
این هم عکسش

جای زخمش هم مشخصه

این قسمت ازسرش خیلی کم موداره لطفاً دارویی چیزی معرفی کنید
سلام
پسوریازیس نیست؟
چون منم دارم سرم اینجوریه
نباید جلو آفتاب باشه شدید میشه
اصلا دکتر نبردیش تا حالا؟!
پسوریازیس باشه درمان نداره فقط میشه تا حدودی کنترلش کرد
بچه هام فقط خونه هستن جایی نمیرن جلو آفتاب هم که اصلا نمیرن
خدا نکنه پسوریازیس باشه 😭😭😭اگه باشه چکار کنم
سلام عزیزم.باید حتما دکتر ببریدش.نهایت با یه دکتری آنلاین یا تو واتسآپ مشورت کنید.
عزیزم من تو خانوادم دختر خواهر م سه سالشه داره برادرمم مشکوکه ولی تا حالا دکتر نرفته نمیدونم مال بچه توام همینه یا نه
وای سرم خیلی میخاره منم مشکوکم😐
سلام کف سر را قبل از حموم با روغن زیتون چرب کنید و شانه کنید و داخل حمام هم از شامپو کرمی ایروکس و صابون کرمی سیوند استفاده کنین
دکتر جان سرش خیلی هم میخاره که مرتب باخارشش زخم میشه
واینکه شامپوبدن ایروکس باشه یا شامپوسر داخل نت فقط شامپو بدن دیدم
وصابون روفقط موقع حمام استفاده کنم
آیا شامپوهای ضدخارش مناسب هست یانه