Ooma

بی بی چک مثبت 😍

سلام خانوما و دوست جونیا بلاخره بعد از نزدیک دوسال اقدام بی بی چک منم مثبت شد😍
تو رو خدا دعا کنید سالم و سلامت بیاد تو بغلم🥰

227 پاسخ 1,289 بازدید


مامانای باتجربه درباره زردی نی نی بیاین کمک لطفاااا👈👈👈👈👈💛💛💛💛💛

سلام عشقا من نی نیم یکشنبه دنیا اومد امروز تست زردی گرفتن ۱۰.۹ بوده
یردم متخصص اطفال گفت لب مرزه ۲۴ ساعت بذار زیر دستگاه ازمایش تکرار کن اگه اومد پایین ک هیچ اگر ن باید ببری بستری
الان گذاشتم زیر دستگاه با چشم بند
فقط عددش چن باشه خوبه ؟بعدش دیگه نمیخواد باز زردی چک کنم؟

19 پاسخ 523 بازدید


زردی نوزاد و تایم استفاده از دستگاه چقدر هست

سلام به همگی
تورخدا میشه جواب منو بدید
من دخترم ساعت ۹.۳۰ روز شنبه ۲۳ اسفند به دنیا امد و امروز ۴شنبه تست زردی داد و البته از روی پوست عددش ۱۳ بود بردم یه دکتر اطفال صورتش نگاه کرد گفت بله زردی داره و دو روز زیر دستگاه بخوابون
و فقط به من گفتن روزی ۸ ساعت زیر دستگاه بخوابه و دو روزش میشه ۱۶ ساعت از جایی که دستگاه تهیه کردم گفتن حتما ۲ساعت زیر دستگاه باشه و ۱.۵ ساعت شیر بخوره و بیرون دستگاه باشه.
دختر من نهایتا ۲۰دقیقه شیر می خوره و طبیعتا ۱ساعت یا ۱ساعت و نیم میتونه بخوابه نه ۲ساعت
حالا سوال من اینه
این ۸ساعتی که بچه باید طی ۲۴ ساعت زیر دستگاه باشه حتما باید به تایم های ۲ساعته تبدیل بشه یا میشه به ۱ساعت یا ۱ ساعت و نیم تقسیم کرد؟یعنی اگه زیر دوساعت داخل دستگاه باشه تاثیری نداره برای درمان زردی ؟؟؟؟؟

19 پاسخ 1,089 بازدید


تغییر رنگ ناف نوزاد

سلام . ناف دخترم مدتیه اینجوری شده ولی درد و ناراحتی نداره . کسی میدونه چرا اینجوری شده ؟

9 پاسخ 3,378 بازدید


لخته زیاد خون در دوران پریود

سلام خدمت پزشک محترم و دوستان
من در حال اقدام هستم و قبل اقدام هم چکاپ های لازم رو انجام دادم و خداروشکر مسئله ای نیست،من هر ماه پریود که میشدم گاهی لخته خون داشتم،اما این بار لخته های خون زیاد دارم،میخواستم بدونم که وجود لخته خون مسئله ای ایجاد میکنه؟

5 پاسخ 484 بازدید


پریود نشدن و آمپول پرژسترون

سلام وقت بخیر بچه ها یه سوال داشتم من الان ۵۵ روز که پریود نشدم دوتا پرژستورون هم ده روز پیش زدم و دیروز اندازه ی دوتا بند انگشت لک دیدم و حالتای پریودی رو دارم آیا امکان بارداری هست و فقط دیروز لک دیدم
و اینکه ماه پیش هم دوفاستون هم لتروزول مصرف کردم و اینکه دکترمم سونو واژینال انجام داد فقط گفت کیست نداری و تنبلی داری آیا با این حال امکان بارداری هست من دمنوش بخورم پریودیم راه بیوفته یا نه

76 پاسخ 556 بازدید


خانمها بیان لطفا بی بی چک بیینین

سلام خانمها
من یه بار سابقه بارداری پوچ دارم ، همسرم واریکوسل داشت ، 7 مهر سقط کردم ، دکتر گفت لازم به فاصله نیس من یه ماه فاصله دادم بعد اون ، تو دومین اقدام ، از روز 24 سیکل لکه های قهوه ای داشتم هر روز به اندازه یه پد کوچیک تا روز29،30بعدش کم کم ، کم شد و تموم شد ، سیکلم 29 روزه امروز روز 35 هستم بی بی چک زدم مثبت شدم ، نگرانم پوچ باشه لکه ها بد بینم میکنه

218 پاسخ 1,159 بازدید


آزمایش خون غربالگری اول میشه نظر بدین

خانومای گل میشه بگین چطوره؟
ریسک سندرم داون خطرناکه؟

64 پاسخ 489 بازدید


پلاکت پایین و سزارین

با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من در دوران بارداری پراکنم پایین آمده و هر بار که چک میکنم پایین تر میاد آخرین بار 9روز پیش آزمایش دادم 118هزار بود اگه تو فروردین ان شاءالله زایمان کنم و سزارین بشم مشکل نداره ممنونم

13 پاسخ 506 بازدید


تفاوت شیاف پروژسترون خارجی و ایرانی ( سیکلوژست و فرتیژست)

سلام دوستان و دکتر عزیز. دکتر برای من شیاف تجویز کرده، گفته خارجی بخر، اصلا پیدا نمیشه ایرانی خریدم، به نظرتون چقدر فرقش هست، دوستان از کدوم استفاده کردن؟ از ایرانی اش هم نتیجه گرفتن؟

58 پاسخ 27,408 بازدید


دکتر اوما لطفا جواب بدید

سلام...دخترم چند وقت پیش گلوش عرق سوز شد دکترش واسش این دوتا پمادی که عکسشو میفرستم تجویز کرد ک بعد از دو روز خوب شد الان بعد از چند روز اینبار دقیقا جای کش پوشکش همینجور شده دو روزه ک از همون پمادا زدم واسش ولی خوب نشده
فکر نمیکنم حساسیت ب پوشک باشه چون از همون روز اول از همین مارک پوشک استفاده میکردم و اینجور نشد .تقریبا سه روزه ک دون دون زده
میشه راهنمایی کنید؟
دکترش رفته تعطیلات

8 پاسخ 2,815 بازدید


سلام بیایین عزیزان کارتون دارم

سلام دکتر اوما ک خانمای عریز .
من دوماهه زایمان کردم سزارین و خونریزی دارم در حد لک میخواستم بدونم میتونم رابطه داشته باشم؟ ضرری نداره؟

17 پاسخ 494 بازدید


خوردن پاچه گوساله دربارداری

سلام دکتر اوما و خانمای محترم .من هوس پاچه گوساله کرده بودم درست کردم فلفل سیاهم بخاطر سردیش ریختم توش،،، .بعد خوردنش بچم خیلی ورجه وورجه کرد تو شکمم.میخواستم ببینم ضرر داره غذایی که تند شده؟؟؟

53 پاسخ 10,344 بازدید


دستگاه نورتراپی برای نوزاد دختر

سلام پزشک محترم و دوستان اومایی
دخترم ۸ روزه است و بخاطر زردیش دکتر گفت باید بره زیر دستگاه نورتراپی. ولی دکتر گفت نوزاد دختر باید کاملا لخت بره تو دستگاه
خواستم بپرسم کسی تجربه داره؟ ضرری برای ناحیه تناسلی نداره؟؟

33 پاسخ 758 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری اول

سلام، لطفا آزمایش منو تفسیر کنید

8 پاسخ 9,506 بازدید


تفسیر ازمایش گلوکز لطفا

سلام به دوستای عزیز
بی زحمت ازمایش گلوکز من رو تفسیر کنید.
ممنون

9 پاسخ 471 بازدید


سکسکه زیاد نوزاد ممنون میشم جواب بدین🌹

سلام دوستان نوزاد من بعد از شیر خوردن خیلی کم پیش میاد بادگلو کنه و بعدش سکسکه میکنه ینی در طول روز حدودا ۲۰باری سکسکه میکنه نی نی شما هم همینطوریه،؟

11 پاسخ 746 بازدید


سلام سوالمواین پایین میگم

سلام میگم من تازه رفتم توهقت ماه ازکی بایدواسه زایمان طبیعی اماده کنم بدنمو ممنون که جواب میدید

84 پاسخ 667 بازدید


امپول بکمپلکس و ب 12

من هفته 6بارداری هستم ایا مجاز به استفاده از امپول بکمپلکس و 12 می باشم؟

10 پاسخ 522 بازدید


درد مداوم واژن چرا

سلام ، من دو روزه درد مداوم واژن دارم ، چن ساعتیه بدترم شده.
برای چیه؟ چیکارکنم؟

12 پاسخ 823 بازدید