میگم درسته ترسو نیستی ولی تنها نمون توی بارداری ادم شرایطتش فرق داره 😂😂😂😂😂
0
1400/02/08
سوال کننده
خخخخ
0
1400/02/08
سوال کننده
تنهایی هم گاهی لازمه
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
چطور؟
0
1400/02/08
سوال کننده
ادم حوصله بقیه رو نداره خب
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
😂😂😂😂
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
من دوستم توی بارداری ترسو شده بود شوهرش اتشنشان بود وقتی شوهرش نبود جرات نمی کرد تنها بمونه
0
1400/02/08
سوال کننده
حالا ما که اولشیم
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
سرکاری یا رفتی خونه
0
1400/02/08
سوال کننده
کار
0
1400/02/08
سوال کننده
کاش خانه دار بودیم نه؟
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
فکر کردم تایم کارت شده تا ۱۲
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
آره موقع بارداری آدم استراحت دلش میخواد
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
من با اینکه هنوز هفته های اولم ولی وقتی می شینم بالای شلوارم اذیتم می کنه باید بدم بالاش کش بدوزن
0
1400/02/08
🌹 الهام 🌹
حس می کنم به نی نی فشار میاد گناه داره
0
1400/02/08
سوال کننده
اوووهوووم
0
1400/02/09
🌹 الهام 🌹
سلام یکتا .چگونه ای؟
0
1400/02/09
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1400/02/09
سوال کننده
خداروشکر
0
1400/02/09
سوال کننده
تو خوبی؟
0
1400/02/09
🌹 الهام 🌹
شکر خدا.منم خوبم.کمر درد دارم چند روزه فکر کنم مال کفشمه.تخته.فشار میاره به کمرم
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
چی راست باشه پسره چپ باشه دختره
0
1400/02/09
سمیررررررراااااا sh
من کلمه سمت راسته
0
1400/02/11
🌹 الهام 🌹
سلام.یکتا چطوری؟
0
1400/02/11
سوال کننده
سلام الهام خوبم تو چطوری؟
0
1400/02/11
🌹 الهام 🌹
من امروز سردرد دارم یکتا.چشمم درد می کنه میزنه به سرم
0
1400/02/14
سوال کننده
سلام الهام خوبی؟
0
1400/02/14
سوال کننده
رفتی سونو؟
0
1400/02/14
🌹 الهام 🌹
سلام یکتا جان
0
1400/02/14
🌹 الهام 🌹
خوبی
0
1400/02/14
🌹 الهام 🌹
ی سوال دارم.
0
1400/02/15
سوال کننده
سلام الهام خوبی؟
0
1400/02/15
سوال کننده
چی شدی؟
0
1400/02/15
سوال کننده
الهااااااااام
0
1400/02/15
سوال کننده
الهام نگرانتم بیاااا
0
1400/02/16
🌹 الهام 🌹
سلام یکتا جان.خوبی عزیزم؟ جنینم توی شش هفته موند قلبش تشکیل نشد.چند روزه درگیر دکتر و سونوگرافی و آزمایشگاهم.فردا قراره برم دارو بده برای سقط
0
1400/02/16
🌹 الهام 🌹
یکتا جان اومای من تا آخر این ماه فعاله اگه قسمت نشد باهات صحبت کنم از ته قلبم برات آرزو می کنم که خدا بهترینها رو برات رقم بزنه و یه کوچولوی تپل مپل ناز و خوشگل بده دوست خوبم❤
0
1400/02/16
سوال کننده
الهی..... خیلی ناراحت شدم الهام جان.... حالا مطمئنی؟ دیگه سونو برو دختر
0
1400/02/16
🌹 الهام 🌹
امروز بتا دادم.بتام داره میاد پایین
0
1400/02/16
🌹 الهام 🌹
توی این هفته دوبار سونو رفتم
0
1400/02/16
🌹 الهام 🌹
بعد از ظهر میرم دارو برام بنویسه برای سقط
0
1400/02/16
سوال کننده
الهی بگردم
0
1400/02/16
سوال کننده
الهی خدا بهترینا رو برات رقم بزنه... پارسال منو یادته الهام؟
0
1400/02/16
سوال کننده
من بدون دارو دفع کردم تازه دوقلو هم بود
0
1400/02/16
سوال کننده
اگر میتونی دارو نخور قرص احتمال یقایا رو بالا میبره
0
1400/02/16
🌹 الهام 🌹
تو چطوری دفع کردی یکتا
0
1400/02/16
🌹 الهام 🌹
خیلی درد داره؟ از دردش می ترسم
0
1400/02/16
🌹 الهام 🌹
من فعلا خونریزی ندارم یکتا
0
1400/02/16
سوال کننده
منم خونریزی نداشتم
0
1400/02/16
سوال کننده
دکتر برام دارو نوشت ولی اینجا قرص رو نمیدن باید بستری میشدم
0
1400/02/16
سوال کننده
رفتم دکتر طب سنتی
0
1400/02/16
سوال کننده
بهم چندتا دمنوش داد
0
1400/02/16
🌹 الهام 🌹
پس چطور خونریزیت شروع شد
0
1400/02/16
سوال کننده
اول افتادم به لکه بینی بعد خونریزی دردم دو روز بود
0
1400/02/16
سوال کننده
برهی من دوقلو بود دفعش سخت تر بود
0
1400/02/16
🌹 الهام 🌹
من کی به لکه بینی می افتم نمبدونی؟
0
1400/02/16
سوال کننده
اگر دکترت ختم بارداری داده شروع کن دمنوش بخور
0
1400/02/16
سوال کننده
تخم شوید خوبه
0
1400/02/16
سوال کننده
و پونه
0
1400/02/16
سوال کننده
اینا رو دم کن یه لیوان با نبات فراوون بخور کم کم خونریزیت شروع میشه
0
1400/02/16
سوال کننده
اگر وان داری تو وان اگر نه تو لگن اب گرم بشین که دهانه رحمت باز شه
0
1400/02/16
سوال کننده
بای دفعت باید جوشانده چای کیست بخوری... خیلی خیلی زهرماره اما به من کمک کرد بدون بقایا دفع کنم
0
1400/02/16
سوال کننده
خونریزیت یهو زیاد میشه من انگار شاهرگم بریده بود پد بزرگ بود اما به ثانیه نکشیده پر از خون میشد....
یکی دو ساعت خونریزی اسنجوری و خیلی بی حال میشی اصل دردشم همون موقع است من اینجا که رسیدم بریدم گفتم منو ببرین کورتاژ تا از پله ها رفتم پایین یه چیزی از تو دلم سر خورد اومد رو پد... همه دردام تمام شد حتی بی حالیم هم رفت... بدو بدو پله ها رو برگشتم... حالم خوب شد که خونریزیمم قطع شد... دو روز بعدشم سونو دادم هیچ بقایایی نداشتم
یکی دو ساعت خونریزی اسنجوری و خیلی بی حال میشی اصل دردشم همون موقع است من اینجا که رسیدم بریدم گفتم منو ببرین کورتاژ تا از پله ها رفتم پایین یه چیزی از تو دلم سر خورد اومد رو پد... همه دردام تمام شد حتی بی حالیم هم رفت... بدو بدو پله ها رو برگشتم... حالم خوب شد که خونریزیمم قطع شد... دو روز بعدشم سونو دادم هیچ بقایایی نداشتم
0
1400/02/16
سوال کننده
حتما حتما حلوا و کاچی بخور
0
1400/02/17
🌹 الهام 🌹
یکتا هستی
0
1400/02/17
🌹 الهام 🌹
درد سر افتادم چه دردسری.
دکتر گفت الان مشکل سقطت نیس مشکل اون توده چسبیده به تخمدانته که اگه رشد ونه لوله ت می ترکه
دکتر گفت الان مشکل سقطت نیس مشکل اون توده چسبیده به تخمدانته که اگه رشد ونه لوله ت می ترکه
0
1400/02/17
🌹 الهام 🌹
باید بستری شم
0
1400/02/17
سمیررررررراااااا sh
راست
0
1400/02/17
سوال کننده
خب اگر به دکترت اطمینان داری انجام بده
0
1400/02/17
سوال کننده
استرس بیشتر اذیتت میکنه
0
1400/02/17
سوال کننده
اون توده تو تخمدان یا لوله؟
0
1400/02/17
🌹 الهام 🌹
چسبیده به تخمدانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




