ضربان قلب جنین
سلام خسته نباشید از روی ضربان قلب ۸هفتگی می شه جنسیت بچه رو متوجه شد.بعضیا میگن زیر ۱۴۰پسره بالای ۱۴۰دختره علمیه؟
مدفوع سبز نوزاد یک ماهه
سلام دوستان..دخترم ۳۵ روزشه....دو روزه مدفوعش سبز پر رنگ شده..روزی یکبار هم مدفوع میکنه.یبوست هم نداره...ایا جای نگرانی داره..چیکار کنم خوب بشه...اشتهاشم کم نشده..تو رو خدا کمکم کنید نگرانم...شیر خشک هم میخوره فقط...نان یک...
آندومتریوز و قرص یاز
سلام
من آندومتریوز دارم و به خاطرش شش ماه قرص یاز خوردم.
دکترم گفت هر سه ماه یک ماه،
یا هر شش ماه دوماه نخور.
من این ماه نخوردم. آخرین پریودم ۱۹ تیر بوده و طبق تقویمم باید ۱۶ مرداد پریود بشم یعنی یک هفته دیگه.
اما یکی دوروزه به شدت درد کمر و شکم دارم.
موقع مصرف قرص یاز هیچ درد و مشکلی ندارم. بقیه قرص ها بهم نمیسازه.
الان دردم به خاطر تغییرات هورمونیه؟
چیکار باید بکنم؟
از این پریودم قرص رو شروع کنم یا پریود بعدی؟
ممنونم.
تیر کشیدن زیر شکم و واژن هفته۲۱
سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان چرا وقتی میشینم و پا میشم یا راه میرم احساس میکنم واژنم تیر میکشه؟؟؟؟؟ زیر شکمم هممیگیره فقط دراز میکشم خوبه ... ینی جفت پایین اومده ؟ بچست ؟ چیه😢😢😢 ۲۱ هفته ام لکه بینیم ندارم ولی ترشح دارم بدون بو و خارش حالت آبکی
آزمایش ذخیره تخمدان
سلام دوستای گلم کسایی که آزمایش ذخیره تخمدان انجام دادن
حتما باید روز سوم پریودی باشه؟
اگه تجربه یا توضیحی دارین بهم بگین 😘
فردا آزمایش دارم
آیا با وجود بواسیر میشه زایمان طبیعی داشت؟؟
سلام به پزشک اوما و دوستان
من از بچگی مشکل بواسیر داشتم. تا همین چند سال پیش هم درد و خونریزی داشتم که با چندین مرحله مصرف دارو درد و خونریزی قطع شده و الان چند سال که ففط زائده گوشتیش هست. الان میترسم برای زایمان طبیعی. دکترم گفته برم حراح عمومی معاینه کنه و اگه تایید کرد نامه بده برای سزارین. میخام بدونم کسی شرایط من رو داشته و با توجه به اینکه در حال حاضر خونریزی ندارم جراح عمومی تایید میکنه برای سزارین؟من اصلا نمیخام دوباره به دردسر بیفتم!
سلام خانوما همش ضعف دارم
هرچی میخورم پنج دیقه بعدش باز ضعف دارم یجوری که احساس میکنم دوسه روزه هیچی نخوردم.چرااینجوری شدم میگن اگه قندخونت بالاباشه اینجوری میشی اره؟؟؟
سرماخوردگی دربارداری ۲۵هفته هستم
سلام وقتتون بخیرسرماخوردم ودوروزاولدابریزش وگلودردداشتم ردزسوم چهارم ابریزش وگلودردم قطع شد وسرفه هام شروع شدوالان سررفه دارم چندروزه دکتربهم قرص اریترومایسین ۴۰۰داده ،میخاستم بدونم اریترومایسین توبارداری ضرری نداره؟25هفته هستم ..کسی مصرف داشته؟ نگرانم تاثیربدی روی جنین بزاره ممنون میشم کمکم کنید
در بارداری روزه گرفتن ضرر داره؟
سلام
به نظرتون میشه در بارداری سه ماه اول روزه گرفت؟
خانما بیایین نگرانم احساس حرکات جنین رو مثانه
دخترا کسی تو هفته من حرکات جنین رو پایین و رو مثانه احساس کرده؟ احساس ادرار هم گاهی دارم خیلی میترسم نکنه انقباض های زودرسه خیلی نگرانم
باذخیره تخمدان کم طبیعی باردار شدن وای وی اف
سلام دوستان کسی بوده ذخیره تخمدانش زیر 1 باشه طبیعی باردار شده باشه یا ای وی اف کرده باشه جواب گرفته باشه؟؟لطفاااا اگه کسی هست جواب بده خیلی حالم بده با ای وی اف جواب میگیرم؟؟
سوزش و درد معده در سه ماه اول بارداری
سلام من از اول صبح با درد معده بیدار شدم خیلی معدم درد میکن بهم گفتن شربت آلومینیوم ام جی بگیرم ایا برای جنین ضرر نداره ؟
ژل رویال برای پلی کیستیک ها
سلام
خوبین ؟ژل رویال برای پلی کیستیکها خوب نیست؟
و اینکه پلی کیستیک نسبت به کم بودن ذخیره چه تفاوتی داره.
ندادن شیر شب به نوزاد هفت ماهه
سلام به پزشک عزیز و خانمای گل پسرم ۷ماه و ۲۰روزشه وزنشم ۹کیلوهست میتونم شیر شب شو حذف کنم اگه میتونم راهنماییم میکنین چطور دیگه شیر شب بهش ندم
فشار بالا در بارداری
فشار خون ۱۳ روی ۱۱ در بارداری خطرناکه ؟ من همیشه فشارم ۱۱ روی ۷ یا ۸ بوده. الان سرگیجه و حالت تهوع داشتم فشارمو گرفتم ۱۳ روی ۱۱ بود. تا حالا فشارم اینجوری نبوده
کرونای همسرم مثبت شده
با سلام خدمت دوستان .میخواستم نظر شما رو بدونم .من همسرم تست کروناش مثبت شده و توی خونه استراحت میکنه یه بچه۷ماهه داریم توی خونه نگهش داشتم توی اتاق بجه رو در روهم باز نمیکنم ولی خودم در رفت و امدم و باید کارامو انجام بدم با اینک ماسک میزنیم ولی میترسم .تصمیم گرفتم برم خونه بابام که با هواپیما یک ساعته نمیدونم چه کنم بخاطر بچم میترسم حداقل اونجا کسی نیست ولی هواپیمارو چه کنیم
تفسیرسونوگرافی 35هفته و کم شدن اب دورجنین
سلام سونوگرافی روتفسیرکنیدواسم
علایم سرطان رحم چیه؟ چطور تشخیص داده میشه؟
سلام خانم دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید من دو سال شیردهی داشتم با اینکه شروع پریودم کاملا منظمه ولی از اواخر شیردهی، سه چهار روز قبل از تخمک گذاری لکه بینی دارم . به دکتر مراجعه کردم گفتن زخم دهانه رحم دارم یه دوره دارو مصرف کردم و سونوی واژینال انجام دادم عکسشو براتون میفرستم، دکتر سونو را که دید گفت با توجه به اینکه جواب سونو خوبه باید بررسی بشه که چرا لکه بینی دارم و گفتن که اول باید کورتاژ بشم تا نمونه برداری بشه که سرطان نباشه🙁 واقعا به همین راحتی و بدون علایم دیگه احتمال سرطان میره؟؟؟ خیلی استرس گرفتم اگه سرطان باشه چی؟ درمانش چیه؟ آیا باید رحمم خارج بشه؟ اصلا سرطان رحم فقط با لکه بینی و زخم رحم تایید میشه؟ نیازه دکترم عوض کنم؟
سلام دوستان قلب بچه کی تشکیل میشه وعلایم هفته پنجم بگین لطفا 🙏
دوستان براساس تاریخ اخرین پریودیم دکتر گفت ۱۰هفتت هست رفتم سونو گفت ۵هفتس وقلب هنوز تشکیل نشده دوهفته دیگه بیا استرس گرفتم برام دعا کنید،🙏😘
بدن درد بعد از زایمان
با سلام خدمت دوستان و پزشک محترم اوما
من الان ۵۲ روزه زایمان طبیعی کردم و دقیقا از روز زایمان تا الان بدن درد شدید دارم و بسیار احساس کوفتگی دارم
بعد از ۵۲ روز علتش چی میتونه باشه؟؟
خیلی خسته شدم درگیر کارای نوزاد بودن و بی خوابی یه طرف حال ناخوش خودمم یه طرف...
چیکار کنم خوب بشم؟؟؟




