Ooma

پزشک و اومایی های عزیز راهنمایی کنید

دیروز رفتم سرویس یکم خون دیدم رو دستمال
دوسه روز قبلشم زیر دلم سمت چپ درد میکرد
ولی دیروز درد نداشتم اما یکم خون دیدم شیافم استفاده نکردم
هماتوم هم ندارم سابقه لکه بینی هم ندارم
15فروردین به امید خدا میرم برای انومالی الان چیکارکنم پزشک خودمم نیستن ایا خطری برام هست برم سونو یا نه نمیدونم چیکارکنم

7 پاسخ 460 بازدید


سلام‌خانوما لطفا بیاین کمکککک

سلام‌خانوما من ۵ روزه که زایمان طبیعی کردم امروز بخیه هام خیلی میسوزه جوریکه نمیتونم این پهلو اون پهلو بشم یا به سختی از تخت بلندمیشم برا دسشویی رفتن خیلی سوزش دارن یکمم انگار ورم دارن و پام که بخیه ها سمتش یه خورده ورم کرده چیکارکنم؟همه مراقبتا رو هم انجام میدم کپسول و سشوار سرم شستشو

139 پاسخ 796 بازدید


سلام خدمت پزشک اوما

سلام خدمت پزشک اوما من هشتم این ماه زایمان زودرس داشتم یعنی در سیو سه هفته بچم تا هشت روز تو دستگاه بود از روز سوم خودم با سینه شیر میدادم و روز هشتم مرخص شد تا دیروز مشکلی نداشت اما امروز موقع شیر خوردن حس کردم سخت نفس میکشه ایا مشکلی هست و اینکه با گذشت این مدت ریه اش کامل نشده؟ یا مشکل دیگه ای وجود داره لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم با تشکر

1 پاسخ 672 بازدید


بند ناف دور بچه

سلام خسته نباشین
من رفتم سونو گفت همه چیزش نرماله یه دور هم بند ناف دور گردنشه اما شله جای نگرانی نداره خیالت راحت
اما من استرس گرفتم میگم خدایی نکرده خفش نکنه؟خطری نداشته باشه؟
چیکار کنم باز بشه از دور گردنش؟
عکسشم میذارم...

17 پاسخ 639 بازدید


سلام میشه آزمایش همسرم و تفسیر کنید

ممنون میشم هرکسی میدونه جواب بده

13 پاسخ 573 بازدید


سلام عشقا بیاین براتفسیرسونو ان تی وتععین جنسیت 🤩🤩🤩😘😘😘

سلامخدمت دوستان وپزشک محترم لطفا سونو ان تی رو تفسیر کنین وجنسیتم حدس بزنین البته دکتر خودش احتمال بالا دادوجنسیتو گفت حالا شمام بگین ممنون

107 پاسخ 793 بازدید


واکسن دو ماهگی،،، لطفا سریعا جواب بدید با تشکر

سلام دختر من 1بهمن به دنیا اومده و دقیقا 1فروردین دوماهه میشه، از اونجایی که فاویسمی هست و دوماهگیش مصادف با تعطیلات نوروزی میشه و در صورت بروز تب و نبود پزشکان تا پایان تعطیلات، سوال من اینه که آیا میشه واکسن رو با دو هفته تاخیر یعنی 14 فروردین تزریق کرد؟

13 پاسخ 995 بازدید


سونو انومالی در چند هفتگی؟!

سلام .من در تشخیص دکترم و سونو nt تقریبا دو هفته سن بارداریم اختلاف داشت. یعنی با تاریخ اخرین پریودم هفته۱۴ ام ولی سونو ان تی زده ۱۲ .الان میخوام برای سونو انو متلی وقت بگیرم .کدوم رو اصل بگیرم و بر اساس اون وقت بگیرم و اینکه سونو انکمالی تو چند هفتگی انجام میشه .ممنون.

13 پاسخ 495 بازدید


راه افزایش شیر در روز سوم زایمان

سلام به همگی
من ۳روز هست زایمان کردم و دخترم از همون روز اول سینه ام گرفت و خوب مک زد ولی الان حس می کنم شیرم براش کمه و سیر نمیشه گاهی نوک سینه ام فشار می دم هیچی ازش در نمی یاد چیکار کنم شیرم زیاد بشه.دخترم تایم زیادی میک می زنه ولی بعد از آروغ زدن دوباره دهنش باز می کنه و گریه می کنه گشنه اش هست

27 پاسخ 604 بازدید


سلام خیلی نگرانم توروخدازودبیاید

دکترجان توروخدازودجوابموبدیدامروزرفتم دکتر ...دکترگفت برادوم روزپریودی بتا210خیلی پایینه بایدبازتکرارش کنم بیایدبگیدروزفردای موعدبتاچندبایدبشه؟؟

46 پاسخ 722 بازدید


چی دارویی برای افزایش شیرخوب است؟

سلام اومای عزیز
میخواستم بدونم چی بخورم شیرم زیادبشه چون بچم وزنش کمه شیرمم کمه شکمش سیرنمیشه

12 پاسخ 488 بازدید


لکه بینی در بارداری

سلام دکتر و بچه ها، توروخدا کمکم کنید، لکه خیلی کم خون دیدم، چکار کنم؟ دارم از استرس میمیرم شیاف پروژسترون استفاده کنم؟

124 پاسخ 624 بازدید


تفسیر آزمایش اسپرم همسرم

باسلام و ادب
میشه لطف بفرمایین آزمایش اسپرم همسرم را تفسیر کنید؟

44 پاسخ 1,533 بازدید


درد شکمی دارم از دیروز

سلام من هفته29هستم.از دیروز یدفه ای درد شکم میگیرم و فک کنم تقریبا نا منظم بوده. و دردش معذرت میخپام مث درد اسهالیه یا اینکه نفخ تو شکم بپیچه و گاهی هم با خارج شدن نفخ خوب میشم‌. و گاهی نفخ کمی هستش یا اصلا نفخ نیست و نمیاد. البته اینم بگم ک دو سه روز پیش اسهال شده بودم. حالا دیشب ک خواب بودم نصفه شب متوجه شدم ک انگشتای دست راستم کامل ورم کرده ک نمیتونم خم کنم. بچه هم تکون میخوره ولی چند روزه تکوناش زیادن البته اینم بگم ک لاغر هستم و راحت تر تکونش احساس میشه.
الان یکم نگرانم و اینکه نمیدونم اصلا انقباض شکمی چیه و چجوریه. اگه دقیقا مثل این حالتاس تا بیام یادداشت کنم زمان انقباضو ک ببینم منظمه یا نا منظم؟ راهنماییم کنین♥️🙏😢

17 پاسخ 392 بازدید


اقدام در ماه رمضان میشه یا نه؟

سلام بر دکتر اوما
دکتر جان ی سوال تخصصی اگر در ماه رمضان اقدام داشته باشم از این نظر که من و همسرم روزه میگیریم ایا از لحاظ جسمانی ضعیف میشیم ؟ برای اقدام احتمالش هست اسپرم یا تخمک ضعیف بشه ؟ی مشاوره خوب میخوام
دلیلشم اینکه ماه رمضان اقدام میکنم چون زمان تخمک گذاریم اون زمان میشه

25 پاسخ 1,008 بازدید


رنگ مو در شیردهی

سلام دکتر .
من۲۱ روزه زایمان کردم .البته زایمان زودرس در هفته ۳۵ داشتم.و بچم ۹ روز دستگاه بود.الان میخوام موهامو رنگ کنم ایا رنگ مو خطر داره توی شیردهی؟ جذب شیر میشه؟ برای بچم چون مشکل اکسیژن داشته زود متولد شده مشکلی داره؟؟؟

13 پاسخ 549 بازدید


فوری لطفا کمک کنید

سلام دوستان وقتتون بخیر برای اقدام به بارداری برای تعیین جنسیت پسر روز ۱۲دوره هستش سونوگرافی واژینال دادم نظرتون رو میگید

24 پاسخ 577 بازدید


اگزامای پوست صورت دخترم

سلام خانم دکتر عزیز یک هفته پیش تقریبا بهتون عکس صورت دخترم نشون دادم گفتین اگزماست سه تا پمادم معرفی کردین ..(درم اید و اگزاسین و الیدل ) اما شهر ما متاسفانه هیچکدومو ندارن پماد مشابه اینا نیست ک بزنم ب صورت دخترم اگه هست ممنون میشم بگید 💙💙💙

33 پاسخ 421 بازدید


بررسی سونوگرافی داپلر و بررسی جفت

سلام دکتر جان میشه لطفا سونو داپلر منو بررسی کنید خوده دکتر رادیولوژی گفتن با توجه به اندازه دور شکمش یه اختلاف سنی داره نظر شما با توجه به رشد نمودارش چیه؟به نظرتون باید مولتی ویتامین بخورم کوچیکه جنین؟😔
دوستان کسی تجربه ای داره؟

33 پاسخ 583 بازدید


سلام لطفا راهنماییم کنید

سلام خانما و پزشک اوما.من توی اقدام هستم و یه هفته دیگه موعدمه نمیدونم باردارم یانه کمرم چند روزه گرفته خیلی دردمیکنه میخواستم با روغن سیاه دانه ماساژ بدم ایراد نداره؟

46 پاسخ 382 بازدید