سلام مامانای عزیز تو رو خدا من و از این شک در بیارید من هفته یازدهم رفتم سونو احتمال 90در صد پسر داده سونو شانزده هفته گفت دختره حالا میخوام برم خرید ذوق دارم زودتر خرید کنم نمیدونم برم یا نه دوستان میگن شاید اشتباه بشه هنوز به نظرتون حرف کدوم درسته سونو یازده هفته یا شانزده هفته خواهش میکنم جواب بدید 😫😫😫
6
1399/05/23
maryam goli
16 هفته درسته
0
1399/05/23
maryam goli
آنومالی رفتی؟
0
1399/05/23
عشق اقامون قاصدک
۱۶
1
1399/05/23
عشق اقامون قاصدک
دوباره برو خب سونو بده
0
1399/05/23
عشق اقامون قاصدک
مطمعن شی
0
1399/05/23
سوال کننده
یعنی صددرصد درسته آخه از دکترم پرسیدم جوابمو نداد بداخلاق بود 😡
0
1399/05/23
سوال کننده
بله شانزده هفته آنومالی رفتم
0
1399/05/23
سوال کننده
آره گفتم شنبه انشاءالله برم کاش دیگه تغییر نکنه 😫
0
1399/05/23
لیلا 🌹🌹🌹
عزیزم معلومه ۱۶ هفته
0
1399/05/23
لیلا 🌹🌹🌹
حالا نرو همه رو صورتی بگیر الان من واسه دخترم همه رنگ گرفتم به جز صورتی 😄
2
1399/05/23
سوال کننده
ای جونم مبارکش باشه انشاءالله،،، نمیدونم لباس دخترم که اینقدر خوشگلن آدم دلش ضعف میره نمیشه نگیری تو رو خدا برام دعا کنید درست حدس زده باشه و دخمل باشه وخدا این خوشحالی رو ازم نگیره 🙏 🙏
4
1399/05/23
پریسا p
۱۶ هفته دیگ صدر صد مشخصه
0
1399/05/23
زهره توفیقی زاده
۱۱هفنه که درصدش کمه
1
1399/05/23
زهره توفیقی زاده
۱۶هفته درسته
2
1399/05/23
سوال کننده
آهان ممنون گلم خدا کنه درست باشه
2
1399/05/23
سوال کننده
ممنون از شمام جواب دادید ❤️ ❤️ ❤️
1
1399/05/23
مژگان پارسا
۱۶ عفته بهمگفتن دخرته تا الانم دختره ..دقیقه
1
1399/05/23
سوال کننده
ممنون گلم انشاءالله صحیح و سالم بیاد بغلت 🤗
0
1399/05/23
ابان جون
به من ک ۱۶ هفته هم نگفتن دقیق فقط گفت احتمال داره دختر باشه منم همه چی رو دخترانه خریدم
0
1399/05/23
سمیه **
سونووزن که بریدبازجنسیت ومیزنه واسه من انومالی پسربود۱۷هفته الانم پسره
0
1399/05/23
سوال کننده
وای یعنی دیگه نرفتین
0
1399/05/23
سوال کننده
هفته چندم باید برم برای سونو وزن
0
1399/05/23
pegi ف
۱۶ هفته درسته
0
1399/05/23
سوال کننده
ممنون گلم از جوابت 😘
0
1399/05/23
لیلا 🌹🌹🌹
انشالله اول سالم باشه بعد صالح بعد دخمل
1
1399/05/23
سوال کننده
فداتم گلم ممنون برای دعای قشنگت انشاءالله فندقت صحیح و سالم بغل بگیری
0
1399/05/24
ابان جون
ن دیگه نرفتم چون هماتوم داشتم تا ۱۶ هفتگی سنو زیاد رفتم انشاالله ۲۸ هفتگی میرم
0
1399/05/24
سوال کننده
انشاءالله 😊
0
1399/05/24
🌼Fateme🌼 🌻m.j🌻
عزیزم همیشه یه استثنا هایی هم پیش میاد مثلا دوست من مشهد یه جای خوب رفت سنو آنومالی گفتن دختره..۳۲هفته رفت برای وزن جایی دیگه گفتن پسره 😲قیافش این شکلی شده بود کلی وسایل رو بردن عوض کردن😨ب
0
1399/05/24
🌼Fateme🌼 🌻m.j🌻
نظرم اگه میتونی الان که۲۱هفته شدی دیگه کاملا مشخصه بچت چیه برو یه سونو معمولی واسه جنسیتش که با خیال راحت خرید کنی
0
1399/05/24
🌼Fateme🌼 🌻m.j🌻
بچه دوستمم پسر بود دکتر انومالی اشتباه کرده بود
0
1399/05/24
سوال کننده
سلام گلم واقعا 😫😫وای خدایا این اتفاق برا من نیفته چون واقعا بهش دل بستم آره انشاءالله حتما میرم دکتر وای دلشوره گرفتم 😓😓
1
1399/05/24
پزشک اوما
سلام تا هفته ۱۸ بارداری صبر کنید سونو آنومالی دقیق تر است
0
1399/05/24
سوال کننده
سلام دکتر عزیز ممنون از پاسخگویتون خیلی ممنون ولی من آنومالی رو انجام دادم اونم هفته شانزدهم،،،، شانزده هفته وپنج روزم بود که جنسیت و دختر گفتن
0
1399/05/26
پزشک اوما
سونو آنومالی را بهتره ۱۸ هفته به بعد انجام دهید
0
1399/05/26
سوال کننده
بله ممنون من نمیدونستم متأسفانه دکترم اصرار داشت زود برم بازم ممنون از پاسخگویتون 🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



773

