تفسیر سونو آنومالی و مشاهده پیلکتازی
سلام دکتر اوما لطفا جواب سونو منو با توجه به وجود پیلکتازی کلیه چپ تفسیر میکنید
زردی نوزاد و مراقبت های لازم
سلام
نوزادمون دیروز و بعد از 2 روز بستری و نور درمانی و با زردی 9.8 مرخص شد.
1.احتمال بازگشت زردی وجود دارد؟
2.بازگشت زردی رو میشه توی خونه تشخیص داد؟
3.مراقبت های لازم از نوزادی با وضعیت نوزاد ما چیه؟
روزه وآی یو ای
ایا منکه تا یه هفته یه دیگه آی یو ای میشم میتونم روزه بگیرم؟؟پزشکم که توصیه نمیکنند منم موندم چیکار کنم؟؟شاغلم هستم
لطفا پاسخ بدین
سلام مادرای عزیز. یه چند روزی هستش که قسمت بالایی سر دختر دوسالم دونه های قرمز کوچکی ایجاد شده .و احساس خارش تقریبا زیادی واسه بچه داره . لطفا راهنمایی کنین واسه بچه کسی تا بحال پیش آمده ؟ راهکارش چیه ؟ شامپو مخصوص بچه استفاده میکنم .
متوقف شدن رشد در ۱۰هفته
سلام دوستان من امروز رفتم برای سنو ntاما موقع سنو دکتر گفت صدای قلب نمیشنوم و باید یازده هفته باشم اما رشد تا ده هفته بوده و فرستاد منو یه جای دیگه سنو به نظرتون امیدی هست به این سنو دوباره😭😭😭
تفسیر غربالگری من رو بگین
میشه بگین نرماله یا نه اخه نگاه کردن گفتن تیغ بینی روننوشتن چرا؟
زیاد شدن و بالا امدن اسید معده
سلام من اسید معده م خیلی میاد تو گلوم اصلا نمیتونم دراز بکشم وگرنه بدتر میشه و شبها خ اذیت میشم و اکثرا تا نیمه شب بیدارم شربت معده هیچ تاثیری روم نداره شام هم سعی میکنم زود بخورم و غذاهای سرخ کردنی و ادویه جات فراوون نخورم میخواسم ببینم قرص پنتوپرازول خوبه یا نه؟تو بارداری ضرر نداره؟کِی بخورم؟
اگه راهکاری دارید بدید ممنون میشم ک واقعا کلافه شدم...
بارداری خارج رحمی و سقط جنین
سلام هفت هفته هستم امروز سنو دادم نوشته چیزی دیده نشد ولی در مجاورت تخمدان راست یک توده به قطر ۲۲میل دیده شد .احتمال خارج رحمی دادن من بروجردم گفتن اینجا فقط جراحی میکنن بعدش یه لوله کلا بسته میشه اما بری همدان با آمپول رفع میشه منم شرایطشو ندارم برم راه ها هم بسته هستن یه آشنای دکتری داریم اون داروشو داره قرص و آمپول بنظرتون انجام بدم میترسم داغونم کنه 😔چیکار کنم ؟
سایز رحم طبیعیه ایا
سلام ببخشید من سونو فولیکول دادم دیروز سایز رحم زده ۱۰۱در ۳۰بزرگ نیست بنظرتون قبلا همیشه حدود ۹۶ و۹۵ واینا بوده چرا شده ۱۰۱ ممکنه چیز بدی باشه ؟؟
بچها بیاین ببینین این ترشح طبیعی
سلام خدمت دوستان وپزشک اول ببخشید بابت عکس دوم این ترشح طبیعی هستش خطرناک نیست حالت ژله ای داره
کبودی پا در بارداری
یه هفته پیش یه لکه کوچیک افتاد رو پام
روز به روز هم داره بیشتر میشه
چیکار کنم ؟
خطرناکه به نظرتون؟
کمک کنین؟
سلام لطفا ازمایشمو تفسیر کنید
ایا عفونت دارم؟؟؟
سرماخوردگی و روزه در بارداری
باسلام.من از سوم فروردین ماه بخاطر سرد و گرم شدن سرماخوردم اشتهام رو از دست دادم.نوزده فروردین بخاطر مهمانی فامیلی که کاملا با ماسک حضور داشتم ولی غذا میوه سبزی لبنیات یک دهم حالت عادی مصرف میکردم به مدت سه روز.بعد از این سه روز شدید سرماخوردم اگه غذا میوه بخورم میتونم کارهای شخصیمو انجام بدم.درغیر اینصورت بدن درد شدید میگیرم.با این اوصاف میتونم روزه بگیرم.هیچ دارویی برای سرماخوردگی مصرف نکردم.هفته دوازده و یک روز بارداری هستم
ان تی و غربالگری
دوستان چه زمانی باید برا ازمایش ان تی رفت؟دکتر من ۱۵ اردیبهشت برام نوشته ک میشم ۱۲ هفته و هفت روز دیر نیس؟
درد شدید کشاله ران و استخوان عانه
من امروز ۳۹هفته و۱روزم
از دیشب درد واژن و کشاله های رانم داره بیچارم میکنه ...چرا اینجور شده کسی تجربه ای داره...
ریسک سندروم داون در غربالگری دوم
با سلام پزشک محترم اوما لطفا آزمایش غالبالگری دوم من را تفسیر کنید خیلی نگرانم آیا واقعا نیاز به آزمایش سلفری هست؟ درضمن من از هفته هشتم بارداری 30عدد شیاف پروژسترون مصرف کردم آیا تاثیر داره در نتیجه آزمایش غربالگری دوم؟ خیلی نگرانم
دیدن لک روی قلب جنین
سلام دوستان.عکس سنوگرافی آنومالی غربالگری دوم رو میزارم.بی زحمت نگاه کنید.دکتر گفت یه لکه خیلی کوچک شبیه یدونه خال روی قلب جنین هستش.نودونه درصد گفت خطرناک نیستش.ولی احتمال یک درصد شاید مشکلی باشه که برم اکوی قلب. یکم نگرانم ک نکنه چیزی باشه.بنظرتون چیکارکنم؟ خطرناکه بنظرتون؟ نگران کننده نیست؟
خونریزی در بارداری
سلام من الان وارد ۸هفته شدم ۵روز بود لکه بینی قهوه ای داشتم امروز صبح زیر دلم در گرفتم رفتم سرویس بهداشتی خون قرمز روشن ازم اومد اما روی پد بهداشتیم نیست خطر سقط هست ؟سنو ندادم هنوز
سونوگرافی NT و آزمایش سلامت جنین
سلام من طبق تاریخ آخرین پریودی الان ۱۱ هفته و ۶ روزه ولی سن جنین توی سونو ۱۰ هفته و ۶ روزه... برای سونوگرافی nt و آزمایش سلامت جنین تا کی وقت دارم برم؟ فردابرم زوده؟
آیا بارداری من خارج از رحمه با وجود ازمایشام و سونو واژینالم؟؟
سلام من روز دوشنبه سونو و ازمایش دادم عکسشونو میذارم ببینید و دوباره امروز تکرار کردم تو روخدا بیاید بگید تغییر کرده ؟؟خوبه بده؟؟




