Ooma

چرا دنده های دخترم اینطوریه؟😐

سلام
چند وقتیه متوجه شدم پایین استخوان دنده چپ دخترم یکمی جلوتر از سمت راستشه انگار یک استخوان اضافه داره به نظرتون طبیعیه یا ببرم دکتر😕

36 پاسخ 2,087 بازدید


اپیلاسیون برای قبل زایمان برم یا نه؟

سلام دوستان و پزشک اوما خسته نباشید
من دکتر برام نوبت زایمان زده یا ۲ اردیبهشت یا ۴ اردیبهشت میخوام چند روز قبلش برم اپیلاسیون برای قسمت بکینی، میخواستم بدونم ممکنه اسیب بزنه؟مشکلی نداره برم؟کیسه ابمو اینا پاره نمیشه؟

31 پاسخ 1,303 بازدید


سلام میشه ازمایشمو تفسیر کنید

لطفا تفسیر کنید ممنونم

6 پاسخ 300 بازدید


تفسیر سونوگرافی تیروئید +عکس

سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان ممکنه سونومو تفسیر کنین؟

4 پاسخ 4,854 بازدید


درد خفیف استخوان واژن

سلام من سیکلم ۳۰ روزس دهم فروردین خونریزی داشتم الان ۴ روزه ترشح بی رنگ ابکی رقیق دارم که روز بروز چسبناک ترمیشن ولی درد خفیف استخوان بالایی واژن امروز گرفتم تخمدانامم درد خیلی گاه گاه خفیف چرا بنظرتون؟

7 پاسخ 410 بازدید


تفسیر تست پاپ اسمیر و خونریزی شدید و طولانی

خسته نباشین من الان یک ماهو نیمه ک خونریزی زیادی دارم والا پول نوار بهداشتی من بیشتر پول پوشک بچم شد حص میکنم خونی تو تنم نمونده چیکار کنم بند بیاد دکترمم نوبت بهم داده ماهه دیگه
چی بخورم ک بند ببادو تو شیردهی مشکل نداشته باشه
و اینکه تست پاپ اسمیرمم لطفا تفسیر کنید ممنون😘😘😘

18 پاسخ 599 بازدید


بارداری و روزه، چربی خون

اقدام ب بارداری کردم و امروز باید پریود میشدم .اما نشدم ممکنه باردار باشم آیا میتونم روزه بگیرم یا خطر داره.. چربی خونم دارم

8 پاسخ 550 بازدید


سلام خانوم دکتر سوال در مورد لاغری دارم

من بعد از زایمانم حدود۱۰ کیلو وزن کم کردم.
وتا به وزن نرمالم حدود۱۲ کیلو اضافه وزن دارم.
چاقی هم از ناحیه شکم و پهلو هست.
خواستم بپرسم مصرف قرص متفورمین ۵۰۰ باعث لاغری میشه؟
برای کسایی که دیابت ندارن باعث افت قند خون نمیشه؟
رژیم لیمویی گرفتم تا بر اساس اون پیش برم .مصرف قرص درکنار رژیم مشکلی نداره؟
(نوزادم شیر خشک مصرف میکنه)

12 پاسخ 537 بازدید


رنگ کردن مو در هفته نزدیک زایمان

سلام من هفته دیگه وقت سزارین دارم میخواستم موها مو رنگ کنم دکتر خودم زیاد موافق نبود میخواستم بدونم ضرری داره؟ کسی بوده که رنگ کرده و مشکلی پیش نیومده؟

13 پاسخ 1,717 بازدید


تفسیر آزمایش انتی خیلی ممنون بیبینین

سلام آزمایش انتی منو بیبینین مشکل نداره ممنون؟ 😘😘

13 پاسخ 505 بازدید


میشه لطفا جواب پاتولوژی بعد سقط ببینید؟

متن سوال در عنوان پرسیدم

10 پاسخ 746 بازدید


دوستان کسی آندومتریوز بوده ؟ میشه بیاین لطفا

من امروز رفتم سونو دکترم گفت از نظر ظاهری شما هیچ مشکلی ندارید و تو سونو اصلا کیست و مشکلی نشون نداد فقط گفت چون تا حالا باردار نشدی فقط ۳ماه دیگه بهت فرصت میدم اگر به داروها جواب گرفتی ک هیچ درغیراینصورت باید عمل کنی احتمالا اندومتریوز داری ولی تو سونو معلوم نمیشه عمیق باشه چون علائمش هم داشتم هم لگنم و کمرم درد میکنه هم یبوست شدید دارم
حالا کسی بوده ک مثل من بوده و درمان شده؟

15 پاسخ 458 بازدید


خانما بیایید بی بی چک ببینید خط تبخیره یا نه

سلام خانما سوالمو بالا گفتم دو روز دیگه موعدمه.مارک وندفو زدم
راهنماییم کنید

145 پاسخ 1,572 بازدید


لمینت ناخن در بارداری

سلام دوستان من دو هفته دیگه میشم هشت ماه میشه ناخونامو لمینت کنم مشکلی نداره؟ اخه دوستم یه ماه از من عقب تره دکتر بهش گفت مشکلی نیست کاشت انجام داد

15 پاسخ 881 بازدید


مثبت شدن تست کرونا در بارداری

سلام
تست کرونای من مثبت شده و فقط سرفه میکنم تب هم در حد ۳۷.۷ بوده ولی زود پاشویه کردم و اومد پایین
از بس سرفه کردم زیر دلم درد گرفته چیکار کنم زودتر خوب بشم؟
ممنون میشم کمکم کنید

10 پاسخ 627 بازدید


بی زحمت جواب آزمایش واسم تفسیر کنین

بالا سوالمو پرسیدم

11 پاسخ 461 بازدید


لطفا راهنمایی کنید راجب کرونا

سلام دکترعزیز.
برادر من کارمند بانکه.زمان تحویل سال اومدن خونه مادرم.
سه روز بعد تب ولرز داشتن. تاریخ ۷ فروردین آزمایش pcrهمه مثبت شد به جز من ومادرم. سه روز بعد من مادرم رو بردم خونه خودم و دوتایی جداگانه قرنطینه شدیم.من علائم سرفه اسهال بدن درد داشتم ومادرم سرفه. ۱۱ فروردین تست خون دادیم منفی شد‌ ۱۸ فروردین تست بینی رپید دادیم منفی شد. امروز ۲۵ فروردین تست خون دادیم و هر دو مثبت.نتیجه رو لطفا نگاه کنید و
سوال من اینه آیا باتوجه به نتیجه ما قبلا مبتلا بودیم؟یا تازه مبتلا شدیم‌.باتوجه به اینکه از همون ابتدا همراه بقیه علائم داشتیم.
ممنون.

65 پاسخ 659 بازدید


برای اقدام به بارداری چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

سلام.دوستان من یکی از دوستانم میگفت اگر همه چیو رعایت کنی بچه سالم میشه .مگه باید چکار کنیم .غیر از آزمایشات و دکتر رفتن.مثلا یکیش قمر در عقرب بودنه .
کمک کنید

32 پاسخ 699 بازدید


ازمایش و سنو ان تی

سلام خانما دیشب سنو ان تی انجام دادم خیلی از دوستان گفتن که باید ازمایششم انجام بدی درصورتی که برام ازمایش ان تی ننوشته اصلا فقط یه سنو ان تی نوشت و یه ازمایش تیرویید و بهم گفت که اول اردیبهشت دوباره بیا
این ازمایش ان تی چی هست اصلا؟؟ حالا اگه نرم چیمیشه؟؟

189 پاسخ 609 بازدید


سلام دکتر عزیز و دوستان گلم منم رفتم سونو وزن جنین و وضعیتش

بیاین ببینین خوبه وزنش و همه چیزش؟؟؟فقط نگرانیم بابت یک چیزه اونم استاز ادراری که داخل سونو نوشته...سونو انومالی هم نوشته بود پیلکتازی یعنی توی یک کلیه اش ادرار جمع شده توی این سونوهم ادرار بود اما دکتر گفت کمه خیلی زیاد نیس.من از سونوگرافی انومالی تا الان نگران همین قضیه هستم.ایا این مشکل جدی هست؟ایا بعد بدنیا اومدنش قابل حله؟کسی تجربه ای داره؟

15 پاسخ 1,058 بازدید