خانمایی که نسخه بلدن بنویسن
سلام خانمها خوبید میخواستم اگه میتونید نسخه رو بگید چی نوشته
سرکلاژیا بیاین ی لحظه
سلام
اونایی ک سرکلاژ شدین در طول روز چقدر راه میرید و فعالیت دارید؟
من در حد کارهای شخصی دستشویی و حمام
و در طول روز 15 دقیقه راه میرم ک اونم 3تا 5 دقیقه میرم
زایمان در شهر دیگر
سلام عزیزان🌹
من الان به امیدخدا ماه 7 هستم و در شهر دیگر از شهر خودم. میخام برای زایمان به امیدخدا برم شهرمون ، حدودا 7 ساعت با ماشینه. خطری نداره بنظرتون ؟ کی برم که سیفتر باشه ؟؟
ممنون🌹🌹
بررسی غربالگری اول وتفسیرش
سلام پزشک عزیزم
بی زحمت جواب غربالگری مو بررسی کنین چجوریه؟!
فقط میدونم فری بتام بالاس خطرناکه؟! چیکار باید کرد
و اینکه الان 14هفته و 1روز هستم میتونم ماه رمضان روزه بگیرم یا ن؟!؟
کسی ای یو ای انجام داده باردار شده باشه
سلام شبتون بخیر
بنظرتون ارزش انجام دادن رو داره
و اینکه تو تهران کجا کارش خوبه
حالت تحوع در بارداری
با سلام هفته 12 بارداری هستم، از هفته هفتم حالت تحوع شدیدی داشتم، هرچی میخورم به فاصله 10دقیقه نهایت بالا میارم، طوری که گلوم همه زخم شده، دکترم 3تا قرص حالت تحوع بهم داده اما اثر نداشته، واقعا حالم بده و دارم اذیت میشم و بیحالم، آب دهنمم خیلیییی زیاده، ازتون میخوام اگر راه حلی دارید بهم بگید ممنون
نگرانم به بچم ویتامین نرسه 😥
مادرای عزیز وزن جنین در ۲۵ هفتگتون چقدر بوده
مادرای عزیز وزن جنین در ۲۵ هفتگی در سونو چقدر بوده
دکتر ختنه خوب در تهران لطفا جواب بدید ممنون
پسرم ۴ ماهش تموم شده میخوام ختنش کنم . کدوم دکتر عالیه تو تهران. هزینه همومناسب باشه . ممنون میشم
یبوست نوزادهفت ماه و نیمه
سلام به پزشک اومای عزیز پسرم ازدیروز یبوست موقع مدفوع خیییلی اذیت میشه م مدفوعشمثله سنگریزه هستش چیز جدیدیم بهش ندادم فقط دوروزه خرما میدم بهش همین دارویی چیزی میتونم بهش بدم تفلکی خییلی اذیت میشه ممنون
سلام علائم بارداری تون چیا بود که باردار شدین
سلام خانم دکتر و خانومای اوما من 29 سیکل هستم و سه روز دل درد نزدیک ناف داشتم و امروز دل دردم رفت و درد کشاله ران سمت چپ دارم این دوره لتروزول و دوفاستون و ژل رویال خوردم و بادکش انجام دادم . بی بی هم یه روز زدم هاله داشت
و سیکلم نامنظم هست و ماه پیش عکس رنگی رحم گرفتم
بهترین کتاب های دوران بارداری تا تربیت فرزند
سلام
معرفی بهترین کتاب های دوران بارداری تا تربیت فرزند رو میخاستم
ترشح همراه با رگه خونی کم
سلام دوستان من امروز که رفتم دستشویی خودمو پاک کردم مثل همیشه ترشح داشتم ولی توی ترشح متوجه دوتا رگه خونی خیلی کم رنگ شدم دلیلش چی میتونه باشه استرس گرفتم
زخم شدن چشم نوزاد
سلام خانم دکتر و دوستهای گلم ببخشید من الان چشم پسرمو دیدم توی چشمش زخم شده چیکار کنم برای چشمش بد نباشه لطفا راهنمایی کنید ممنونم
تفاوت سن جنین و پریود
سلام خوبین؟من هفته پیش رفتم سونوگرافی برای ضربان قلب جنین و سونو گفت که جنین ۶ هفته هست در حالی که من ۷ هفته و ۵ روزم بود طبق اولین روز اخرین پریودم، بعد سونو به من گفت هفته ۱۳ برم دوباره سونوگرافی برای غربالگری حالا نمیدونم هفته۱۳ رو از کدوم هفته باید حساب کنم؟سن جنین یا پریودم؟بالاخره کلا من نفهمیدم که چند هفتم بود ۷ هفته یا ۶ هفته،
بررسی sma در سلفری
سلام دکتر اوما توی سلفری جنین از نظر بیماری sma هم بررسی میشه؟؟انقد این روزا در بارش میگن استرس گرفتم .دوستان اگر میدونید جواب بدید لطفا
راهنمایی در مورد نوزاد سه ماهه
سلام.وقتتون بخیر
پسرم 3 ماه و 14 روزشه از زمانی که به دنیا اومد وقتی باهاش حرف میزنیم اصلا نگامون نمیکنه..یا تا سه ماهگی اصلا نمیخندید و الانم خیلی سخت میخنده باید کلی باهاش بازی کنم که ی لبخند بزنه.یا خیلی صدا از خودش در نمیاره
البته از بیست روزگیش خیلی گریه میکنه.زیاد رو زمین نمیمونه فوقش ده دقیقه ...دیروز سونو و ازمایش خون داد خداروشکر مشکلی نبود فقط مونده جواب ازمایش ادرار و مدفوع بیاد
سوالم اینه این نگاه نکردن و بقیه چیزایی که گفتم غیرطبیعی نیست؟
آیا بارداری خارج رحمیه؟؟
امروز تیتر بتارو تکرار کردم گفت باید ۴برابر میشد.پنجشنبه اولین بتام اندازش ۲۱۲/۵بود امروز که تکرار کردم ۴۶۴ بود دکتر بهم سونو واژینال نوشت اورژانسی جواب سونو منو ببینید ایا خارج از رحمیه بارداریم
آمپولhcgو یک روز خونریزی
سلام خانم دکتر من بعد خوردن پنج روز قرص لتروزول دوازدهم این ماه دوتا آمپول hcg تزریق کردم
یک هفته بعد تزریق یک روز لک بینی قهوه ای داشتم روز بعدش خونریزی سیاه داشتم که خونریزی من فقط یک روز طول کشید دیگه ندیدم
حالا سوالم اینه اون نوع خونریزی یک روزه من پریود بودم؟
میگن بعد آمپولhcg چهارده روز طول میکشه تا پریود اتفاق بیوفته پس چرا من یک هفته بعدش پریود شدم؟
سفت شدن زیر شکم
سلام خانما من الان ۱۱ هفته و ۳ روزم یکی دو روزه زیر دلم سفت شده درد نداره ولی انگاری کش میاد دردم میگیره ایا طبیعیه؟
دیدن لک در قلب جنین
سلام دوستان.من امروز رفتم سنوی آنومالی غربالگری دوم.دکتر سنوگرافی کرد و گفت همه چی خوبه و در مورد چیزی حرف نزد.ولی رفتم دکتر زنان که برگه سنوگرافی رو دید گفت یه لک روی قلب دیده شده.مثل خال میمونه.گفت معمولا نودونه درصد چیزی نیس ولی یک درصد احتمال داره که خطری باشه.ولی برو یه آزمایش هست که تهران انجام میده. مطمئن بشیم ک چیزی نیست بعد بخاطر یک درصد نگیم ایکاش انجام میدادیم.حالا من باید چیکارکنم؟خیلی نگرانم ولی نشون نمیدم.شوهرمم خییلی نگرانه که خدانکرده چیز جدی نباشه. کسی تا حالا اینو شنیده؟ اگه آره که خوب شده یا واقعا جدی هستش؟




