برای درمان عفونت شدید گلو در بارداری چی بخورم؟
سلام مامانهای عزیز به خاطر کرونا خیلی میترسم که دکتر برم چند روزیه گلوم خیلی درد میکنه و چرک کرده خودم دارم شربت دیفن هیدرامین استفاده میکنم ولی خوب نشدم الان گوشامم درد گرفته به نظرتون چیکار کنم تا حالا برای شما این اتفاق افتاده خیلی میترسم که چرک گلوم و گوشم به جنین آسیب برسونه
میشه بیاید راهنمایی کنیدتوروخدا
پسرم ۵۰ روزشه خیلی خیلی دل درد داره بردمش دکتر گفته کولیک هرچی دارو میده خوب نمیشه ینی خیلی کم خوب میکنه هیچ خوابم نداره تو ۲۴ ساعت ۲۰ ساعتش بیداره نمیدونم واقعا چی کنم دارو گیاهی چی بدم ک خوب بشه خیلی اذیت میشه همش زور میزنه شکمشم کارمیکنه اما دل دردش بازم هست واقعا نمیدونم چی کنم😔
سلام دخترم 14ماهه است راه نمیره
سلام خانم دکتر دخترم 14ماهشه خیلی مقاومت میکنه اصلا به تنهایی راه نمیره وقتی دستش رو میگیرم باهام راه میاد ولی به تنهایی وقتی دستش رو رها میکنم جیغ میزنه میشینه هیچ میلی به راه رفتن نشون نمیده به نظرتون چکار کنم
جواب ازمایش دفع پروتیین
سلام لطفاً جواب بدین
من یکم پاهام ورم داشت ولی فشار نرمالی داشتم دکترم برام ازمایش ادرار۲۴ساعت داد حالا کراتین و پروتیین بالا بود یکم
نوبتم برا ون روز دیگست خیلی استرس دارم
کسی تجربه ای داره
اگه اره لطفا بگید چیکار کنم
خیلی میترسم مسمومیت بگیرم
درضمن تایپیک زدم یبار ولی برا خودم باز نمیشه نمیدونم چرا اینجوری شده باید دوبار بزنم
لطفا برا اینم راهنمایی کنید
دلیل بزرگ شدن دنده چپ و سنگینی سینه چپ در بارداری چی میتونه باشه ؟
سلام خانم دکتر ، دو سه روزه ، سینه ی سمت چپم هم بزرگه هم سنگینه ،وقتی میشینم حس میکنم زیر سینم چیزی هست از زیر مثل یه کیسه کوچیک ، نوکش هم سنگین و درد داره ، و کنار سینه چند تا لک هست ، وقتی هم دراز به پشت دراز می کشم دنده ی،سمت چپ برجسته از راسته، وقتی جواب آزمایش غربالگری رو بردم دکترم ، معاینه کرد گفت احتمالا از معدته ،
و اینکه من از اول بارداری به پهلوی چپ بلند میشم همیشه و به پهلوی چپ میخوابم ، عادت کردم ، از اون میتونه باشه ؟
درد معده در بارداری
سلام خانم دکتر،خسته نباشید،من بارداری دوممه و ب طور ناخواسته باردار شدم،اصلا تهوع ندارم درصورتیکه بارداری اولم از تهوع داغون بودم،الان کمر درد و معده درد و سینه درد دارم،معده دردم ب حدیه ک انگار هرچیزی ک میخورم سنگ میشه تو معدم و معدم سفت میشه،میخواستم بپرسم طبیعیه؟البته شکمم هم درست کار نمیکنه،نفخ شدیدم دارم
رنگ سیاه خون نوزاد ۵ماهه
سلام دکتر عزیز. یکی از دوستام دیروز از بچه 5ماهش ازمایش خون گرفت رنگ خونش سیاه بود علتش چیه؟؟
سلام خدمت دکتر اوما قرص ایزوکسوپرین برای حفظ جنین است؟ یا فقط برای التیام درد زیر شکم است ؟
سلام خدمت دکتر اوما قرص ایزوکسوپرین برای حفظ جنین است؟یا فقط برای التیام درد زیر شکم است؟وآیا برای جنین ضرر دارد؟
ورم کردن شدید پاها در ماه آخر
سلام لطفا راهنمایی کنین من 10 روز دیگه زایمان میکنم ولی الان یه مدتیه بدنم مخصوصا پاهام خیلی ورم کرده آزمایش دفع پروتئین هم دادم خوب بود جوابش میخوام بدونم این همه ورم از چی میتونه باشه و اینکه چیکار کنم کم بشه؟
شیر نخوردن نوزاد ۵ماه و نیم در بیداری
سلام
دخترم از اواخر ماه سوم دیگ در بیداری شیر نمیخوره فقط زمانی ک خواب داره و خواب هست شیر میخوره الان هم ۵ماه و هفده روزشه همچنان ادامه داره رفلاکس پنهان هم داره بردم دکتر اول گفت واسه دندوناشه ،دوتا دندون پایینیش در اومده بازم شیر نمیخوره پنج روزی هس دارم کپسول nexium و شربت مُتیلیوم خارجی بهش میدم هنوز خوب نشده ممنون میشم کمکم کنین کسی هست بچه اش مشکل دختر منو داشته باشه چ کار کردین ک خوب شده وزن گیریش هم کم شده نسبت ب قبل،غذا کمکی هم شروع کردم نمیخوره یا پسشون میزنه
سوال در مورد مصرف هپارین و پروژسترون
با عرض سلام ببخشید میخواستم بپرسم آیا با وجود مصرف هپارین و شیاف پروژسترون باز ممکنه سقط و لکه بینی اتفاق بیفته
لرزش دست نوزاد ...
سلام . دخترم ۳ ماه و ۱۹ روزشه . معمولا دست و پاهاش سرده .مدتیه بعضی وقتا دستاش میلرزه انگار سردش باشه . میخوام بدونم این سرد بودن و لرزش طبیعیه یا اینکه واقعا سردشه یا مشکلی هست خدانکرده؟
خانوم دکتر تفسیر آزمایش اسپرم لطفا
با این حجم و تعداد و تحرک اسپرم میشه طبیعی باردار شد؟؟یا نه..
ایا اب دورجنین30سانتی متر درهفته31خطرناکه
لطفا جواب بدین
قرص مسکن برای بیماران سکته مغزی
سلام خانوما به دادم برسین
پدرم روز اول عید سکته ی مغزی کرد و رفت آی سی یو
امروز مرخص شده
خیلی درد داره مدام داد میزنه ماهم نمیفهمیم چی میگه
بنظرتون کپسول مسکن نوافن بهش بدم خوبه؟
شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه
سلام بچم از شنبه ب زور شیر خودم و شیر خشک میخوره هرکاری میکنم راه میبرم آهنگ میزارم اصلا
چکار کنم میتونه از پستونک باشه؟کسی بوده بچش بخاطر پستونک شیر نخوره؟
دیشب از ساعت ۱ تا ۹ شیر نخورد آخر ب بدبختی سینمو گرفت
تو اینترنت دلایل اعتصاب شیر بچه رو خوندم عفونت گوش برفک پریودی و بارداری مادر ... چک کردم اینا نیستن
سلام درباره شیاف پروژسترون سوال داشتم
دکتر جان من بخاطر دردام دکتر شیاف داده ولی میگن استفاده نکن شاید ضرر داشته باشه حالا خاستم بدونم استفاده کردن از شیاف میتونه اثر بدی داشته باشه روی جنین یا نه ممنون
بیایین آزمایش همسرو ببینین چطوره
سلام من چهار ماهه اقدامم خودم آزمایش دادم خوب بود این ماه همسرم آزمایش اسپرم داد خیلی نگرانم
اگزمای پوست صورت و گردن و سینه نوزاد ۳۹ روزه
ده روزی میشه صورت و پلک چشماش و گردن و رو سینه اش پر جوشای ریز قرمز شده ، دکتر گفت اگزمای پوستیه، با کرم مرطوب کننده qv و چربش کنم شیر خشک بهش ندم که به جز سه روز اول کلا دو بار دیگه شیرخشکش دادم شیر خودم میخوره، خوب نشده
چیکار کنم گناه داره صورتش پر شده
خانوما لطفا بیایین مهمه
سلام اسپرم همسرم ضعیفه دکتر سه تا امپول b6 b12 داده هفته ای یبار باید بزنه یکیشو شنبه زده میخواستم یکیشو هم امروز بزنه آخه فردا میخوام نزدیکی داشته باشیم زود اثر کنه مشکلی نداره خواهش میکنم راهنماییم کنین




