Ooma

خوردن شیره انگور در اوایل بارداری مجاز است؟

سلام وقت بخیر
دوستان ی سوال من هفته هفت بارداری آیا خوردن شیره انگور در اوایل بارداری مجاز است؟

26 پاسخ 1,455 بازدید


خانما کی بیداره جواب بده لطفا

داشتم صورتمو میشستم به بوی صابون یهو حالم بد شد بالا آوردم
خون اومد ، خیلی میترسم چیکار کنم ؟؟؟؟؟

38 پاسخ 679 بازدید


سرماخوردگی در هفته ی ۱۲ بارداری

من هفته ۱۲بارداری ام گلودرد دارم چند روزه چی بخورم خوب بشم؟

18 پاسخ 871 بازدید


سلام کی قرص کابرگولین یا کابرلین مصرف کرده

خانوما و دکتر من وقتی این قرص مصرف میکنم شکم درد اسهال غذام دیر هضم میشه بی اشتها میشم عادیه این علائم

13 پاسخ 1,090 بازدید


درمان برفک زبان نوزاد

سلام خانم دکتر عزیز نوزاد من زبانش همش سفید شده چیکارکنم خوب بشه و نوک سینه خودم هم زخم شده چیکار کنم خوب بشه آیا اینکه زبانش سفیده ربطی به زخم شدن سینه من داره ممنون میشم جواب بدین

2 پاسخ 409 بازدید


از دیروز بچه تکون نخورده نگرانم

سلام خانوما من تو هفته ۲۰هستم دخترم تکون میخورد الان از دیروز تکون نمیخوره فقط صبح خودشو سفت کرد جای نگرانی داره تکون نخورده؟؟؟

33 پاسخ 1,165 بازدید


با سلامم تزریق ژل

سلام خدمت پزشک اوما من میخام ژل تزریق‌کنم به لبم. و بچه شیر میدم نوزادم ۶روزس میخاستم بدونم‌ضرر داره یا نه

58 پاسخ 689 بازدید


افتادن هاله بیبی چک

سلام خسته نباشید میشه راهنماییم کنید من امروز و فردا موعدمه دیروزم چندقطره دک دیدم خیلی کم ولی چندروزه هی زیر شکمم تیر میکشیدو قطع میشد دیروز یه بیبی زدم سردودیقه هاله انداخت امروزم صبح زدم زیردودیقه هاله افتاد چیکارکنم 😕؟

138 پاسخ 1,347 بازدید


سونو گرافی ان تی و نوع جفت

سلام‌خسته نباشید.من امروز رفتم سونوی ان تی.ولی همچنان جفتم و زده سمی سیرکولار چرا🤔مشکلی هست ینی چرا جاش مشخص نیس .بعد طول سرویکسمم نزده آیا بابد دکترم تو دفترچم قید میکرد؟؟؟حالا باید برای فهمیدنش تا انومالی صبر کنم ینی🤔🤔

3 پاسخ 2,769 بازدید


مخلوط کردن مولتی ویتامین با شیرخشک مجازه یانه

سوالم همین بود

6 پاسخ 506 بازدید


تعیین کننده جنسیت مرد یا زن؟

سلام خانوم دکتر. ببخشید میخواستم بدونم جنسیت بچه همش به مرد مربوط میشه یا قضیه پنجاه پنجاهه؟ یعنی نصف مرد نصف زن؟یا صد درصد مرد؟ چون الان همه میگن جنسیت صد درصد با مرده. پس چرا ما زنا رژیم میگیریم؟مثلا من شوهرم آزماییش خوب بود ولی به من رژیم دادن.ببخشید سوالم طولانی شد چون من فک میکنم جنسیت پنجاه پنجاهه سر زن و مرد ولی به هر خانومی میگم بهم میتوپه که نه فقط سره مرده.

114 پاسخ 1,666 بازدید


راحتی در زایمان طبیعی

سلام دوستان خوبین؟ عزیزان برای اینکه زایمان طبیعیمون راحت بشه چیکارا باید بکنیم؟

44 پاسخ 836 بازدید


مایع آمنیوتیک در ۳۱ هفته

سلام خانوما کسی میدونه مایع آمنیوتیک تو ۳۱ هفته ۱۳ باشه خوبه یا نه؟؟

6 پاسخ 845 بازدید


شروع کردن فرنی نوزاد و شل شدن مدفوع

سلام دکتر عزیز و دوستان اومایی. پسرم 5 ماه 25 روزش. دو روز ک براش فرنی شروع کردم امروز مدفوعش یکم شل شده. چیکار کنم دیگه فرنی ندم؟ از کی دوباره شروع کنم؟

8 پاسخ 968 بازدید


بارداری و آلرژی فصلی

۱۶ هفته ام.
آلرژی فصلی دارم.
همش آبریزش بینی و عطسه و اشک ریزش و خارش چشم دارم.
هرکی تجربه ای داره لطفا بگه
الان مطبا هم بسته ان

19 پاسخ 444 بازدید


دل زدن نوزاد در خواب

سلام نوزاد من چند روزی هست خیلی دل میزنه طوری که من قفسه سینه رو میبینم طبیعیه؟

5 پاسخ 2,746 بازدید


تفسیر آزمایش خون غربال گری اول

سلام
لطفا آزمایش را تفسیر کنید
آیا قسمت هورمونها مشکلی داره

17 پاسخ 388 بازدید


کسایی ک‌نوزاد دارن بیان کمکککککککککککک

سلام خوبید .خسته نباشبد پسر من خبییلی وقته خر خر سینه داره.دکترم بردم‌گف ک الرژی پیدا کرده.دیروزم اب ریزش بینی داشت.۲۰ ام وقت واکسن‌ چهارماهکیش بود ولی مرکز بهداشت گف نمتونبم‌بزنیم جون ابریرش داره. سواام اینه ک اب ریزشش قطع شده.فردا متونم ببرم واکسن بزنم .یا وایسم خر خرش درسته شه.صبحها بعضی اوقات ابریزش داره .ولی بعدش سریع خوب میشه.امروز ۷ روز گذشته چیکار کنم 😔 کسس تحریه ای داره یهم بگه

17 پاسخ 445 بازدید


بیرون آومدن آب دهن نوزاد👧👅👄

سلام
دخترم آب دهنش میریزه از چی میتونه باشه؟

7 پاسخ 535 بازدید


سلام دکتر و دوستان میشه راهنمایی کنین

من الان ۳۸ هفته و ۴ روزمه دکترم تاریخ زایمان زده برام ۲۹ ، ۳۰ اسفند من ازش خواستم که برام بزنه ۱ فروردین
چون ثبت احوال متولدین ۳۰ اسفندو همون ۳۰ اسفند شناسنامه میده
امروز رفتم سونو
همه چیز نرمال بود بنظرتون ضرر داره تا یکم صبر کنم
درد و انقباضم ندارم
امروز معاینم کرد گفت افینگر دهانه رحمت بازشده
گفت احتمالا تا شب دردات شروع شه من هنوزم خدارو شکر دردی ندارم

32 پاسخ 768 بازدید