Ooma
پرسش (1400/03/15):

سلام خسته نباشید

سلام میخاستم بپرسم کسی توی بیمارستان هدایت زایمان کرده کسی به من معرفی کرده میخام ببینم کدوم بیمارستان برای زايمان خوبه؟؟؟

سلام عزیزن من ۱۱سال پیش دخترم واونجا زایمان کردم خیلی بیمارستان خوبیه
ولی متاسفانه ۲ساله دارن بازسازی میکنن وفعلا قسمت زایمانش بازنشده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه