Ooma

برای درمان عفونت شدید گلو در بارداری چی بخورم؟

سلام مامانهای عزیز به خاطر کرونا خیلی میترسم که دکتر برم چند روزیه گلوم خیلی درد میکنه و چرک کرده خودم دارم شربت دیفن هیدرامین استفاده میکنم ولی خوب نشدم الان گوشامم درد گرفته به نظرتون چیکار کنم تا حالا برای شما این اتفاق افتاده خیلی میترسم که چرک گلوم و گوشم به جنین آسیب برسونه

12 پاسخ 979 بازدید


میشه بیاید راهنمایی کنیدتوروخدا

پسرم ۵۰ روزشه خیلی خیلی دل درد داره بردمش دکتر گفته کولیک هرچی دارو میده خوب نمیشه ینی خیلی کم خوب میکنه هیچ خوابم نداره تو ۲۴ ساعت ۲۰ ساعتش بیداره نمیدونم واقعا چی کنم دارو گیاهی چی بدم ک خوب بشه خیلی اذیت میشه همش زور میزنه شکمشم کارمیکنه اما دل دردش بازم هست واقعا نمیدونم چی کنم😔

22 پاسخ 427 بازدید


سلام دخترم 14ماهه است راه نمیره

سلام خانم دکتر دخترم 14ماهشه خیلی مقاومت می‌کنه اصلا به تنهایی راه نمیره وقتی دستش رو میگیرم باهام راه میاد ولی به تنهایی وقتی دستش رو رها میکنم جیغ میزنه میشینه هیچ میلی به راه رفتن نشون نمیده به نظرتون چکار کنم

15 پاسخ 964 بازدید


جواب ازمایش دفع پروتیین

سلام لطفاً جواب بدین
من یکم پاهام ورم داشت ولی فشار نرمالی داشتم دکترم برام ازمایش ادرار۲۴ساعت داد حالا کراتین و پروتیین بالا بود یکم
نوبتم برا ون روز دیگست خیلی استرس دارم
کسی تجربه ای داره
اگه اره لطفا بگید چیکار کنم
خیلی میترسم مسمومیت‌ بگیرم


درضمن تایپیک زدم یبار ولی برا خودم باز نمیشه نمیدونم چرا اینجوری شده باید دوبار بزنم
لطفا برا اینم راهنمایی کنید

8 پاسخ 2,863 بازدید


دلیل بزرگ شدن دنده چپ و سنگینی سینه چپ در بارداری چی میتونه باشه ؟

سلام خانم دکتر ، دو سه روزه ، سینه ی سمت چپم هم بزرگه هم سنگینه ،وقتی میشینم حس میکنم زیر سینم چیزی هست از زیر مثل یه کیسه کوچیک ، نوکش هم سنگین و درد داره ، و کنار سینه چند تا لک هست ، وقتی هم دراز به پشت دراز می کشم دنده ی،سمت چپ برجسته از راسته، وقتی جواب آزمایش غربالگری رو بردم دکترم ، معاینه کرد گفت احتمالا از معدته ،
و اینکه من از اول بارداری به پهلوی چپ بلند میشم همیشه و به پهلوی چپ میخوابم ، عادت کردم ، از اون میتونه باشه ؟

6 پاسخ 393 بازدید


درد معده در بارداری

سلام خانم دکتر،خسته نباشید،من بارداری دوممه و ب طور ناخواسته باردار شدم،اصلا تهوع ندارم درصورتیکه بارداری اولم از تهوع داغون بودم،الان کمر درد و معده درد و سینه درد دارم،معده دردم ب حدیه ک انگار هرچیزی ک میخورم سنگ میشه تو معدم و معدم سفت میشه،میخواستم بپرسم طبیعیه؟البته شکمم هم درست کار نمیکنه،نفخ شدیدم دارم

5 پاسخ 495 بازدید


رنگ سیاه خون نوزاد ۵ماهه

سلام دکتر عزیز. یکی از دوستام دیروز از بچه 5ماهش ازمایش خون گرفت رنگ خونش سیاه بود علتش چیه؟؟

5 پاسخ 434 بازدید


سلام خدمت دکتر اوما قرص ایزوکسوپرین برای حفظ جنین است؟ یا فقط برای التیام درد زیر شکم است ؟

سلام خدمت دکتر اوما قرص ایزوکسوپرین برای حفظ جنین است؟یا فقط برای التیام درد زیر شکم است؟وآیا برای جنین ضرر دارد؟

3 پاسخ 671 بازدید


ورم کردن شدید پاها در ماه آخر

سلام لطفا راهنمایی کنین من 10 روز دیگه زایمان میکنم ولی الان یه مدتیه بدنم مخصوصا پاهام خیلی ورم کرده آزمایش دفع پروتئین هم دادم خوب بود جوابش میخوام بدونم این همه ورم از چی میتونه باشه و اینکه چیکار کنم کم بشه؟

12 پاسخ 459 بازدید


شیر نخوردن نوزاد ۵ماه و نیم در بیداری

سلام
دخترم از اواخر ماه سوم دیگ در بیداری شیر نمیخوره فقط زمانی ک خواب داره و خواب هست شیر میخوره الان هم ۵ماه و هفده روزشه همچنان ادامه داره رفلاکس پنهان هم داره بردم دکتر اول گفت واسه دندوناشه ،دوتا دندون پایینیش در اومده بازم شیر نمیخوره پنج روزی هس دارم کپسول nexium و شربت مُتیلیوم خارجی بهش میدم هنوز خوب نشده ممنون میشم کمکم کنین کسی هست بچه اش مشکل دختر منو داشته باشه چ کار کردین ک خوب شده وزن گیریش هم کم شده نسبت ب قبل،غذا کمکی هم شروع کردم نمیخوره یا پسشون میزنه

28 پاسخ 570 بازدید


سوال در مورد مصرف هپارین و پروژسترون

با عرض سلام ببخشید میخواستم بپرسم آیا با وجود مصرف هپارین و شیاف پروژسترون باز ممکنه سقط و لکه بینی اتفاق بیفته

11 پاسخ 413 بازدید


لرزش دست نوزاد ...

سلام . دخترم ۳ ماه و ۱۹ روزشه . معمولا دست و پاهاش سرده .مدتیه بعضی وقتا دستاش میلرزه انگار سردش باشه . میخوام بدونم این سرد بودن و لرزش طبیعیه یا اینکه واقعا سردشه یا مشکلی هست خدانکرده؟

5 پاسخ 402 بازدید


خانوم دکتر تفسیر آزمایش اسپرم لطفا

با این حجم و تعداد و تحرک اسپرم میشه طبیعی باردار شد؟؟یا نه..

36 پاسخ 6,078 بازدید


ایا اب دورجنین30سانتی متر درهفته31خطرناکه

لطفا جواب بدین

13 پاسخ 961 بازدید


قرص مسکن برای بیماران سکته مغزی

سلام خانوما به دادم برسین
پدرم روز اول عید سکته ی مغزی کرد و رفت آی سی یو
امروز مرخص شده
خیلی درد داره مدام داد میزنه ماهم نمیفهمیم چی میگه
بنظرتون کپسول مسکن نوافن بهش بدم خوبه؟

62 پاسخ 582 بازدید


شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه

سلام بچم از شنبه ب زور شیر خودم و شیر خشک میخوره هرکاری میکنم راه میبرم آهنگ میزارم اصلا
چکار کنم می‌تونه از پستونک باشه؟کسی بوده بچش بخاطر پستونک شیر نخوره؟
دیشب از ساعت ۱ تا ۹ شیر نخورد آخر ب بدبختی سینمو گرفت
تو اینترنت دلایل اعتصاب شیر بچه رو خوندم عفونت گوش برفک پریودی و بارداری مادر ... چک کردم اینا نیستن

14 پاسخ 431 بازدید


سلام درباره شیاف پروژسترون سوال داشتم

دکتر جان من بخاطر دردام دکتر شیاف داده ولی میگن استفاده نکن شاید ضرر داشته باشه حالا خاستم بدونم استفاده کردن از شیاف میتونه اثر بدی داشته باشه روی جنین یا نه ممنون

24 پاسخ 580 بازدید


بیایین آزمایش همسرو ببینین چطوره

سلام من چهار ماهه اقدامم خودم آزمایش دادم خوب بود این ماه همسرم آزمایش اسپرم داد خیلی نگرانم

10 پاسخ 454 بازدید


اگزمای پوست صورت و گردن و سینه نوزاد ۳۹ روزه

ده روزی میشه صورت و پلک چشماش و گردن و رو سینه اش پر جوشای ریز قرمز شده ، دکتر گفت اگزمای پوستیه، با کرم مرطوب کننده qv و چربش کنم شیر خشک بهش ندم که به جز سه روز اول کلا دو بار دیگه شیرخشکش دادم شیر خودم میخوره، خوب نشده
چیکار کنم گناه داره صورتش پر شده

20 پاسخ 450 بازدید


خانوما لطفا بیایین مهمه

سلام اسپرم همسرم ضعیفه دکتر سه تا امپول b6 b12 داده هفته ای یبار باید بزنه یکیشو شنبه زده میخواستم یکیشو هم امروز بزنه آخه فردا میخوام نزدیکی داشته باشیم زود اثر کنه مشکلی نداره خواهش میکنم راهنماییم کنین

4 پاسخ 386 بازدید