سلام دوستان من چن روزه سردلم میسوزه زیاد چیکارکنم؟انگار دلم اتیش داره میگیره چی خوبه بخورم لطفا راهنمایی کنید
1
1400/03/16
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم هرکار کنی خوب نمیشی متاسفانه
0
1400/03/16
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
کلا همه این دردا طبیعیه
0
1400/03/16
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بستنی بخور
0
1400/03/16
سوال کننده
خیلی اتیش میگیره نمیتونم😔
0
1400/03/16
سوال کننده
هرچی درده ماله زنه
0
1400/03/16
سوال کننده
😔
0
1400/03/16
سوال کننده
عزیزم تا کی اینجوریه،خوب میشه تا هفته های بالاتر؟
0
1400/03/16
فاطمه ~
منم انقد سوزش سر دل دارم هرچی شربت میخورم دوغ میخورم ماست بستنی یخی اصن آروم نمیشم فکر کنم باید باهاش بسازیم
0
1400/03/16
سوال کننده
خیلی بده ادم انگار داره اتیش میگیره
0
1400/03/16
سوال کننده
اخه چرا اینجوریه
0
1400/03/16
سوال کننده
منکه دیگه تحمل ندارم
0
1400/03/16
Azi 💖 ...
من اینجوری میشم بستنی میخورم
یکم آرومتر میشه
یکم آرومتر میشه
0
1400/03/16
سوال کننده
حالا شوهرمو فرستادم بره بستنی بخره بینم خوب میشم
0
1400/03/16
فاطمه ~
علاوه بر سوزش سر دل من داغ میکنه بدنمم میرم حموم با آب خنک انگار آب رو آتیش صدای جییییییز خودمو میشنوم خخخخ
0
1400/03/16
yasi
تحمل کن مال من که هرکاری میکنم خوب نمیشه
0
1400/03/16
فاطمه ~
آب لیمو طبیعی بگیر بزار فریزر نصف نیمه یخ بزنه بزن بر بدن
0
1400/03/16
سوال کننده
چقد شبیه من،منم اینجوریم بدنم داغ انگار اتیش بیرون میزنه،دلم میخاد دستمال خیس کنم بزارم رو سر و بدنم که خنک بشه
0
1400/03/16
سوال کننده
سخته تحملش،نمیتونم غذا بخورم
0
1400/03/16
فاطمه ~
طبیعیه عزیزم سنو قلب رفتی؟
0
1400/03/16
سوال کننده
با اب قاطی کنم دیگه ؟
0
1400/03/16
فاطمه ~
با غذات ماست و دوغ بخور
0
1400/03/16
سوال کننده
هنوز نه یه هفته دیگه میرم هنو ۸هفته م پر نشده
0
1400/03/16
فاطمه ~
اره عزیزم شربتش کن بعد بزار فریزر نیم یخ بشه تگری بشه بخور
0
1400/03/16
سوال کننده
فقط سونو ساک بارداری رفتم
0
1400/03/16
فاطمه ~
منم فردا تازه میرم خخخ
0
1400/03/16
فاطمه ~
نرفتم اینو
0
1400/03/16
سوال کننده
بسلامتی عزیزم انشاالله که صدای قلبش رو بشنوی
0
1400/03/16
فاطمه ~
ان شالله من هنوز باور ندارم حامله ام میترسم برم ضایع شم
1
1400/03/16
سوال کننده
باشه عزیزم اینم امتحان میکنم
0
1400/03/16
سوال کننده
ماشاالله خوب صبر داشتی
0
1400/03/16
فاطمه ~
چون من جنوب زندگی میکنم معمولا برای عطش و اینا شربت آبلیمو وااااقعا عالیه
0
1400/03/16
فاطمه ~
خخخ چکنم از بس سنو ها همش استرس
0
1400/03/16
سوال کننده
من دردم یه طرف،نگرانیمم هس هی میگم نکنه برم صدا قلبش نشنوم
0
1400/03/16
سوال کننده
درست،باشه عزیزم ممنون
0
1400/03/16
سوال کننده
اره عزیزم درست میگی
0
1400/03/16
سوال کننده
من چون دور از جونت سابقه سقط دارم میترسم نی نی طوریش بشه
0
1400/03/16
سوال کننده
عزیزم انشاالله که صدای نازشو بشنویی
0
1400/03/16
فاطمه ~
منم دقیقا برا همین سنو نرفتم میترسم
0
1400/03/16
سوال کننده
عزیزم انشاالله که جای نگرانی نیس
1
1400/03/16
سوال کننده
من بارداری قبلی که سقط شد لکه بینی داشتم بعدش هم خونریزی،حالا ایندفعه خداراشکر لکه بینی ندارم انشاالله چیزی نشه
0
1400/03/16
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
منم اونجوری بودم دکترم کپسول پنتوپرازول۴۰ داد خوردم خوب شدم البته تا الانم دارم ادامه میدم
0
1400/03/16
نسترن ..
سلام زرگل
0
1400/03/16
نسترن ..
توهم مث من شدی
0
1400/03/16
نسترن ..
من دیگه امروز نتونستم خودمو نکهدارم زدم زیر گریه بچه های اوما ارومم کردن
1
1400/03/16
نسترن ..
از بس معدم باد کرده و میسوخت گفتم نکنه سنگ صفرا دارم
1
1400/03/16
نسترن ..
ب یکی از فامبلامون ک دکتره زنگ زدم گفت تو بارداری باید غذا خیلی کم بخور مثلا پنج لقمه صبر کنی دوساعت باز یکم دیگه بخوری بخاطر هورمن گفت حرکت هضم معده کم میشه سوزش سر دل و رفلاکس میگیری
0
1400/03/16
هلیا 💕
سلام عزیزم
0
1400/03/16
هلیا 💕
من از ماه ۴ یا ۵ برادری فکنم اینطوری شدم دکتر برام قرص نوشته برات عکس میگیرم می فرستم بخوری دیگه خوب میشی
0
1400/03/16
narges A
منم تازه چندروزه همینجوری شدم سوزش معده دارم دیشب بستنی خوردم یکم اروم شدولی خب دکترمیگ طبیعیه بایدتحمل کردغذاتوکم کم بخوریک جایهواب نخور
0
1400/03/16
هلیا 💕
فقط اینکه همیشه نخور وقتی معدت میسوخت فقط یک قرص بخور
0
1400/03/16
هلیا 💕

0
1400/03/16
هلیا 💕
عزیزم دکتر اینو به من داد که میخورمش
0
1400/03/16
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1400/03/16
سوال کننده
اره عزیزم حالی ندارم دیگه
0
1400/03/16
سوال کننده
باشه عزیزم خیلی ممنون زحمت کشیدی😘
0
1400/03/16
سوال کننده
منم الان بستنی خوردم یه کم اروم شدم
0
1400/03/16
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون
0
1400/03/16
سوال کننده
عزیزم چطوری مصرفش کنم؟
0
1400/03/16
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
روزی یدونه ناشتا
0
1400/03/16
narges A
کلاچیزای سردیکم اروم میکنه
1
1400/03/16
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون
0
1400/03/16
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
وای بدترینش همینه من از اول داشتم الان خیلی بیشتر شده
0
1400/03/16
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اگه با دارو کنترل نشه باعث پوسیده شدن دندونا هم میشه
0
1400/03/17
پزشک اوما
سلام اگر خیلی اذیت کننده هست قرص پنتوپرازول ۴۰ را مصرف کنین یا همراه غذا شربت ام جی ساده بخورید
0
1400/03/17
سوال کننده
سلام خیلی ممنون😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



528

