Ooma

تفسیر سونو آنومالی و مشاهده پیلکتازی

سلام دکتر اوما لطفا جواب سونو منو با توجه به وجود پیلکتازی کلیه چپ تفسیر میکنید

75 پاسخ 1,162 بازدید


زردی نوزاد و مراقبت های لازم

سلام
نوزادمون دیروز و بعد از 2 روز بستری و نور درمانی و با زردی 9.8 مرخص شد.
1.احتمال بازگشت زردی وجود دارد؟
2.بازگشت زردی رو میشه توی خونه تشخیص داد؟
3.مراقبت های لازم از نوزادی با وضعیت نوزاد ما چیه؟

6 پاسخ 404 بازدید


روزه وآی یو ای

ایا منکه تا یه هفته یه دیگه آی یو ای میشم میتونم روزه بگیرم؟؟پزشکم که توصیه نمیکنند منم موندم چیکار کنم؟؟شاغلم هستم

10 پاسخ 570 بازدید


لطفا پاسخ بدین

سلام مادرای عزیز. یه چند روزی هستش که قسمت بالایی سر دختر دوسالم دونه های قرمز کوچکی ایجاد شده .و احساس خارش تقریبا زیادی واسه بچه داره . لطفا راهنمایی کنین واسه بچه کسی تا بحال پیش آمده ؟ راهکارش چیه ؟ شامپو مخصوص بچه استفاده میکنم .

4 پاسخ 410 بازدید


متوقف شدن رشد در ۱۰هفته

سلام دوستان من امروز رفتم برای سنو ntاما موقع سنو دکتر گفت صدای قلب نمیشنوم و باید یازده هفته باشم اما رشد تا ده هفته بوده و فرستاد منو یه جای دیگه سنو به نظرتون امیدی هست به این سنو دوباره😭😭😭

250 پاسخ 1,039 بازدید


تفسیر غربالگری من رو بگین

میشه بگین نرماله یا نه اخه نگاه کردن گفتن تیغ بینی رو‌ننوشتن چرا؟

22 پاسخ 1,736 بازدید


زیاد شدن و بالا امدن اسید معده

سلام من اسید معده م خیلی میاد تو گلوم اصلا نمیتونم دراز بکشم وگرنه بدتر میشه و شبها خ اذیت میشم و اکثرا تا نیمه شب بیدارم شربت معده هیچ تاثیری روم نداره شام هم سعی میکنم زود بخورم و غذاهای سرخ کردنی و ادویه جات فراوون نخورم میخواسم ببینم قرص پنتوپرازول خوبه یا نه؟تو بارداری ضرر نداره؟کِی بخورم؟
اگه راهکاری دارید بدید ممنون میشم ک واقعا کلافه شدم...

18 پاسخ 1,065 بازدید


بارداری خارج رحمی و سقط جنین

سلام هفت هفته هستم امروز سنو دادم نوشته چیزی دیده نشد ولی در مجاورت تخمدان راست یک توده به قطر ۲۲میل دیده شد .احتمال خارج رحمی دادن من بروجردم گفتن اینجا فقط جراحی میکنن بعدش یه لوله کلا بسته میشه اما بری همدان با آمپول رفع میشه منم شرایطشو ندارم برم راه ها هم بسته هستن یه آشنای دکتری داریم اون داروشو داره قرص و آمپول بنظرتون انجام بدم میترسم داغونم کنه 😔چیکار کنم ؟

30 پاسخ 741 بازدید


سایز رحم طبیعیه ایا

سلام ببخشید من سونو فولیکول دادم دیروز سایز رحم زده ۱۰۱در ۳۰بزرگ نیست بنظرتون قبلا همیشه حدود ۹۶ و۹۵ واینا بوده چرا شده ۱۰۱ ممکنه چیز بدی باشه ؟؟

12 پاسخ 3,672 بازدید


بچها بیاین ببینین این ترشح طبیعی

سلام خدمت دوستان وپزشک اول ببخشید بابت عکس دوم این ترشح طبیعی هستش خطرناک نیست حالت ژله ای داره

21 پاسخ 889 بازدید


کبودی پا در بارداری

یه هفته پیش یه لکه کوچیک افتاد رو پام
روز به روز هم داره بیشتر میشه
چیکار کنم ؟
خطرناکه به نظرتون؟
کمک کنین؟

18 پاسخ 3,149 بازدید


سلام لطفا ازمایشمو تفسیر کنید

ایا عفونت دارم؟؟؟

6 پاسخ 339 بازدید


سرماخوردگی و روزه در بارداری

باسلام.من از سوم فروردین ماه بخاطر سرد و گرم شدن سرماخوردم اشتهام رو از دست دادم.نوزده فروردین بخاطر مهمانی فامیلی که کاملا با ماسک حضور داشتم ولی غذا میوه سبزی لبنیات یک دهم حالت عادی مصرف میکردم به مدت سه روز.بعد از این سه روز شدید سرماخوردم اگه غذا میوه بخورم میتونم کارهای شخصیمو انجام بدم.درغیر اینصورت بدن درد شدید میگیرم.با این اوصاف میتونم روزه بگیرم.هیچ دارویی برای سرماخوردگی مصرف نکردم.هفته دوازده و یک روز بارداری هستم

21 پاسخ 485 بازدید


ان تی و غربالگری

دوستان چه زمانی باید برا ازمایش ان تی رفت؟دکتر من ۱۵ اردیبهشت برام نوشته ک میشم ۱۲ هفته و هفت روز دیر نیس؟

73 پاسخ 409 بازدید


درد شدید کشاله ران و استخوان عانه

من امروز ۳۹هفته و۱روزم

از دیشب درد واژن و کشاله های رانم داره بیچارم میکنه ...چرا اینجور شده کسی تجربه ای داره...


12 پاسخ 567 بازدید


ریسک سندروم داون در غربالگری دوم

با سلام پزشک محترم اوما لطفا آزمایش غالبالگری دوم من را تفسیر کنید خیلی نگرانم آیا واقعا نیاز به آزمایش سلفری هست؟ درضمن من از هفته هشتم بارداری 30عدد شیاف پروژسترون مصرف کردم آیا تاثیر داره در نتیجه آزمایش غربالگری دوم؟ خیلی نگرانم

2 پاسخ 1,796 بازدید


دیدن لک روی قلب جنین

سلام دوستان.عکس سنوگرافی آنومالی غربالگری دوم رو میزارم.بی زحمت نگاه کنید.دکتر گفت یه لکه خیلی کوچک شبیه یدونه خال روی قلب جنین هستش.نودونه درصد گفت خطرناک نیستش.ولی احتمال یک درصد شاید مشکلی باشه که برم اکوی قلب. یکم نگرانم ک نکنه چیزی باشه.بنظرتون چیکارکنم؟ خطرناکه بنظرتون؟ نگران کننده نیست؟

7 پاسخ 1,172 بازدید


خونریزی در بارداری

سلام من الان وارد ۸هفته شدم ۵روز بود لکه بینی قهوه ای داشتم امروز صبح زیر دلم در گرفتم رفتم سرویس بهداشتی خون قرمز روشن ازم اومد اما روی پد بهداشتیم نیست خطر سقط هست ؟سنو ندادم هنوز

39 پاسخ 1,249 بازدید


سونوگرافی NT و آزمایش سلامت جنین

سلام من طبق تاریخ آخرین پریودی الان ۱۱ هفته و ۶ روزه ولی سن جنین توی سونو ۱۰ هفته و ۶ روزه... برای سونوگرافی nt و آزمایش سلامت جنین تا کی وقت دارم برم؟ فردابرم زوده؟

20 پاسخ 503 بازدید


آیا بارداری من خارج از رحمه با وجود ازمایشام و سونو واژینالم؟؟

سلام من روز دوشنبه سونو و ازمایش دادم عکسشونو میذارم ببینید و دوباره امروز تکرار کردم تو روخدا بیاید بگید تغییر کرده ؟؟خوبه بده؟؟

244 پاسخ 3,287 بازدید