شنیدم اگه فولیکول بزرگ داشته باشی عکس رنگی خیلی دردناک میشه برات
من امروز۸موعدمه،فردا نوبت عکس دارم
درد زیر دل و یکم ترشح تخمک گذاری داشتم،گفتم تا یه کیت بزنم
که مثبت شد،نمیدونم چه کنم،برم عکس بدم یانه؟
ماه پیشم دقیقا همینطور شد،سونو دادم یه فولی۱۶ داشتم،دکترم گفت نری بهتره،
و سوال دیگه اینکه چه مسکنی بخورم؟ از چندساعت قبلش؟
دوزش چقدر باشه؟ انتی بیوتیک هم لازمه؟
چون خودشون هیجی نمیدن و میگن احتیاجی نیست
پرسش (1400/02/21):
کیت تخمک گذاریم مثبت شده،عکس رنگی بدم یانه؟
522
28
1400/02/21
سوال کننده
0
1400/02/21
سوال کننده

اینم کیتم
0
1400/02/21
فاطیما احمدی
سلام
0
1400/02/21
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1400/02/21
فاطیما احمدی
سحر از کیت چرا استفاده میکنی😒کیت اصلا بدرد نیس بخدا اینا همش الکیه و کاذب داره همش
0
1400/02/21
سوال کننده
نه فاطیما کاذب نیست
0
1400/02/21
samira khanoom خانم
ببین
0
1400/02/21
samira khanoom خانم
من با صد فر دیگه
0
1400/02/21
فاطیما احمدی
اینم هاله هست و باید دوتاش یه رنگ باشه
0
1400/02/21
samira khanoom خانم
با میدونیچی باردار شدیم دقیق دقیقه
0
1400/02/21
سوال کننده
من طبق علائمی که داشتم کیت زدم و مثبت شد
حتی سونو هم رفتم گفت فولیکول غالب داری
حتی سونو هم رفتم گفت فولیکول غالب داری
0
1400/02/21
فاطیما احمدی
چرا من خودم حتی روز پریودیم زدم دوتا پررنگ شد حتی خخخ
0
1400/02/21
سوال کننده
چی عزیزم؟
0
1400/02/21
فاطیما احمدی
نمیدونم والا برای من و چند نفر کاذب داشته
0
1400/02/21
سوال کننده
اره فردا پررنگترم میشه
من فردا نوبت دارم
من فردا نوبت دارم
0
1400/02/21
سوال کننده
نمیدونم چرا 😁
واسه من که همیشه دقیق بوده
واسه من که همیشه دقیق بوده
0
1400/02/21
samira khanoom خانم
بببین گلم اونم انشالله کدرسته پناه بر خدا ...با امیددخدا پیش برو اما فکرش و نکن ..چیزی کفکر شو کنی ازش دور میشی ..تو دختخواب میری وصو بگید فقط به عنوان لذت بخواب بگو پناا بر خدا
0
1400/02/21
samira khanoom خانم
من با اپلیکشنمنیت ..نصب میکنی دقیق ترین روز تخم گزاری ومیگه ..تو ماه سه شب چهار شب ومیگه رابطه ....شما تاریخ پریودی و میزاری اون تاریخ کموقع ش میشه پیامکمیاد
0
1400/02/21
سوال کننده
عزیزم من پریودم این سری یه هفته جلوتر افتاد
تخمک گذاریمم جلوتر افتاده حتما که الان کیت مثبت شده
تخمک گذاریمم جلوتر افتاده حتما که الان کیت مثبت شده
0
1400/02/21
samira khanoom خانم
مبارکه
0
1400/02/21
اذین
خب عکسو ک میگن ی روز بعد از پریود بیاید بگیرید شما دیر تر میخوای بری؟
0
1400/02/21
سوال کننده
عکس رو از روز۸تا۱۱ پریودی باید بگیریم
0
1400/02/21
سوال کننده
نمیدونم تماس گرفتم که نوبت بگیرم گفت فردا بیا
یعنی روز نهم پریودی
یعنی روز نهم پریودی
0
1400/02/21
سوال کننده
منم پریودام۵تا ۶روزه ست
0
1400/02/21
اکرم یاری
عزیزم من با همین کیت تخمک گذاریم باردار شدم
0
1400/02/21
💕narsis 💞fl
عزیزم این کیت مثبت نشده چون بی رنگ هست باید هر دو خط مثل هم یا خط بالا پررنگ تر بشه
0
1400/02/22
سوال کننده
نه عزیزم بخاطر دردش میگم
0
1400/02/22
سوال کننده
میگن درد عکس رنگی بیشتر میشه اگه نزدیک تخمک گذاری باشه،چون فولیکول ها بزرگتر میشن
0
1400/02/22
پزشک اوما
سلام بله مشکلی ندارد بهترین زمان عکس رنگی بعد از پاک شدن پریودی و قبل از تخمک گذاری است ، کیت ممکنه تا چند روز دیگ هم مثبت نشون بده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




