Ooma

خانمایی که نسخه بلدن بنویسن

سلام خانمها خوبید میخواستم اگه میتونید نسخه رو بگید چی نوشته

22 پاسخ 540 بازدید


سرکلاژیا بیاین ی لحظه

سلام
اونایی ک سرکلاژ شدین در طول روز چقدر راه میرید و فعالیت دارید؟
من در حد کارهای شخصی دستشویی و حمام
و در طول روز 15 دقیقه راه میرم ک اونم 3تا 5 دقیقه میرم

82 پاسخ 1,198 بازدید


زایمان در شهر دیگر

سلام عزیزان🌹
من الان به امیدخدا ماه 7 هستم و در شهر دیگر از شهر خودم. میخام برای زایمان به امیدخدا برم شهرمون ، حدودا 7 ساعت با ماشینه. خطری نداره بنظرتون ؟ کی برم که سیفتر باشه ؟؟
ممنون🌹🌹

10 پاسخ 1,063 بازدید


بررسی غربالگری اول وتفسیرش

سلام پزشک عزیزم
بی زحمت جواب غربالگری مو بررسی کنین چجوریه؟!
فقط میدونم فری بتام بالاس خطرناکه؟! چیکار باید کرد
و اینکه الان 14هفته و 1روز هستم میتونم ماه رمضان روزه بگیرم یا ن؟!؟

8 پاسخ 443 بازدید


کسی ای یو ای انجام داده باردار شده باشه

سلام شبتون بخیر
بنظرتون ارزش انجام دادن رو داره
و اینکه تو تهران کجا کارش خوبه

31 پاسخ 570 بازدید


حالت تحوع در بارداری

با سلام هفته 12 بارداری هستم، از هفته هفتم حالت تحوع شدیدی داشتم، هرچی میخورم به فاصله 10دقیقه نهایت بالا میارم، طوری که گلوم همه زخم شده، دکترم 3تا قرص حالت تحوع بهم داده اما اثر نداشته، واقعا حالم بده و دارم اذیت میشم و بیحالم، آب دهنمم خیلیییی زیاده، ازتون میخوام اگر راه حلی دارید بهم بگید ممنون
نگرانم به بچم ویتامین نرسه 😥

53 پاسخ 897 بازدید


مادرای عزیز وزن جنین در ۲۵ هفتگتون چقدر بوده

مادرای عزیز وزن جنین در ۲۵ هفتگی در سونو چقدر بوده

17 پاسخ 467 بازدید


دکتر ختنه خوب در تهران لطفا جواب بدید ممنون

پسرم ۴ ماهش تموم شده میخوام ختنش کنم . کدوم دکتر عالیه تو تهران. هزینه همومناسب باشه . ممنون میشم

2 پاسخ 407 بازدید


یبوست نوزادهفت ماه و نیمه

سلام به پزشک اومای عزیز پسرم ازدیروز یبوست موقع مدفوع خیییلی اذیت میشه م مدفوعشمثله سنگریزه هستش چیز جدیدیم بهش ندادم فقط دوروزه خرما میدم بهش همین دارویی چیزی میتونم بهش بدم تفلکی خییلی اذیت میشه ممنون

2 پاسخ 318 بازدید


سلام علائم بارداری تون چیا بود که باردار شدین

سلام خانم دکتر و خانومای اوما من 29 سیکل هستم و سه روز دل درد نزدیک ناف داشتم و امروز دل دردم رفت و درد کشاله ران سمت چپ دارم این دوره لتروزول و دوفاستون و ژل رویال خوردم و بادکش انجام دادم . بی بی هم یه روز زدم هاله داشت
و سیکلم نامنظم هست و ماه پیش عکس رنگی رحم گرفتم

202 پاسخ 924 بازدید


بهترین کتاب های دوران بارداری تا تربیت فرزند

سلام
معرفی بهترین کتاب های دوران بارداری تا تربیت فرزند رو میخاستم

28 پاسخ 997 بازدید


ترشح همراه با رگه خونی کم

سلام دوستان من امروز که رفتم دستشویی خودمو پاک کردم مثل همیشه ترشح داشتم ولی توی ترشح متوجه دوتا رگه خونی خیلی کم رنگ شدم دلیلش چی میتونه باشه استرس گرفتم

20 پاسخ 536 بازدید


زخم شدن چشم نوزاد

سلام خانم دکتر و دوستهای گلم ببخشید من الان چشم پسرمو دیدم توی چشمش زخم شده چیکار کنم برای چشمش بد نباشه لطفا راهنمایی کنید ممنونم

17 پاسخ 1,466 بازدید


تفاوت سن جنین و پریود

سلام خوبین؟من هفته پیش رفتم سونوگرافی برای ضربان قلب جنین و سونو گفت که جنین ۶ هفته هست در حالی که من ۷ هفته و ۵ روزم بود طبق اولین روز اخرین پریودم، بعد سونو به من گفت هفته ۱۳ برم دوباره سونوگرافی برای غربالگری حالا نمیدونم هفته۱۳ رو از کدوم هفته باید حساب کنم؟سن جنین یا پریودم؟بالاخره کلا من نفهمیدم که چند هفتم بود ۷ هفته یا ۶ هفته،

17 پاسخ 1,062 بازدید


بررسی sma در سلفری

سلام دکتر اوما توی سلفری جنین از نظر بیماری sma هم بررسی میشه؟؟انقد این روزا در بارش میگن استرس گرفتم .دوستان اگر میدونید جواب بدید لطفا

65 پاسخ 799 بازدید


راهنمایی در مورد نوزاد سه ماهه

سلام.وقتتون بخیر
پسرم 3 ماه و 14 روزشه از زمانی که به دنیا اومد وقتی باهاش حرف میزنیم اصلا نگامون نمیکنه..یا تا سه ماهگی اصلا نمیخندید و الانم خیلی سخت میخنده باید کلی باهاش بازی کنم که ی لبخند بزنه.یا خیلی صدا از خودش در نمیاره
البته از بیست روزگیش خیلی گریه میکنه.زیاد رو زمین نمیمونه فوقش ده دقیقه ...دیروز سونو و ازمایش خون داد خداروشکر مشکلی نبود فقط مونده جواب ازمایش ادرار و مدفوع بیاد
سوالم اینه این نگاه نکردن و بقیه چیزایی که گفتم غیرطبیعی نیست؟

34 پاسخ 780 بازدید


آیا بارداری خارج رحمیه؟؟

امروز تیتر بتارو تکرار کردم گفت باید ۴برابر میشد.پنجشنبه اولین بتام اندازش ۲۱۲/۵بود امروز که تکرار کردم ۴۶۴ بود دکتر بهم سونو واژینال نوشت اورژانسی جواب سونو منو ببینید ایا خارج از رحمیه بارداریم

59 پاسخ 1,103 بازدید


آمپولhcgو یک روز خونریزی

سلام خانم دکتر من بعد خوردن پنج روز قرص لتروزول دوازدهم این ماه دوتا آمپول hcg تزریق کردم
یک هفته بعد تزریق یک روز لک بینی قهوه ای داشتم روز بعدش خونریزی سیاه داشتم که خونریزی من فقط یک روز طول کشید دیگه ندیدم
حالا سوالم اینه اون نوع خونریزی یک روزه من پریود بودم؟
میگن بعد آمپولhcg چهارده روز طول میکشه تا پریود اتفاق بیوفته پس چرا من یک هفته بعدش پریود شدم؟

4 پاسخ 471 بازدید


سفت شدن زیر شکم

سلام خانما من الان ۱۱ هفته و ۳ روزم یکی دو روزه زیر دلم سفت شده درد نداره ولی انگاری کش میاد دردم میگیره ایا طبیعیه؟

19 پاسخ 431 بازدید


دیدن لک در قلب جنین

سلام دوستان.من امروز رفتم سنوی آنومالی غربالگری دوم.دکتر سنوگرافی کرد و گفت همه چی خوبه و در مورد چیزی حرف نزد.ولی رفتم دکتر زنان که برگه سنوگرافی رو دید گفت یه لک روی قلب دیده شده.مثل خال میمونه.گفت معمولا نودونه درصد چیزی نیس ولی یک درصد احتمال داره که خطری باشه.ولی برو یه آزمایش هست که تهران انجام میده. مطمئن بشیم ک چیزی نیست بعد بخاطر یک درصد نگیم ایکاش انجام میدادیم.حالا من باید چیکارکنم؟خیلی نگرانم ولی نشون نمیدم.شوهرمم خییلی نگرانه که خدانکرده چیز جدی نباشه. کسی تا حالا اینو شنیده؟ اگه آره که خوب شده یا واقعا جدی هستش؟

23 پاسخ 608 بازدید