میشه راهنماییم کنید،امروز رفتم سونو واسه بار دوم ساک حاملگی بدون جنین دیده شد،دکتر گفت باید برم بیمارستان با دارو سقط بشه،نمیخوام برم بیمارستان،تو خونه چی بخورم که سقط بشه؟؟؟
0
1400/02/20
الهه ...
گل گاو زبون
عسل و سیاهدونه
عسل و زعفرون
عسل و سیاهدونه
عسل و زعفرون
0
1400/02/20
سوال کننده
عسل و سیاهدونه قاطی کنم با هم بخورم
0
1400/02/20
الهه ...
اره
0
1400/02/20
سوال کننده
ممکن تو خونه خیلی حالم بد بشه
0
1400/02/20
وندا ❤️
قهوه غلیظ
5
1400/02/20
فاطیما احمدی
سلام انشالله خدا بهت یه نینی ناز بده سالمو صالح
3
1400/02/20
وندا ❤️
ان شالله ک زود جاش سبز بشه برات
0
1400/02/20
فاطیما احمدی
شیاف که نمیذاشتی؟
0
1400/02/20
سوال کننده
نه اصلا شیاف نزاشتم
0
1400/02/20
الهه ...
بستگی ب بدنت داره منم سقط کردم ولی اذیت نشدم
0
1400/02/20
فاطیما احمدی
چهل گیاه بخر بجوشون بخور
0
1400/02/20
فاطیما احمدی
برای سقطه
0
1400/02/20
سوال کننده
چند روزه خونریزیش
0
1400/02/20
فاطیما احمدی
من البته چون شیاف امپول زده بودم سفت شده بود مجبور شدم رفتم زایشگاه
0
1400/02/20
فاطیما احمدی
روزی چهارتا لیوان میخوردم نمیامد
0
1400/02/20
فاطیما احمدی
بستگی به بدنت داره
0
1400/02/20
فاطیما احمدی
یاد خودم افتادم 😔
0
1400/02/20
سوال کننده
اونوقت کی برم سونو که ببینم کلا کنده شده
0
1400/02/20
فاطیما احمدی
انشالله خدا جاشو سبز کنه برات
0
1400/02/20
الهه ...
گل گاو زبون حتما بخور با نبات کلا تمیز میکنه رحم رو
0
1400/02/20
فاطیما احمدی
10 روز بعدش
0
1400/02/20
فاطیما احمدی
فائزه جان ساک چن میلی بود؟
0
1400/02/20
سوال کننده
توروخدا دعا کنید تو خونه سقط بشه نرم بیمارستان
0
1400/02/20
سوال کننده
۱۸
0
1400/02/20
💗masumeh💗 👨👩👧
چند روز گرمی بخور اگه خونریزی کردی میفته اگه نه باید بری دارو بگیری انشاالله جاش سبز بشه
0
1400/02/20
💗masumeh💗 👨👩👧
من آویشن،پونه،دارچین،زیره،رازیانه،بومادران همه رو باهم دم میکردم میخوردم البته خونریزی داشتم
0
1400/02/20
سوال کننده
مرسی عزیزم،آخه دکترم گفت دارو فقط تو بیمارستان تجویز میشه باید بستری شم
0
1400/02/20
سوال کننده
آخه من اصلا نه خونریزی دارم نه لک
0
1400/02/20
سوال کننده
همرو با هم؟روزی چند تا لیوان؟
0
1400/02/20
💗masumeh💗 👨👩👧
بعضیا هم با دوتا سونو که ختم بارداری و تایید کنه میرن از هلال احمر میگیرن
0
1400/02/20
سوال کننده
حالا خدا کنه تو خونه دفع بشه،نشد میرم هلال احمر
0
1400/02/20
💗masumeh💗 👨👩👧
آره همه رو باهم دم کن بخور ولی بومادران خیلی تلخ مثل زهر مار میمونه اگه نتونستی بقیه رو دم کن یه سره بخور داخلش نبات بریز اونم گرمی
0
1400/02/20
💗masumeh💗 👨👩👧
انشاالله که راحت سقط بشه اذیت نشی
0
1400/02/20
سوال کننده
باید کسی پیشم باشه؟
0
1400/02/20
💗masumeh💗 👨👩👧
من دوبار سقط کردم دوبارم تو ۸هفته بود که قلب بچم تشکیل شده بود بعدش خونریزی کردم موقع سقط درد داشتم ولی بعدش نه فقط باید استراحت کنی و کسی پیشت باشه بهتر حتما
0
1400/02/20
سوال کننده
آخه خانواده ام پیشم نیستن،بگم بیان
0
1400/02/20
سوال کننده
دلم گرفته،شوهرم بلد نیست ذره ای دلداری بده
0
1400/02/20
فاطمه ر
تخم بنفشه بگیر دم کن،من ازم جدا نمیشد خوردم اومد افتاد
0
1400/02/20
🤱 Hani Joonii💜
تو همونی ک گوشت هایی ک برای مادرشوهرت گرفته بودی شوهرت نذاشته خودت بخوری؟
0
1400/02/20
💗masumeh💗 👨👩👧
عزیزم اگه میتونی خودت برو پیششون تو این شرایط از لحاظ روحی برات سخته اذیت میشی
0
1400/02/20
سوال کننده
اره عزیزم
0
1400/02/20
سوال کننده
اگر بتونم حتما میرم
0
1400/02/20
yasi
گفتی قلبش تشکیل شده که تو اون تایپک
0
1400/02/20
سوال کننده
نه عزیزم،سونو اولم ساک بدون جنین دیده شد
0
1400/02/20
سوال کننده

0
1400/02/20
سوال کننده
کاش خانواده ام نزدیک بودن،روحیم بد جور بهم ریخته
0
1400/02/20
.... .
تو این هفته دکتر به دوستم گفتش باید کورتاژ کنه
0
1400/02/20
🤱 Hani Joonii💜
صلاح هر چی باشه راضی باش ب رضای خدا خانومی
0
1400/02/20
سوال کننده
به من گفت با دارو،اگه با داروو نشد کورتاژ،من اصلا نمیخوام دارو مصرف کنم،اول دارو گیاهی بخورم اگر نشد بعد برم بیمارستان
0
1400/02/20
سوال کننده
دیشب انقدر دعا خوندم،نذر کردم،ولی هر چی خدا صلاح بدونه،ولی روحیه آدم داغون میشه
0
1400/02/20
سوال کننده
من نه لک و خونریزی دارم،نه شیاف استفاده کردم،این یعنی چی؟؟؟
0
1400/02/21
پزشک اوما
سلام میتونید ابتدا با قرص سقط جنین امتحان کنین و بعد اگر دفع نشد کورتاژ شوید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت سقط با درد و بدون خونریزی چیست ؟
- ی سوال راجب کورتاژ کردم اگ کسی میتونه راهنماییم کنه بیاد
- کیا بعد سه ماه از سقط با اولین اقدام باردار شدن؟
- سلام این طبیعیه یا باز علائم سقطه؟
- دکتر اوما کمک کنید
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- آزمایش سقط مکرر و اسید فولیک
- بارداری سریع بعد از سقط
- نزدیکی درهفته پنجم بارداری
- کیا بعد از سقط راحت بدون زود دارو باردار شدن



777

