بچها من ان تی جفتت پایین بود الان خوبه ؟؟
خانم دکتر شمام نظر بدید لطفا
پرسش (1400/02/20):
بچها سنو انومالی دادم بیاید نگاه کنید .خانم دکتر شمام نگاه کنید
599
80
1400/02/20
سوال کننده
0
1400/02/20
سوال کننده

0
1400/02/20
ستاره ❤
همه چی خوبه
مبارک باشه
مبارک باشه
0
1400/02/20
ستاره ❤
پسمل😍
0
1400/02/20
فاطمه مامان فندوق
همه چی عالی
چه خوبه طول سرویکست😍
چه خوبه طول سرویکست😍
0
1400/02/20
فاطمه مامان فندوق
چند هفتگی رفتی؟؟؟
0
1400/02/20
سوال کننده
مرسی بچها انشالله بچهای شمام سالم و صالح باشن
1
1400/02/20
سوال کننده
ان تی جفتم پایین بود الان بالا اومده خداروشکر
0
1400/02/20
سوال کننده
۱۸عزیزم
0
1400/02/20
مامان آدریانا ...
من برا تعیین جنسیت رفتمجفتم پایین بود
انومالی رفتمدکتر چیزی نگفت
هفته قبل ک رفتم سونو دکتر گفت جفتت پایینه
انومالی رفتمدکتر چیزی نگفت
هفته قبل ک رفتم سونو دکتر گفت جفتت پایینه
0
1400/02/20
سوال کننده
من جنسیتم رفتم پایین بود یکم ولی خداروشکر خوبه الان
0
1400/02/20
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
نگین جان چ علائمی داشتی ک نی نی پسره؟
0
1400/02/20
سوال کننده
ترشی جات دوست داشتم دست پام یخ میکرد ویارم خوب بود رشد موهام زیاد شده بود صورتم شفاف
0
1400/02/20
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
از ۴۰ بیشتر چی میخوای؟
0
1400/02/20
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
مبارکت باشه انشاءالله به سلامتی دنیا بیاد
0
1400/02/20
سوال کننده
😁اخه ان تی پایین بود
0
1400/02/20
سوال کننده
فدات گلم انشاللع نینی شمام سالم بدنیا بیاد
0
1400/02/20
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
من بشدت ویار دارم،پاهامم سرده همش
رشد موهای بدنمم کم شده😂ترکیبی از دخترو پسره
رشد موهای بدنمم کم شده😂ترکیبی از دخترو پسره
0
1400/02/20
سوال کننده
😁من تمامییی علائم پسرو داشتم خخخ
0
1400/02/20
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ایول خیلیم خوب..منم تقریبا علائم دخترو دارم دیگه نمیدونم چی بشه
0
1400/02/20
سوال کننده
فرق نداره مهم اینه سالم باشه دخمل خیلییی جیگره 😍
0
1400/02/20
سوال کننده
البت من علائم قبول ندارم
0
1400/02/20
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خداکنه اول سالم باشه بعد دختر باشه❤
0
1400/02/20
سوال کننده
انشالله
0
1400/02/20
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
من ان تی ۳۱ بود دکترم گفت عالیه واسه آنومالی هم فقط نوشته بود در محدوده نرمال قرار دارد
0
1400/02/20
fateme ^_^
ان تی هم پسر تشخیص داده بود عزیزم
0
1400/02/20
سوال کننده
اره گفت صد درصد پسره
0
1400/02/20
fateme ^_^
میشه علائمتو دقیق تر بگی از ریز درشتش آخه منم تقریبا مثه توهم🙏🤭
0
1400/02/20
fateme ^_^
انشالا صحیح و سلامت بیاد بغلت🌹😘
0
1400/02/20
سوال کننده
ممنون فدات بالا گفتم
0
1400/02/20
سوال کننده
سوال بپرس بگم 😅
0
1400/02/20
fateme ^_^
خب حالت تهوع چی چه غذاهایی بیشتر دوست داری یا اینکه شکل شکمت چطوره پهلو داری یا نه
1
1400/02/20
سوال کننده
پهلو دارم رو به بالا
ترشی و شوری
تهوع کم داشتم
ترشی و شوری
تهوع کم داشتم
1
1400/02/20
سوال کننده
فشارمم پایین
1
1400/02/20
سوال کننده
شکمم سرده
0
1400/02/20
fateme ^_^
من بیشتر غذای های آشی دوست دارم شما چطور بودین
0
1400/02/20
fateme ^_^
رو به پایین یا بالا
0
1400/02/20
fateme ^_^
راستی چند هفتگی رفتی ان تی
0
1400/02/20
سوال کننده
من اوایل ویارم فقط ابکی میخوردم اش و خوراک روبیا عدسی
0
1400/02/20
سوال کننده
۱۲و ۶روز ان تی
۱۵هفته و ۶روزم جنسیت
۱۵هفته و ۶روزم جنسیت
0
1400/02/20
fateme ^_^
اخ منم همینم مثلا اش رشته لوبیا عدسی🤭
0
1400/02/20
fateme ^_^
البته ماست خیلی دوست دارم
0
1400/02/20
fateme ^_^
آها مرسی
1
1400/02/20
سوال کننده
شاید پسره خوب
0
1400/02/20
سوال کننده
من ویار خیار داشتم
0
1400/02/20
fateme ^_^
اره خیار🤭
0
1400/02/20
fateme ^_^
میگم ان تی که رفتی ۱۱هفته کامل ۶ روز بود یا ۱۲هفته کامل ۶ روز
0
1400/02/20
سوال کننده
۱۲
0
1400/02/20
سوال کننده
پسره مطمعن باش
0
1400/02/20
fateme ^_^
فدات برام دعا کن اول سالم باشع بعد پسر خیلی دوست دارم
0
1400/02/20
fateme ^_^
یعنی دوروز داشتی بری هفته ۱۳
0
1400/02/20
سوال کننده
الان میتونم دعا کنم فقط سالم و صالح باشه چون جنسیتش تشکیل شده ولی انشالله اونی که تو دلته
1
1400/02/20
سوال کننده
اره
0
1400/02/20
fateme ^_^
فدات شم مرسی😘😘
0
1400/02/20
fateme ^_^
همچنین نینی خودت
0
1400/02/20
Aysan fahimi
مبارکه منم دیروز رفتم سونو انومالی
1
1400/02/20
سمیررررررراااااا sh
برامنم دعا کنید اول ماه غربال دارم خیلیم استرس ندارم و کم دارم چون خیلی حرص جوشش خوردم یبار خوردم زمین یبار شکمم خورد ب اپن خونمون
0
1400/02/20
سمیررررررراااااا sh
چی بود نینی
0
1400/02/20
سمیررررررراااااا sh
پسر بود
0
1400/02/20
سوال کننده
انشالله سالم گلم
0
1400/02/20
سوال کننده
چرا رعایت نکردی ک زمین خوردی؟؟
0
1400/02/20
خودت نگهداربچم باش
تبریک گلم بسلامتی بغلش بگیری
0
1400/02/20
خودت نگهداربچم باش
عکس ازسونوان تی نداری؟
1
1400/02/20
زهرا رمضانی
منم جنسیت پسره اصلا حتی یبارم حالت تهوع نداشتم شکم زیاد ندارم و به سمت پهلو متمایله همه بهم میگفتن دختر داری اما یسری هم تا میدیدن میگفتن تو پسر داری آخه چهره ام زیاد تغییر نکرده ویارم اصلا ندارم فقط چندباری میلم به بستنی میکشید ترشی جاتم آخه من از اول عمرم که یادم میاد عاشق لواشک و قره قروت و کشک و اینام فقط اصلا شیرینی نمیخورم نمیخام الانم همینطوری ام اگه درد نداشتم بهترین حاملگی دنیارو داشتم ☹️☹️☹️
0
1400/02/20
سوال کننده
عکس بچه گلم
0
1400/02/20
سوال کننده
💕💕😍😍🥰🥰
0
1400/02/20
خودت نگهداربچم باش
اره عزیزم
0
1400/02/20
سوال کننده

0
1400/02/20
خودت نگهداربچم باش
ای جاانم خیرشوببینی
0
1400/02/21
سوال کننده
فدات عزیزم ممنون💕
0
1400/02/21
پزشک اوما
سلام همه موارد نرمال است و طول سرویکس هم خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




