چرا دنده های دخترم اینطوریه؟😐
سلام
چند وقتیه متوجه شدم پایین استخوان دنده چپ دخترم یکمی جلوتر از سمت راستشه انگار یک استخوان اضافه داره به نظرتون طبیعیه یا ببرم دکتر😕
اپیلاسیون برای قبل زایمان برم یا نه؟
سلام دوستان و پزشک اوما خسته نباشید
من دکتر برام نوبت زایمان زده یا ۲ اردیبهشت یا ۴ اردیبهشت میخوام چند روز قبلش برم اپیلاسیون برای قسمت بکینی، میخواستم بدونم ممکنه اسیب بزنه؟مشکلی نداره برم؟کیسه ابمو اینا پاره نمیشه؟
سلام میشه ازمایشمو تفسیر کنید
لطفا تفسیر کنید ممنونم
تفسیر سونوگرافی تیروئید +عکس
سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان ممکنه سونومو تفسیر کنین؟
درد خفیف استخوان واژن
سلام من سیکلم ۳۰ روزس دهم فروردین خونریزی داشتم الان ۴ روزه ترشح بی رنگ ابکی رقیق دارم که روز بروز چسبناک ترمیشن ولی درد خفیف استخوان بالایی واژن امروز گرفتم تخمدانامم درد خیلی گاه گاه خفیف چرا بنظرتون؟
تفسیر تست پاپ اسمیر و خونریزی شدید و طولانی
خسته نباشین من الان یک ماهو نیمه ک خونریزی زیادی دارم والا پول نوار بهداشتی من بیشتر پول پوشک بچم شد حص میکنم خونی تو تنم نمونده چیکار کنم بند بیاد دکترمم نوبت بهم داده ماهه دیگه
چی بخورم ک بند ببادو تو شیردهی مشکل نداشته باشه
و اینکه تست پاپ اسمیرمم لطفا تفسیر کنید ممنون😘😘😘
بارداری و روزه، چربی خون
اقدام ب بارداری کردم و امروز باید پریود میشدم .اما نشدم ممکنه باردار باشم آیا میتونم روزه بگیرم یا خطر داره.. چربی خونم دارم
سلام خانوم دکتر سوال در مورد لاغری دارم
من بعد از زایمانم حدود۱۰ کیلو وزن کم کردم.
وتا به وزن نرمالم حدود۱۲ کیلو اضافه وزن دارم.
چاقی هم از ناحیه شکم و پهلو هست.
خواستم بپرسم مصرف قرص متفورمین ۵۰۰ باعث لاغری میشه؟
برای کسایی که دیابت ندارن باعث افت قند خون نمیشه؟
رژیم لیمویی گرفتم تا بر اساس اون پیش برم .مصرف قرص درکنار رژیم مشکلی نداره؟
(نوزادم شیر خشک مصرف میکنه)
رنگ کردن مو در هفته نزدیک زایمان
سلام من هفته دیگه وقت سزارین دارم میخواستم موها مو رنگ کنم دکتر خودم زیاد موافق نبود میخواستم بدونم ضرری داره؟ کسی بوده که رنگ کرده و مشکلی پیش نیومده؟
تفسیر آزمایش انتی خیلی ممنون بیبینین
سلام آزمایش انتی منو بیبینین مشکل نداره ممنون؟ 😘😘
میشه لطفا جواب پاتولوژی بعد سقط ببینید؟
متن سوال در عنوان پرسیدم
دوستان کسی آندومتریوز بوده ؟ میشه بیاین لطفا
من امروز رفتم سونو دکترم گفت از نظر ظاهری شما هیچ مشکلی ندارید و تو سونو اصلا کیست و مشکلی نشون نداد فقط گفت چون تا حالا باردار نشدی فقط ۳ماه دیگه بهت فرصت میدم اگر به داروها جواب گرفتی ک هیچ درغیراینصورت باید عمل کنی احتمالا اندومتریوز داری ولی تو سونو معلوم نمیشه عمیق باشه چون علائمش هم داشتم هم لگنم و کمرم درد میکنه هم یبوست شدید دارم
حالا کسی بوده ک مثل من بوده و درمان شده؟
خانما بیایید بی بی چک ببینید خط تبخیره یا نه
سلام خانما سوالمو بالا گفتم دو روز دیگه موعدمه.مارک وندفو زدم
راهنماییم کنید
لمینت ناخن در بارداری
سلام دوستان من دو هفته دیگه میشم هشت ماه میشه ناخونامو لمینت کنم مشکلی نداره؟ اخه دوستم یه ماه از من عقب تره دکتر بهش گفت مشکلی نیست کاشت انجام داد
مثبت شدن تست کرونا در بارداری
سلام
تست کرونای من مثبت شده و فقط سرفه میکنم تب هم در حد ۳۷.۷ بوده ولی زود پاشویه کردم و اومد پایین
از بس سرفه کردم زیر دلم درد گرفته چیکار کنم زودتر خوب بشم؟
ممنون میشم کمکم کنید
بی زحمت جواب آزمایش واسم تفسیر کنین
بالا سوالمو پرسیدم
لطفا راهنمایی کنید راجب کرونا
سلام دکترعزیز.
برادر من کارمند بانکه.زمان تحویل سال اومدن خونه مادرم.
سه روز بعد تب ولرز داشتن. تاریخ ۷ فروردین آزمایش pcrهمه مثبت شد به جز من ومادرم. سه روز بعد من مادرم رو بردم خونه خودم و دوتایی جداگانه قرنطینه شدیم.من علائم سرفه اسهال بدن درد داشتم ومادرم سرفه. ۱۱ فروردین تست خون دادیم منفی شد ۱۸ فروردین تست بینی رپید دادیم منفی شد. امروز ۲۵ فروردین تست خون دادیم و هر دو مثبت.نتیجه رو لطفا نگاه کنید و
سوال من اینه آیا باتوجه به نتیجه ما قبلا مبتلا بودیم؟یا تازه مبتلا شدیم.باتوجه به اینکه از همون ابتدا همراه بقیه علائم داشتیم.
ممنون.
برای اقدام به بارداری چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
سلام.دوستان من یکی از دوستانم میگفت اگر همه چیو رعایت کنی بچه سالم میشه .مگه باید چکار کنیم .غیر از آزمایشات و دکتر رفتن.مثلا یکیش قمر در عقرب بودنه .
کمک کنید
ازمایش و سنو ان تی
سلام خانما دیشب سنو ان تی انجام دادم خیلی از دوستان گفتن که باید ازمایششم انجام بدی درصورتی که برام ازمایش ان تی ننوشته اصلا فقط یه سنو ان تی نوشت و یه ازمایش تیرویید و بهم گفت که اول اردیبهشت دوباره بیا
این ازمایش ان تی چی هست اصلا؟؟ حالا اگه نرم چیمیشه؟؟
سلام دکتر عزیز و دوستان گلم منم رفتم سونو وزن جنین و وضعیتش
بیاین ببینین خوبه وزنش و همه چیزش؟؟؟فقط نگرانیم بابت یک چیزه اونم استاز ادراری که داخل سونو نوشته...سونو انومالی هم نوشته بود پیلکتازی یعنی توی یک کلیه اش ادرار جمع شده توی این سونوهم ادرار بود اما دکتر گفت کمه خیلی زیاد نیس.من از سونوگرافی انومالی تا الان نگران همین قضیه هستم.ایا این مشکل جدی هست؟ایا بعد بدنیا اومدنش قابل حله؟کسی تجربه ای داره؟




