سلام دوستان روزتون بخیر
من سونو تشکیل قلب ک رفتم گفتن جفت پایینه و نزدیکی نداشته باشم...
قبل از سونو دکتر منو معاینه کرد و گفت لک قهوه ای دارم و شیاف بهم داد و اوکی شد ...
از اون موقه تاحالا من دارم شیاف استفاده میکنم...
دیشب ی مقدار خمو راست شدم...یخورده لک دیدم شیاف گذاشتم و خوابیدم...
کلا فعالیتم غذا درس کردن دوتا ظرف شستنع
بنظرتون چکار کنم؟ خ نگرانم
پرسش (1400/02/17):
لک بینی جفت پایین هفته ۱۱
439
29
1400/02/17
سوال کننده
0
1400/02/17
یکتا (مامان نلین ❤️)
فعالیتی نکن😁
چیزی نیست عزیزم نگران نباش همون یه ذره کارم بگو همسرت انجام بده
چیزی نیست عزیزم نگران نباش همون یه ذره کارم بگو همسرت انجام بده
0
1400/02/17
سوال کننده
آره دیگ خ ترسیدم کلا خابیدم
0
1400/02/17
fariba 🥰💙🥰
خب سونو که رفتی نگفت لکه بینیت بخاطر چیه؟ از هماتوم حرفی نزد؟
0
1400/02/17
سوال کننده
ن هماتوم نداشتم
1
1400/02/17
سوال کننده

0
1400/02/17
fariba 🥰💙🥰
پس چرا لک میبینی؟
کلا استراحت مطلق شو بنظرم فقط واسه دستشویی از جات بلند شو تا سه ماهو رد کنی
کلا استراحت مطلق شو بنظرم فقط واسه دستشویی از جات بلند شو تا سه ماهو رد کنی
0
1400/02/17
سوال کننده
هفته ۷ لک دیدم شیاف استفاده کردم دیگ رفع شد... تا دیشب
0
1400/02/17
سوال کننده
چقد این س ماه بده 😪😪😪
1
1400/02/17
یکتا (مامان نلین ❤️)
وااااااقعا
0
1400/02/17
مامان مهدیس ک
من جفتم پایین بود یه شب با شوهرم بحث کردم افتادم ب خونریزی تا دوروز هم خونریزی مث پریود ک بشه همونجور بودم ولی خداروشکر اتفاقی نیفتاد
0
1400/02/17
narges A
سلام عزیزم منم مث شمالکه بینی داشتی واسه منک قرمزبوددکترگفت شیاف استراحت مطلق تا۳ماه بگذره
0
1400/02/17
سوال کننده
خداروشک...الان جفت رفته بالا؟
0
1400/02/17
سوال کننده
سلام گلم علتش چی بود واس شما؟
0
1400/02/17
narges A
واسه من هموراژی اطراف ساک بودامایک هفته بعدش رفتم سونوگفت دفع شده
0
1400/02/17
سوال کننده
خداروشک
0
1400/02/17
سوال کننده
واسه من بخاطره جفتمه
0
1400/02/17
سوال کننده
زودتر تموم شه این س ماه
0
1400/02/17
مامان مهدیس ک
اره
0
1400/02/17
مامان مهدیس ک
دکتر بهم استراحت داد اما تو عید بود اصلا هم استراحت نکردم نشستم توماشین هرجا شوهرم میرفت منم باهاش میرفتم
😂😂
😂😂
0
1400/02/17
narges A
اره خیلی سخته همش استرسه علایم کم وزیادمیشه
0
1400/02/17
فاطمه بانو👨👩👧👦
استراحت کن
خم و راست نشو
مراعات کن
تا ان تی جفتت بره بالا
لکه هات بخاطر جفتهه
خم و راست نشو
مراعات کن
تا ان تی جفتت بره بالا
لکه هات بخاطر جفتهه
0
1400/02/17
سوال کننده
ایشالا...خیلیییی استرس دارم
0
1400/02/17
❤ ❤
عزیزم رعایت کن هفته های بالاتر جفتت میاد بالا
0
1400/02/18
پزشک اوما
سلام لکه بینی ها بعلت جفت پایین است نگران نباشید تا جایی که براتون امکان هست باید استراحت کنید
1
1400/02/18
سوال کننده
مرسی دکتر جان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




