سلام بچه ها من عفونت واژن دارم ... هفته پیش رفتم پیش دکتر و بهم گفت تا ۱۰ روز دارو مصرف کنم ولی چون ماه رمضان بود گذاشتم بعد از ماه رمضان مصرف کنم
اون موقع تازه پاک شده بودم روز ۱۰ دوره م بود الان اگه بخوام بعد از ماه رمضان دارو مصرف کنم ، ۲ روز آخر از این۱۰ روز میوفته اول پریودیم
به نظرتون مشکلی پیش نمیاد اگه داروهامو ۸ روز مصرف کنم؟
آخه ماه بعدم روز ۱۴ پریودیم باید سونو و پاپ اسمیر انجام بدم به نظرتون تا اون موقع عفونتم رفع میشه؟
من الان دو ماه اقدام کردم برا بارداری و دکترم بهم گفت این ماه و به خاطر عفونتم جلوگیری داشته باشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



393
1400/02/21




