کیت تخمک گذاری بخر تا بهتر متوجه بشی
سلام عزیزم خوبی امروز فولیکولت میشه 22 و 13 سیکل هستی برو آمپول بزن از 12 تا 36 ساعت بعدش آزاد میشه فولیکولت
بچه هاا امپولو ازاد میشه بخرم
تو شیراز که بدون نسخه نمیدن
قاصدک جون اینقدردرگیرفولی نباش اینهمه هزینه سختت میشه هرماه اقدامتومرتب داشته باش خداخودش کمک میکنه
عزیزم .... بخواد بگیره بدون آمپول هم میگیره
من 1سال و نیم اقدام بودم هر ماه سونو و آمپول در حدی که خسته شده بودیم
ماه آخر ته مونده های لتروزولمو خوردم با اینکه ماه قبلش همونقد و بیشتر خوردم و جواب نمیدآد رو بدنم
و اصلا سونو نرفتم شوهرم گفت ولش کن ... امپولم نزدم
اما در عین ناباوری باردار شدم واسه خدا قانون نیست که حتما بری آمپول بزنی تا آزاد شه و بگیره
ولی اگر میدونی نشه کیست میشه نسخه های قبلت اگر هست ببر
من آزاد چون بود نسخه هام نگه میداشتم
فولیکولام خیلی بزرگ میشن وبعدش میشن کیست
باید امپول رو ببینم کی بزنم که کیست نشه
الان دوتا رو زدم پناه بر خدا امشب میرم برا اقدام
وای چ حوصله ای داری شما،🤣دمای بدنتم چک میکنی

این مال امروزمه
سلام ضخامت آندومتر خوبه اندازه فولیکول هم خیلی خوبه حتما اقدام داشت باشید اگر هم بتونید آمپول را تزریق کنید که خیلی بهتر میشه