Ooma

مدفوع سبز نوزاد یک ماهه

سلام دوستان..دخترم ۳۵ روزشه....دو روزه مدفوعش سبز پر رنگ شده..روزی یکبار هم مدفوع میکنه.یبوست هم نداره...ایا جای نگرانی داره..چیکار کنم خوب بشه...اشتهاشم کم نشده..تو رو خدا کمکم کنید نگرانم...شیر خشک هم میخوره فقط...نان یک...

19 پاسخ 588 بازدید


آندومتریوز و قرص یاز

سلام
من آندومتریوز دارم و به خاطرش شش ماه قرص یاز خوردم.
دکترم گفت هر سه ماه یک ماه،
یا هر شش ماه دوماه نخور.
من این ماه نخوردم. آخرین پریودم ۱۹ تیر بوده و طبق تقویمم باید ۱۶ مرداد پریود بشم یعنی یک هفته دیگه.
اما یکی دوروزه به شدت درد کمر و شکم دارم.
موقع مصرف قرص یاز هیچ درد و مشکلی ندارم. بقیه قرص ها بهم نمیسازه.

الان دردم به خاطر تغییرات هورمونیه؟
چیکار باید بکنم؟
از این پریودم قرص رو شروع کنم یا پریود بعدی؟

ممنونم.

14 پاسخ 861 بازدید


تیر کشیدن زیر شکم و واژن هفته۲۱

سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان چرا وقتی میشینم و پا میشم یا راه میرم احساس میکنم واژنم تیر میکشه؟؟؟؟؟ زیر شکمم هم‌میگیره فقط دراز میکشم خوبه ... ینی جفت پایین اومده ؟ بچست ؟ چیه😢😢😢 ۲۱ هفته ام لکه بینیم ندارم ولی ترشح دارم بدون بو و خارش حالت آبکی

10 پاسخ 688 بازدید


آزمایش ذخیره تخمدان

سلام دوستای گلم کسایی که آزمایش ذخیره تخمدان انجام دادن
حتما باید روز سوم پریودی باشه؟
اگه تجربه یا توضیحی دارین بهم بگین 😘
فردا آزمایش دارم

18 پاسخ 523 بازدید


آیا با وجود بواسیر میشه زایمان طبیعی داشت؟؟

سلام به پزشک اوما و دوستان
من از بچگی مشکل بواسیر داشتم. تا همین چند سال پیش هم درد و خونریزی داشتم که با چندین مرحله مصرف دارو درد و خونریزی قطع شده و الان چند سال که ففط زائده گوشتیش هست. الان میترسم برای زایمان طبیعی. دکترم گفته برم حراح عمومی معاینه کنه و اگه تایید کرد نامه بده برای سزارین. میخام بدونم کسی شرایط من رو داشته و با توجه به اینکه در حال حاضر خونریزی ندارم جراح عمومی تایید میکنه برای سزارین؟من اصلا نمیخام دوباره به دردسر بیفتم!

41 پاسخ 14,082 بازدید


سلام خانوما همش ضعف دارم

هرچی میخورم پنج دیقه بعدش باز ضعف دارم یجوری که احساس میکنم دوسه روزه هیچی نخوردم.چرااینجوری شدم میگن اگه قندخونت بالاباشه اینجوری میشی اره؟؟؟

42 پاسخ 833 بازدید


سرماخوردگی دربارداری ۲۵هفته هستم

سلام وقتتون بخیرسرماخوردم ودوروزاولدابریزش وگلودردداشتم ردزسوم چهارم ابریزش وگلودردم قطع شد وسرفه هام شروع شدوالان سررفه دارم چندروزه دکتربهم قرص اریترومایسین ۴۰۰داده ،میخاستم بدونم اریترومایسین توبارداری ضرری نداره؟25هفته هستم ..کسی مصرف داشته؟ نگرانم تاثیربدی روی جنین بزاره ممنون میشم کمکم کنید

14 پاسخ 414 بازدید


در بارداری روزه گرفتن ضرر داره؟

سلام
به نظرتون میشه در بارداری سه ماه اول روزه گرفت؟

28 پاسخ 1,241 بازدید


خانما بیایین نگرانم احساس حرکات جنین رو مثانه

دخترا کسی تو هفته من حرکات جنین رو پایین و رو مثانه احساس کرده؟ احساس ادرار هم گاهی دارم خیلی میترسم نکنه انقباض های زودرسه خیلی نگرانم

22 پاسخ 2,571 بازدید


باذخیره تخمدان کم طبیعی باردار شدن وای وی اف

سلام دوستان کسی بوده ذخیره تخمدانش زیر 1 باشه طبیعی باردار شده باشه یا ای وی اف کرده باشه جواب گرفته باشه؟؟لطفاااا اگه کسی هست جواب بده خیلی حالم بده با ای وی اف جواب میگیرم؟؟

68 پاسخ 961 بازدید


سوزش و درد معده در سه ماه اول بارداری

سلام من از اول صبح با درد معده بیدار شدم خیلی معدم درد میکن بهم گفتن شربت آلومینیوم ام جی بگیرم ایا برای جنین ضرر نداره ؟

24 پاسخ 490 بازدید


ژل رویال برای پلی کیستیک ها

سلام
خوبین ؟ژل رویال برای پلی کیستیکها خوب نیست؟
و اینکه پلی کیستیک نسبت به کم بودن ذخیره چه تفاوتی داره.

51 پاسخ 1,097 بازدید


ندادن شیر شب به نوزاد هفت ماهه

سلام به پزشک عزیز و خانمای گل پسرم ۷ماه و ۲۰روزشه وزنشم ۹کیلوهست میتونم شیر شب شو حذف کنم اگه میتونم راهنماییم میکنین چطور دیگه شیر شب بهش ندم

22 پاسخ 534 بازدید


فشار بالا در بارداری

فشار خون ۱۳ روی ۱۱ در بارداری خطرناکه ؟ من همیشه فشارم ۱۱ روی ۷ یا ۸ بوده. الان سرگیجه و حالت تهوع داشتم فشارمو گرفتم ۱۳ روی ۱۱ بود. تا حالا فشارم اینجوری نبوده

8 پاسخ 543 بازدید


کرونای همسرم مثبت شده

با سلام خدمت دوستان .میخواستم نظر شما رو بدونم .من همسرم تست کروناش مثبت شده و توی خونه استراحت میکنه یه بچه۷ماهه داریم توی خونه نگهش داشتم توی اتاق بجه رو در روهم باز نمیکنم ولی خودم در رفت و امدم و باید کارامو انجام بدم با اینک ماسک میزنیم ولی میترسم .تصمیم گرفتم برم خونه بابام که با هواپیما یک ساعته نمیدونم چه کنم بخاطر بچم میترسم حداقل اونجا کسی نیست ولی هواپیمارو چه کنیم

47 پاسخ 877 بازدید


تفسیرسونوگرافی 35هفته و کم شدن اب دورجنین

سلام سونوگرافی روتفسیرکنیدواسم

9 پاسخ 847 بازدید


علایم سرطان رحم چیه؟ چطور تشخیص داده میشه؟

سلام خانم دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید من دو سال شیردهی داشتم با اینکه شروع پریودم کاملا منظمه ولی از اواخر شیردهی، سه چهار روز قبل از تخمک گذاری لکه بینی دارم . به دکتر مراجعه کردم گفتن زخم دهانه رحم دارم یه دوره دارو مصرف کردم و سونوی واژینال انجام دادم عکسشو براتون میفرستم، دکتر سونو را که دید گفت با توجه به اینکه جواب سونو خوبه باید بررسی بشه که چرا لکه بینی دارم و گفتن که اول باید کورتاژ بشم تا نمونه برداری بشه که سرطان نباشه🙁 واقعا به همین راحتی و بدون علایم دیگه احتمال سرطان میره؟؟؟ خیلی استرس گرفتم اگه سرطان باشه چی؟ درمانش چیه؟ آیا باید رحمم خارج بشه؟ اصلا سرطان رحم فقط با لکه بینی و زخم رحم تایید میشه؟ نیازه دکترم عوض کنم؟

9 پاسخ 1,138 بازدید


سلام دوستان قلب بچه کی تشکیل میشه وعلایم هفته پنجم بگین لطفا 🙏

دوستان براساس تاریخ اخرین پریودیم دکتر گفت ۱۰هفتت هست رفتم سونو گفت ۵هفتس وقلب هنوز تشکیل نشده دوهفته دیگه بیا استرس گرفتم برام دعا کنید،🙏😘

42 پاسخ 806 بازدید


بدن درد بعد از زایمان

با سلام خدمت دوستان و پزشک محترم اوما
من الان ۵۲ روزه زایمان طبیعی کردم و دقیقا از روز زایمان تا الان بدن درد شدید دارم و بسیار احساس کوفتگی دارم
بعد از ۵۲ روز علتش چی میتونه باشه؟؟
خیلی خسته شدم درگیر کارای نوزاد بودن و بی خوابی یه طرف حال ناخوش خودمم یه طرف...
چیکار کنم خوب بشم؟؟؟

22 پاسخ 448 بازدید


سلام خانمای عزیز و دکتر محترم

سلام خوبید. ببخشید من احساس میکنم دخترم 8 روزشه موقع شیر خوردن وقتی قورت میده محکم تو سینش میفته حالا نمیدونم منظورم رو رسوندم یا نه🙈🙈🙈😄😄😄یعنی موقع قورت دادن صدای قورت دادنش رو میشنوم و احساس میکنم محکم قورت میده به نظرتون سرماخورده؟

10 پاسخ 731 بازدید