بعد سرکلاژ دکتر برام شیاف نوشته و ب خودم چیزی نگفت ولی داروخانه روش برچسب زده که واژینال
در صورتی که قبلا مقعدی استفاده میکردم الان واژینال استفاده کنم؟
پرسش (1400/02/19):
سلام خانم دکتر و اومایی ها
283
15
1400/02/19
سوال کننده
1
1400/02/19
زهرا .
عزیزم ب سلامتی سرکلاژ کردی
1
1400/02/19
زهرا .
خیلی مراقب خودت باش ، انشالله که نی نیت ب سلامت بیاد
0
1400/02/19
سوال کننده
مرسی عزییزم❤
0
1400/02/19
سوال کننده
ان شالله و همچنین برای شما
1
1400/02/19
💜乙ムみЯム💜 '
من سرکلاژم مقعدی استفاده میکنم
اخه واژینال راهی برای وارد شدن رحم نداره
اخه واژینال راهی برای وارد شدن رحم نداره
0
1400/02/19
سوال کننده
دقیقا منم همینو میگم
نمیدونم چرا نوشته شده واژینال
نمیدونم چرا نوشته شده واژینال
0
1400/02/19
عاطفه ***
سلام عزیزم منم سرکلاژ کردم و مقعدی استفاده کردم.
0
1400/02/19
💜乙ムみЯム💜 '
خب واسه منم نوشته اون بنده خدا داروخونه از کجا بدونه ما سرکلاژ شدیم
0
1400/02/19
سنجد و کنجد 😍
منم سرکلاژ کردم مقعدی میزدم
0
1400/02/19
سوال کننده
وارد خانه معمولا چیزهایی که دکتر تو دفترچه نوشترو مینویسه
0
1400/02/19
سوال کننده
دارو😑
0
1400/02/19
سوال کننده
ممنون عزیزان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




