من از ۱۲ اردیبهشت اقدام کردم بعدش ۱۴ بعدش ۱۶ ک امروزه صبح اقدام کردم باید کی بی بی چک بزنم ک ببینم باردارم یا ن؟
0
1400/02/16
پریا 🤱🧿
باید از وقتت بگذره ماه قبل کی پری شدی
0
1400/02/16
عطیه ع
باید از موعد پریودت دو سه روز بگذره
0
1400/02/16
💙 Fatemeh 💙
یه روز بعد موعدت
0
1400/02/16
یکتا (مامان نلین ❤️)
دیروز اقدام کردی امروز بیبی بزنی؟؟؟؟؟
0
1400/02/16
somaye malekpour
هیچ خواهر یه ماه دیگه
0
1400/02/16
سوال کننده
نگفتم امروز بزنم ک گفتمکی باید بزنم عزیزم
0
1400/02/16
سوال کننده
پنجم
0
1400/02/16
یکتا (مامان نلین ❤️)
دو هفته دیگه ایشالا مثبت میشه
0
1400/02/16
سوال کننده
۳۰ دیگ؟
0
1400/02/16
سوال کننده
درسته؟
0
1400/02/16
یکتا (مامان نلین ❤️)
دو هفته بعد از تخمک گذاری
0
1400/02/16
🌼 maryam 🌼
اگه پنجم پریود شدی و دوره ات 30 روزه اس صبر کن 5 یا 6 خرداد بیبی بزن
0
1400/02/16
سوال کننده
اهان باش
0
1400/02/16
سوال کننده
مرسی از راهنماییتون
0
1400/02/16
🌼 maryam 🌼
زودتر برنی ممکنه نشان نده
0
1400/02/16
سوال کننده
ن نمیزنم صبر میکنم تا اون موقع بزنم
0
1400/02/16
🌼 maryam 🌼
انشاالله ک مامان میشی طبق جدول اوما یک شب در میان اقدام کن مخصوصا روزای سبز
0
1400/02/16
سوال کننده
مرسی عزیزم.طبق همون پیش میرم عزیزم
شما مامان شدین؟
شما مامان شدین؟
0
1400/02/16
🌼 maryam 🌼
من یک دختر 3سالو هفت ماهه دارم میخوام واسه دومی اقدام کنم
0
1400/02/16
سوال کننده
خدا براتون نگه داره گلم
0
1400/02/16
🌼 maryam 🌼
ممنون عزیزم
0
1400/02/16
سوال کننده
❤
0
1400/02/16
marziyeh bazargan
اخی به سلامتی
0
1400/02/16
marziyeh bazargan
باز خداروشکر یکبار طعم مادرشدن وچشیدید
0
1400/02/16
سوال کننده
ایشالا شماهم طعم مادر شدن بچشین و خود منم😉😉😉😉
0
1400/02/16
farehe f
بزار از موعدت ردشد بزن
0
1400/02/16
سوال کننده
باش
0
1400/02/16
سوال کننده
بخوام دیگ رابطه نداشته باشم تا روز تخمگذاری اقدامکنم بازم. موردی داره؟
0
1400/02/16
پریا 🤱🧿
خب پس پنجم ماه دیگه اگه از موعدت گذشت بیبی بزن
0
1400/02/16
پریا 🤱🧿
جنسیت مهمه واست؟اگه نیس دوسه روز بعد پریودیت اقدامتو شروع کن تا دو سه روز مونده به اون یکی پریودت
میتونی یک روز درمیون دو روز در میون اقدام داشته باشی
میتونی یک روز درمیون دو روز در میون اقدام داشته باشی
0
1400/02/16
سوال کننده
اره جنسیت مهمه
0
1400/02/16
سوال کننده
اها باش
0
1400/02/16
سوال کننده
من یک روز بعد پریودم اقدام کردم الان سه بار اقدام کردم.۱۲.۱۴.۱۶
0
1400/02/16
پریا 🤱🧿
پسر میخوایی کیت تخمک گذاری بخر که زمان دقیق تخمک و نشون میده
1
1400/02/16
سیما جیم
حداقل ۱۰ روز دیگه
0
1400/02/16
سوال کننده
دختر بخام چی؟
0
1400/02/16
پریا 🤱🧿
مونده شانست دیگه به نظرم دختر دار شدن راحته پسر یکم گرمیجات اینا باید خورد
0
1400/02/16
پریا 🤱🧿
چی میخوایی حالا؟
0
1400/02/16
سوال کننده
دختر
0
1400/02/16
پریا 🤱🧿
چه خوب که یکی میخواد بچش دختر باشه فک کنم واسه دختر باید واژنو با سرکه شستشو بدی و غذاهای سر بخوری
0
1400/02/16
سوال کننده
اهان
0
1400/02/17
پزشک اوما
سلام تا موعد پریود صبر کنید و چند روز بعد در صورت تاخیر تست کنین
1
1400/02/17
سوال کننده
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



825

