سلام به همگی
از پزشک های اومایی یه سوال داشتم اینکه من کم کاری تیرویید دارم در ماه دوم میزان tsh من در عرض یک ماه از ۲.۵ به ۷ رسید که دوز دارو را دکتر زیاد کردن بعد از یک ماه میزان ان به ۳.۹ رسید میخواستم بدونم این موضوع به جنین آسیبی نرسونده؟ اینکه میگن باید زیر ۲.۵ باشه و نبوده خیلی نکرانم کرده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



446
1400/03/16





