کار نکردن شکم نوزاد
سلام دکتر و دوستان عزیز من بچه م ۵ماهشه و ۴روزه ک شکمش کار نکرده بنظرتون مشکلی داره؟ باید چکار کنم؟
شیر خودمم میخوره و درحال حاضر هیچ مشکلی نداره و گریه نمیکنه فقط شکمش کار نکرده نگرانم .
سلام لطفا کمکم کنید😊😘
سلام دوستان از هفته چند به بعد دیگه نباید به پشت خوابید من گاهی اوقات یا بیشترش به پشت می خوابم.و اینکه جفتم پایینه و لکه بینی دارم واسه اون بد نیست به پشت می خوابم
یدوفولیک یا اسید فولیک
سلام وقت بخیر من تو هفته ۱۱ بارداری هستم دکترم یدوفولیک داده با امگا۳، دیروز رفتم ی دکتر دیگه چون دکتر قبلی نبودش دکتر دیروز بهم گفت اسیدفولیک۵ بخور حالا موندم چیکار کنم ؟ همه میگن یدوفولیک بهتره ولی این دکتر بهم گفت باید اسیدفولیک۵ بخوری یدوفولیک ی روز درمیان بخور ممنون میشم راهنمایی کنید
سونوگرافی تشکیل قلب طبق اوما
سلام
وقت بخیر
اوما زمان سونو تشکیل قلب رو برام زده ۳ اردیبهشت
ک در واقع میشه روز دوم هفته هشت بارداریم
خواستم مطمئن شم زمانش درسته یا بیشتر صبر کنم؟؟
چند ماه پیش هم سابقه تشکیل نشدن قلب و سقط خود بخودی داشتم
تعدادحرکت نرمال جنین در۲۴ساعت
سلام بچه ها...
من ۲۷هفته و ۵روزمه..تو هفته های پایین خیلی حرکت بچم خوب بود الان چندروزیه ضعیف شده😔
کسی میدونه تعداد حرکت نرمال در۲۴ساعته چندتاست؟
بچه های شما هرساعت حرکت میکنن؟شده ۵.۴ساعت حرکتی نکنه؟؟
دکترعزیز تو۲۴ساعت چندتاحرکت نرماله؟
خیلی نگرانم بخدا
💥💥💥تفسیر آزمایش کودک ۲ ساله💥💥💥
سلام پزشک محترم اوما
پسرم خود به خود زانوی راستش خالی میشد و اصلا انگار جون نداره میفتاد
قبلا هم دو باری اینطوری شده بود و فرداش خوب شده بود فکر میکردیم خورده زمین
این سری دیگه مطمعن بودمنخورده زمین
بردیمش آزمایش
دکتر تشخیص التهاب ویروسی داد و ۱۰ روز مترونیدازول و سفیکسیم و بروفن داد بهش
امروز بعد از یکماه مجددا آزمایش رو تکرار کردیم.
ممنون میشم تفسیر و راهنمایی کامل بفرمایید.
سلام لطفا بیایین یه لحظه😘
بچها ببینین دکتر چی نوشته برام مرسی🙏😘
لطفا اگه میدونید راهنماییم کنین
تفسیر آزمایش غربالگری دوم
سلام،لطفا آزمایش منو تفسیر کنید، در مورد سندروم داون خیلی نگرانم
چیکارکنم آب دوربچه زیادبشه؟
سلام من توغربال گری دوم گفت آب دوربچه یکمی کمه ولی خطری نداره به شرطی که مایعات خیلی بخوری چیکارکنم چی بخورم که آب دوربچه نرمال بشه؟ ممنون میشم
تفسیر آزمایش غربالگری دوم
سلام
لطفا میشه آزمایش غربالگری دومم رو ببینید که مشکلی داره یا ن؟
دوفاستون برای لکه بینی بعد زایمان چطوره؟
۴۵ روز از سزارینم میگذره ولی همچنان لکه و خونریزی دارم
بعد تعطیلات میرم سونو لازمه
چند روز مفنامیک اسید خوردم قطع شد ولی باز وقتی نمیخورم لکه میاد
الانم کمردرد پریودی دارم و لکه خون زیاد تر دیدم ولی از پریودی که داشتم ده روز بیشتر نگذشته
به نظرتون دوفاستون بخورم؟
شبی یکی یا هر ۱۲ ساعت ؟
برای شیردهی بد نباشه؟!
مصرف قرص سوپر مینیت باریچ در بارداری
سلام من معده دارم چند روزه با نفخ زیاد ویبوست میتونم قرص گیاهی سوپر مینیت باریچ بخورم؟
مصرف قرص تیروئید در ماه رمضان
سلام خسته نباشید
من مامانم کم کاری تیروئید داره و باید صبحا ناشتا قرص لووکسین رو بخوره و نیم ساعت بعدش هم صبحانه بخوره
الان میخواد روزه بگیره
میتونه قرص تیروئیدش رو سحر استفاده کنه و بعدش سحری بخوره و روزه بگیره؟
مشکلی پیش نمیاد؟
یا باید حتما همون ساعت مصرفش کنه؟
سلام تفسیر سونو لطفا
دوستان جنینم وزن نگرفته دلیلش چیه؟
نوکسینه م زخمشده یا پهن
سینه هام نوکش پهن شده ...بچه م مدام نق میزنه فشار میدم خوب شیر میدم نمیدونمنوکش بزرگشده بچه منق میزنه نوکش پهن شده نمیدونم چرا زیر این سینه م نقرمیزنه تورو خدا بگید جه کار کن
درد پهلو چپ در بارداری
سلام دوستان باردار شما هم درد پهلو چپ رو در بارداری تجربه کردین؟
سلام خانوما ازمایش پرولاکتین دادم
من پرولاکتینم ماه پیش۳۷.۵ بود این ماه ازمایش دادم اومد زیر ۱ یعنی۰/۵۰ دکترم دوزشو کم کرد خواستم بدونم الان کم بودنش بازم باعث ناباروری میشه یعنی این ماه هم نمیشه؟
کیت تخمک گذاری مثبته ایا ؟؟
سلام من قرار بود طبق اوما ۲۸ تخمک گذاری ولی خودم امروز ترشح شفاف داشتم کیت زدم اینجور بود یعنی مثبته دورهدهام ۳۰ روزه و۱۲ این ماه پریود شدم ؟؟
یک ماهه سزلرین شدم کی پریود میشیم و حمام و غسل روزرچهلم چه حوری کامل میشه توضی
سلام .میشه بهم بگید ..برای شکمم ک خیلی بزرگشده بعد از سزارین چه کنم
بارداری سریع و مادر شدن
لطفا راهکاری واسه بارداری سریع پیشنهاد بدید




