سلامخانوما لطفا بیاین کمکککک
سلامخانوما من ۵ روزه که زایمان طبیعی کردم امروز بخیه هام خیلی میسوزه جوریکه نمیتونم این پهلو اون پهلو بشم یا به سختی از تخت بلندمیشم برا دسشویی رفتن خیلی سوزش دارن یکمم انگار ورم دارن و پام که بخیه ها سمتش یه خورده ورم کرده چیکارکنم؟همه مراقبتا رو هم انجام میدم کپسول و سشوار سرم شستشو
سلام خدمت پزشک اوما
سلام خدمت پزشک اوما من هشتم این ماه زایمان زودرس داشتم یعنی در سیو سه هفته بچم تا هشت روز تو دستگاه بود از روز سوم خودم با سینه شیر میدادم و روز هشتم مرخص شد تا دیروز مشکلی نداشت اما امروز موقع شیر خوردن حس کردم سخت نفس میکشه ایا مشکلی هست و اینکه با گذشت این مدت ریه اش کامل نشده؟ یا مشکل دیگه ای وجود داره لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم با تشکر
بند ناف دور بچه
سلام خسته نباشین
من رفتم سونو گفت همه چیزش نرماله یه دور هم بند ناف دور گردنشه اما شله جای نگرانی نداره خیالت راحت
اما من استرس گرفتم میگم خدایی نکرده خفش نکنه؟خطری نداشته باشه؟
چیکار کنم باز بشه از دور گردنش؟
عکسشم میذارم...
سلام میشه آزمایش همسرم و تفسیر کنید
ممنون میشم هرکسی میدونه جواب بده
سلام عشقا بیاین براتفسیرسونو ان تی وتععین جنسیت 🤩🤩🤩😘😘😘
سلامخدمت دوستان وپزشک محترم لطفا سونو ان تی رو تفسیر کنین وجنسیتم حدس بزنین البته دکتر خودش احتمال بالا دادوجنسیتو گفت حالا شمام بگین ممنون
واکسن دو ماهگی،،، لطفا سریعا جواب بدید با تشکر
سلام دختر من 1بهمن به دنیا اومده و دقیقا 1فروردین دوماهه میشه، از اونجایی که فاویسمی هست و دوماهگیش مصادف با تعطیلات نوروزی میشه و در صورت بروز تب و نبود پزشکان تا پایان تعطیلات، سوال من اینه که آیا میشه واکسن رو با دو هفته تاخیر یعنی 14 فروردین تزریق کرد؟
سونو انومالی در چند هفتگی؟!
سلام .من در تشخیص دکترم و سونو nt تقریبا دو هفته سن بارداریم اختلاف داشت. یعنی با تاریخ اخرین پریودم هفته۱۴ ام ولی سونو ان تی زده ۱۲ .الان میخوام برای سونو انو متلی وقت بگیرم .کدوم رو اصل بگیرم و بر اساس اون وقت بگیرم و اینکه سونو انکمالی تو چند هفتگی انجام میشه .ممنون.
راه افزایش شیر در روز سوم زایمان
سلام به همگی
من ۳روز هست زایمان کردم و دخترم از همون روز اول سینه ام گرفت و خوب مک زد ولی الان حس می کنم شیرم براش کمه و سیر نمیشه گاهی نوک سینه ام فشار می دم هیچی ازش در نمی یاد چیکار کنم شیرم زیاد بشه.دخترم تایم زیادی میک می زنه ولی بعد از آروغ زدن دوباره دهنش باز می کنه و گریه می کنه گشنه اش هست
سلام خیلی نگرانم توروخدازودبیاید
دکترجان توروخدازودجوابموبدیدامروزرفتم دکتر ...دکترگفت برادوم روزپریودی بتا210خیلی پایینه بایدبازتکرارش کنم بیایدبگیدروزفردای موعدبتاچندبایدبشه؟؟
چی دارویی برای افزایش شیرخوب است؟
سلام اومای عزیز
میخواستم بدونم چی بخورم شیرم زیادبشه چون بچم وزنش کمه شیرمم کمه شکمش سیرنمیشه
لکه بینی در بارداری
سلام دکتر و بچه ها، توروخدا کمکم کنید، لکه خیلی کم خون دیدم، چکار کنم؟ دارم از استرس میمیرم شیاف پروژسترون استفاده کنم؟
تفسیر آزمایش اسپرم همسرم
باسلام و ادب
میشه لطف بفرمایین آزمایش اسپرم همسرم را تفسیر کنید؟
درد شکمی دارم از دیروز
سلام من هفته29هستم.از دیروز یدفه ای درد شکم میگیرم و فک کنم تقریبا نا منظم بوده. و دردش معذرت میخپام مث درد اسهالیه یا اینکه نفخ تو شکم بپیچه و گاهی هم با خارج شدن نفخ خوب میشم. و گاهی نفخ کمی هستش یا اصلا نفخ نیست و نمیاد. البته اینم بگم ک دو سه روز پیش اسهال شده بودم. حالا دیشب ک خواب بودم نصفه شب متوجه شدم ک انگشتای دست راستم کامل ورم کرده ک نمیتونم خم کنم. بچه هم تکون میخوره ولی چند روزه تکوناش زیادن البته اینم بگم ک لاغر هستم و راحت تر تکونش احساس میشه.
الان یکم نگرانم و اینکه نمیدونم اصلا انقباض شکمی چیه و چجوریه. اگه دقیقا مثل این حالتاس تا بیام یادداشت کنم زمان انقباضو ک ببینم منظمه یا نا منظم؟ راهنماییم کنین♥️🙏😢
اقدام در ماه رمضان میشه یا نه؟
سلام بر دکتر اوما
دکتر جان ی سوال تخصصی اگر در ماه رمضان اقدام داشته باشم از این نظر که من و همسرم روزه میگیریم ایا از لحاظ جسمانی ضعیف میشیم ؟ برای اقدام احتمالش هست اسپرم یا تخمک ضعیف بشه ؟ی مشاوره خوب میخوام
دلیلشم اینکه ماه رمضان اقدام میکنم چون زمان تخمک گذاریم اون زمان میشه
رنگ مو در شیردهی
سلام دکتر .
من۲۱ روزه زایمان کردم .البته زایمان زودرس در هفته ۳۵ داشتم.و بچم ۹ روز دستگاه بود.الان میخوام موهامو رنگ کنم ایا رنگ مو خطر داره توی شیردهی؟ جذب شیر میشه؟ برای بچم چون مشکل اکسیژن داشته زود متولد شده مشکلی داره؟؟؟
فوری لطفا کمک کنید
سلام دوستان وقتتون بخیر برای اقدام به بارداری برای تعیین جنسیت پسر روز ۱۲دوره هستش سونوگرافی واژینال دادم نظرتون رو میگید
اگزامای پوست صورت دخترم
سلام خانم دکتر عزیز یک هفته پیش تقریبا بهتون عکس صورت دخترم نشون دادم گفتین اگزماست سه تا پمادم معرفی کردین ..(درم اید و اگزاسین و الیدل ) اما شهر ما متاسفانه هیچکدومو ندارن پماد مشابه اینا نیست ک بزنم ب صورت دخترم اگه هست ممنون میشم بگید 💙💙💙
بررسی سونوگرافی داپلر و بررسی جفت
سلام دکتر جان میشه لطفا سونو داپلر منو بررسی کنید خوده دکتر رادیولوژی گفتن با توجه به اندازه دور شکمش یه اختلاف سنی داره نظر شما با توجه به رشد نمودارش چیه؟به نظرتون باید مولتی ویتامین بخورم کوچیکه جنین؟😔
دوستان کسی تجربه ای داره؟
سلام لطفا راهنماییم کنید
سلام خانما و پزشک اوما.من توی اقدام هستم و یه هفته دیگه موعدمه نمیدونم باردارم یانه کمرم چند روزه گرفته خیلی دردمیکنه میخواستم با روغن سیاه دانه ماساژ بدم ایراد نداره؟
پزشک اوما میشه لطفا جواب بدید
سلام پزشک اوما میشه آزمایشمو تفسیرکنید،ممنون میشم.




