دو وعده ای بودن غذای نوزاد
سلام .من بخاطر زود بدنیا اومدن بچم و رفلاکسش زود غذاشو شروع کردم یعنی ۴ ماه و ۲۰ روزگیش .بعد سه روز الان بچم دو وعده فرنی میخاد😐یعنی اصلا هیچ جوره اروم نمیشه تا غذا نخوره شیرشم نمیگیره.مشکلی نداره واسش؟ فرنیشم فقط اب و شیرخشک و ارد برنجه اونم یکم شل .متشکرم از پاسخگوییتون
جوش سر سفید پشت لب بچه
الان حدود سه هفته اس پشت لب پسرم جوش سر سفید چرکی میزنه دلیلش چی میتونه باشه به نظرتون کسی تجربه داره
سلام خانوم دکتر ممکنه سونو منو ببینید
از دیشب حرکات جنین رو حس نکردم فرستادن سونو اورژانسی گفتن همه چی خوبه پس چرا حرکاتشو حس نمیکردم؟؟
ی سوال دیگه اینکه BPD و HC یک هفته بیشتره مشکلی نداره؟؟ اگه زیاد باشه علتش چیه؟
وزنش هم نرماله؟
ی سوال دیگم داشتم من تقریبا یک هفته پیش آزمایش دیابت بارداری و U/C دادم و دفع پروتئین منفی بود. فشارمم همیشه ۱۰ و ۱۱ و نرماله امروز بهداشت بودم گفتن وزنت ناگهانی بالا رفته( پرخوری هم نکردم ) و باید ارجاع داده بشی بیمارستان واسه آزمایش مسمومیت بارداری مگه این آزمایش همون دفع پروتئین نیست؟؟ اخه تازه انجام دادم بازم لازمه دوباره انجام بشه؟ و اینکه صبحا که بیدار میشم صورتم و پاهام ورم داره جدیدا و بعدخوب میشم
پریود شدن و سیکل نامنظم
سلام من بعداز یک هفته پریودی تو روز ۸ نزدیکی محافظت شده بود کاملا ولی بخاطر شک بیخود خودم مجبور ب مصر ف اوسیز شدم .امروز ک ۷روز از مصرف قرص گذشته خونریزی کردم ک اونم تا غروب قط شد ..امکان لانه گزینی یا حاملگیه ؟؟یا خیالم راحت باشه ک حاملگی نیست هورمانام بهم ریخته ..لطفا جواب بدین ممنون ...
علت اسهال نوزاد سه ماهه با مصرف شیر مادر
بچه م اسهال شدید شد یکسره از صبح تا غروب که مدفوع آبکی و بدون قوام داشت بردیمش دکتر شیرخشک آ ال۱۱۰ تجویز کرد خوب شد دکتر گفت موقتی شیر مادر بهش ندید الان سه روزه با این شیر خشک خوب شده امروز شیر خودمو دادم دوباره اسهال شدید آبکی شد که بند نمیاد باید چیکار کنم؟کلا دیگه شیر خودمو بهش ندم؟موقتی یه تا چند روز شیر خشک بخوره و شیر خودمو نخوره؟وقتی فقط شیرخشک میخوره کاملا خوبه
لکه بینی در زمان تخمک گذاری
سلام خانم دکتر عزیز
من دوماه پیش سقط داشتم به دلیل تشکیل نشدن قلب جنین
این ماه تایم تخمک گذاری لکه بینی داشتم و چند روز هست ادامه دار هست لکه قهوه ایی رنگ میتونم بدون تجویز از قرص دوفاستون استفاده کنم؟
ساک بارداری کی دیده میشه؟
سلام خانوما من دیروز رفتم دکتر.دکترم ساک بارداریمو ندید.واسه ۵ فروردین سونو نوشت برام.ب نظرتون طبیعیه؟شیاف فرتیژست بهم داد گفت هر شب استفاده کن..یعنی مشکلی دارم؟
آی وی اف دربیمارستان شهید بهشتی اصفهان
سلام .خانوما کسی میدونه هزینه آی وی اف دربیمارستان شهید بهشتی اصفهان چقدره.کسی تازگی انجام داده؟
خانوما عکس ختنه گذاشتم ممنون میشم راهنماییم کنید(عفونت ختنه به روش سنتی)
سلام وقتتون بخیر پریروز پسرمو به روش بخیه پیش دکتر عمومی ختنه کردم.دکتر گفت از امروز تو آبو بتادین بذارم بچرو بعدش پماد تتراسایکلین بزنم.چرک خشک کنو استامینوفنم میدم بهش.امروز که بازش کردم انگار بخیه هاش رفته تو گوشت و یخورده ترشحات چرکی داره.عکسشو میذارم اگه کسی تجربه داره ممنون میشم راهنماییم کنید
تفسیر سونوی 28 هفته جنین
سلام پزشک محترم و دوستان عزیز لطفا سونوی منو تفسیر کنین ممنونم
بدغذایی دخترم و نحوه کم کردن شیر شب
سلام خدمت پزشک اوما و دوستان اومایی دخترم شب تا صبح هر یکساعت تقریبا برا شیرخوردن گریه میکنه و بیدار میشه اصلا خواب درستی ندارم و خواب نمی رم چجوری شبر شب رو کم کنم توی طول روز هم شیر میخوره فقط حریره بادوم و سوپ و پوره سیب درختی میخوره خیلی بدغذاست صبحا صبحانه شما ب نی نیاتون چیا میدید اخه سرلاک و بیسکوییت و پوره ها نمیخوره زرده تخم مرغ هم چندبار ب زور دادمش بدش میاد دهنشو قفل میکنه یکی دوبار آورد بالا دیگه ندادمش نمیدونم کلا چیا میتونم صبحانه ناهار و میان وعده بدمش اگه بخوره
دیابت بارداری و آمپول تشکیل ریه
سلام بچه ها کسی بوده دیابت بارداری داشته باشه و آمپول تشکیل ریه هم زده باشه من دوقلو باردارم دکترم هنوز آمپول نداده بهم از یه طرفم نگرانم زایمان زودرس هستم قندمم با انسولین کنترل شده و آمپول پرلوتونم میزنم
مصرف اسپیرین قبل از اقدام بارداری
سلام من یبار سقط کردم الان 3 سیکلم روز 6 فروردین تخمک گذاریم هست و انشالا میخوام اقدام کنم ایا مصرف اسپیرین با دوز پایین مشکلی ایجادنمیکنه برام؟؟چون خیلی شنیدم که مصرفش جلوگیری از سقط میکنه از امشب دکتر برام لتروزول هم نوشته تا 10 شب تداخل ندارن؟؟؟
جنین زیر ناف در هفته ۲۱ بارداری
سلام دوستان من هفته ۲۱ بارداری هستم و جنین حرکاتش کاملا زیر ناف هست حتی گاهی روی واژن کسی مثل من بوده یا کسی میتونه کمکم کنه
مصرف آسپرین در بارداری
سلام ، دکتر از روز اول بارداری برام آسپرین ۸۰ تجویز کرده روزی یک عدد الان مقاله اوما رو خوندم که نوشته مصرف آسپرین خطرداره میخواستم بدونم واقعا مصرف آسپرین برای جنین ضرر داره ؟ ممکنه دکتر بخاطر سقط ۸ ماه پیشم بعلت هماتوم آسپرین داده باشه؟
شیاف دبکلوفناک به جای پروژسترون
سلام من روز ۵ انتقال جنین هستم .ساعت ۳ حواسم نیود شیاف دیکلوفناک به جای پروژسترون اشتباهی گذاشتم.دارم از استرس میمیرم .واسه جنینام مشکلی پیش نمیاد؟؟
چه داروهایی از هفته۱۶ بخوریم؟
سلام.
۱۶ هفته هستم.
تا الان فقط فولیک اسید خوردم.
از الان مولتی ویتامین و فی فول و دیگه چی بخورم؟
آیا کلسیم و ویتامین دی لازم نیست؟؟؟
ترک شکم در بارداری
سلام دوستان واسه ترک شکم دوران بارداری چیکار کنیم شکمم کبی ترک برداشته اوایل روغن زیتون میزدم ولی شنیدم خوب نیست دیگه نزدم چیکار کنم حاللااا؟ 😣😐😐
فولیکول کلابه به چه معناست
سلام
من امروز سونو دادم و زده یه فولیکول کلابه به قطر 17 میلیمتر در تخمدان راست و تعدادی فولیکول به حداکثر قطر 13 در تخمدان راست
و یه فولیکول 23 در تخمدان چپ
من ماه قبل تو تخمدان راست کیست 67 میلیمتری داشتم که دارو گیاهی خوردم
میخوام بدونم آمپول بزنم یا نه برا آزادسازی تخمک؟؟
هیچ دارویی مصرف نکردم فقط گیاهی
سلام لطفا نظرتون رو در مورد سونوی من میفرمایید
مایع آمینوتیک 141mmمناسبه؟؟
وزنش چی کم نیس؟. طبق ان تی 26هفته و6روز هستم




